קידום אתרים להצלחה
ניווט באתר

בניית דף נחיתה בעל יחס המרה גבוה

ישנן דרכים רבות ליצור דף נחיתה מוחץ, מעוניינים לעשות זאת? עם כמות נדיבה של נחישות ומוטיבציה, תהיו גם מסוגלים לכך. בניית דף נחיתה כוללת מספר רכיבים שעליכם לקחת בחשבון; זכרו כי מדובר במדע שלם ובתורה פסיכולוגית העומדים מאחורי הקונספט של דף נחיתה ממיר.

על אף שלא קיים איזשהו ספר הוראות סטנדרטי, או מדריך צעד-אחר-צעד בנושא, ננסה לבחון כעת מספר רעיונות שיסירו מעט מן הערפל בכל הקשור בבניית דף נחיתה מוצלח.
 

מהו דף נחיתה מוצלח

כאמור, אין תצורה אחידה לדף נחיתה המתאימה לכל המטרות השיווקיות; ובכל זאת, קיימת פורמולה הכוללת אלמנטים שניתן למצוא בדפי נחיתה מוצלחים במיוחד.

לדפי נחיתה ממירים ישנם כמה מאפיינים משותפים. להלן סקירה מקוצרת ומתומצתת של חלק מהאלמנטים החיוניים לבניית דף נחיתה ממיר, שתאפשר לכם להתחיל לעבוד עליו כבר כעת.
 

הבינו מה אנשים מחפשים במוצר שלכם ומה הם מעוניינים לקבל מהשימוש בו

ישנם מוצרים עבורם קל יותר להגדיר את המהות והמטרה, מאשר את קהל הלקוחות אותם הם מיועדים לשרת. ברור שלקוחות מגיעים מרקעים שונים ועם היסטוריה שונה; אולם מהו הדבר המשותף לכולם? מדובר במה שהם צריכים או מצפים לקבל: התמורה שהם מקבלים מהמוצר או השירות.

בטרם אתם עושים את הצעד הראשון, הבינו תחילה מה אנשים מחפשים במוצר שלכם; דעו מהיכן מגיעה דרישה זו ומהו הדבר הזה שלקוחות רוצים, כשהם מחפשים את המוצר.
 

כותרת מעולה

הכל מתחיל מהכותרת. זהו המקום להכניס עניין, תשומת לב והבנה לליבם של הגולשים. הכותרת היא העוגן הראשי והקריטי של עמוד הנחיתה. על הכותרת ליידע את הגולשים בדבר המוצר ומהותו. תמונת כותרת להמחשת המוצר עשויה לעזור. על הכותרת להיות קצרה, לא מעבר ל-10-15 מילים.
 

SEO: אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש

עמוד הנחיתה שלכם יאבד מערכו אם קהל היעד לא יוכל לאתרו. לרוב, כאשר לקוח פוטנציאלי משתמש במנוע החיפוש, הוא מקליד מילים בודדות וכלליות, מלבד מקרים בהם הוא יודע בדיוק מה הוא מחפש. זהו את מילות המפתח החשובות והתמקדו בשיבוץ מושכל שלהן בכתובת האתר של עמוד הנחיתה ובעמוד עצמו. טקטיקה פשוטה זו לבדה תסייע בשיפור דירוג עמוד הנחיתה שלכם בתוצאות החיפוש, לצורך כך מומלץ לבצע מחקר מילות מפתח.

יש עוד המון ללמוד אודות SEO. השקיעו בכך זמן ולא תתחרטו.
 

תת-כותרת משכנעת

אם תפקידה של כותרת טובה בעמוד הנחיתה הוא לגרום לגולשים להתעניין בכם, הרי שתפקידה של תת-הכותרת טובה היא לגרום להם להישאר. תת-כותרת ראויה תכלול אלמנט קל של שכנוע, בנוסף להרחבה והעמקה של הקונספט המצוי בכותרת הראשית.
 

תמונת הגיבור

השתמשו בתמונה כדי להמחיש מה המוצר שלכם עושה.

מחקרים מראים שיש ברשותכם פחות מ-8 שניות כדי להרשים את הגולשים. לכן, דאגו שהדבר הראשון שהם רואים יבהיר לחלוטין שהמוצר יעניק להם את מה שהם מחפשים.

תמונת הגיבור מורכבת משני חלקים:

  • בחלק הראשון, הציגו תמונה הממחישה את הבעיה באופן משכנע, שתגרום ללקוח הפוטנציאלי להזדהות עם "גיבור" התמונה; כותרת התמונה תהיה שאלה המציגה את הבעיה שגרמה לגולש לחפש פתרון מלכתחילה.
  • בחלק השני, הציגו תמונה נוספת הממחישה את הפתרון שאתם מציעים. הכותרת שבראש התמונה תסביר את הפתרון לבעיה שהוצגה. הוסיפו לתמונה תת-כותרת המתארת בקצרה את דרך הפתרון.

 

וידאו

במידת האפשר, מומלץ לשלב בעמוד הנחיתה קטע וידאו קצר. וידאו יגרום לגולשים רבים יותר לבצע את הקריאה לפעולה – יותר מאשר כל תיבת טקסט ואפילו תמונה, יכולות לגרום. מה לעשות, אנשים הם עצלנים ואוהבים כשמגישים להם רעיונות פרוסים ומוכנים לאכילה. באם החלטתם להוסיף וידאו לדף הנחיתה שלכם, דאגו שיהיה קצר וקולע.

מיקומי לקוחותינו

  • לקוח קידום אתרים - ויזה לארה
    ויזה לארה"ב
    1
    ויזה לארצות הברית
    1
    טפסים לויזה לארה"ב
    2
    הוצאת ויזה לארה"ב
    2
    חידוש ויזה לארה"ב
    2
  • לקוח קידון ג.ל.ן
    תוכנה לניהול מפעל
    1
    ניהול רצפת ייצור
    1
  • לקוח Fiberglass4U
    אדניות פיברגלס
    2
    בריכות שחיה מפיברגלס
    3
    בריכות פיברגלס
    5
  • לקוח קידום אתרים בגוגל מפתחי אפליקציות
    מפתחי אפליקציות
    1
    מפתחי אייפון
    2
    מפתחי אנדדרואיד
    2
    מתכנתי אפליקציות
    1
    בונה אפליקציות
    2
  • אלי מילר לקוח קידום אתרים אורגני
    מטפל פרטי
    1
    אח פרטי
    3
    מטפל פרטי סיעודי
    3
  • לקוח קידום אתרים בגוגל דוגמה
    פיתוח אפליקציות לאייפון
    4
    אתר סלולרי
    2
    מיתוג
    6
    אפליקציות מציאות רבודה
    3
  • המלצה ממדחסי השרון
    מדחסים בורגיים
    2
    מדחס בורגי
    4
    מדחס אויר ביתי
    6
    מסנני קו
    7
  • קידום ליויומדיה
    שיווק אפליקציות
    2
    אפיון אפליקציות
    3
  • דוקטור אילנה דריאל תוצאות קידום אתרים
    רגישות למזון
    1
    רגישות לגלוטן
    2
    רגישות לחלב
    1
  • לקוח קידום אתרים אורגני - הובלות 24
    הובלות בחדרה
    1
    הובלות בעפולה
    3
    הובלות בבאר שבע
    3
    הובלות בעכו
    4
    הובלות בדרום
    3

מה אומרים לקוחותינו

  • לקוחה עידית דוגמה

    חברת dogma

    שי ביצע עבורינו מספר עבודות קידום, שי עמד בכל פרוייקט במקצוענות וביצע כל הזמנה בזמן חשוב לי להדגיש, שלמרות הבטחות של ספקים רבים בתחום הקידום וחוסר האמון שנוצר בשנים האחרונות למול הבטחות של מקדמים שלא עומדים במילתם....
  • המלצות לקוחות ויזה לארהב

    חברת VISA-USA

    עבור חברת יויומדיה, ברצוני לציין לשבח את השירות הטוב אותו קיבלתי בבניית אתר visa-usa ובקידומו. זכיתי ליחס שירותי ואדיב, עמידה בלוח זמנים ותוצאה איכותית והכי חשוב, ממירה ללקוחות בפועל. כמו כן נושא הקידום אשר מניב לי תוצאות וממקסם.....
  • ד

    ד"ר אילנה דריאל

    מקצועיות, עמידה בלו"ז, עידוד להוספת חומר לאתר. מרוצה מאוד מהשרות!!!
  • המלצה ממדחסי השרון

    מדחסי השרון בע"מ

    מכתב הערכה: שי שלום, ברצוני להביע את הערכתנו הרבה בהקמת אתר החברה באינטרנט עבור מדחסי השרון בע"מ. האתר נבנה במקצועיות תוך דיוק בפרטים והשקעה בעיצוב תדמיתי. בברכה והערכה, נחום ניסים, מדחסי השרון בע"מ.
  • רחלי אברגיל לקוחה fiberglass4u

    חברת Fiberglass4u

    ברצוני להודות לך על הסבלנות שלך במיוחד איתי שאני ירוקה לגמרי בנושא מחשב עיצוב והכל... המזל שלי שהכרתי אותך .. אתה ממש לווית אותי וממשיך ללוות אותי בפרסום העסק. חשוב לומר , שכל מי שנכס לאתר שלי אומר שזה אתה מקצועי, נוח ופשוט להבנה... כל לקוח שמגיע דרכך סוגר עסקה.. המון תודה לך על הכל והמשך הדרך שלנו יחד עוד הרבה שנים.
  • לקוח משתלה בשרון

    משתלת דרך הגנים

    היי שי, אני רוצה להודות לך על קידום מוצלח מאד, לאחר פרק זמן שהייתי בו מאד סקפטית נוכחתי לדעת שאכן יש תוצאות לקידום, ותוצאות מרשימות. כל המילים שרציתי מופיעות בעמוד הראשון בגוגל, וחלק אפילו במקום הראשון, והדבר אכן משיג תוצאות.....
  • המלצות לקוחות הגן השיוויוני

    הגן השיוויוני

    בע"ה ליו יו מדיה ולשי שאואט. העוצמה של עולם האינטרנט ניגלה לי בעזרתכם. גן הילדים שלי פורח בזכותכם! צעד, צעד -ברגישות רבה ,עם עיצות מועילות ,הגעתי אתכם למצב ומקום שבו אין משפחה לילדים רכים,אמא,אבא ,אפילו סבא וסבתא אשר אינם מכירים את הגן...
  • חברת CUTAWAY

    מכתב תודה: בהמשך לעבודתנו המשותפת בפרויקט בניית מיני-סייטים לשידורי וידאו, ברצוני להודות לך על המסירות המקצועית לאורך כל תקופת עבודתנו המשותפת ולציין את הבנתך את הפרויקט לעומק ועמידתך בלוח-הזמנים הצפוף. היה לי לעונג לעבוד עם מתכנת אמין ומקצועי כמוך שידע לבצע את הפרויקט במדוייק וללא תקלות מיותרות. אשמח לפנות אליך בהמשך לבצוע עבודות דומות וכמובן שאמליץ עליך בחום לכל גורם שתבקש ומיוזמתי - לכל גורם מתאים. בהצלחה בהמשך הדרך! שי קמריני מנכ"ל cutaway בע"מ
  • חברת buzzz

    שכרתי את שירותיו של שי עבור לקוח בנושא פיתוח אינטרנט. פרויקט לא גדול אומנם אך דרש הבנה וידע בכמה וכמה שפות תכנות. העבודה התבצעה בזריזות, יעילות ומקצועיות לכל אורך התהליך. בסופו של דבר גם הלקוח וגם אני היינו מאוד מרוצים....
  • סטודיו מילינקה

    סטודיו MiliNka

    בכל פעם שלקוח שואל אותי אם אני מכירה מתכנת / מקדם אתרים אני מחייכת. אחרי עבודה עם עשרות אנשי מקצוע בתחום סוף סוף הכרתי את שי, איש מקצוע שאני גאה להמליץ עליו.
  • חוות דעת מלקוח זית לב אדריכלים

    זית לב אדריכלים

    היה מצוין. מאוד שמחתי לקבל עזרה בעניין ה ANALYTICS - לא מובן מאליו. מעבר לכך - באמת אתה יכול לרשום לעצמך עוד לקוח מרוצה שישמח להמליץ.
  • המלצה מלקוח אילנות גבוהים על קידום אתרים בגוגל

    אילנות גבוהים

    לפני חודשיים הפקדתי בידי שי את קידום האתר שלנו. לאמרות שטען שיקח חצי שנה עד שנה - כבר השבוע אנחנו מרגישים שינוי וגידול בכמות הפניות דרך האתר. שי תודה רבה.
תפריט צדדי
תפריט צדדי
סגור טופס רישום ויצירת קשר

 אני מעוניין לקבל טיפים ותוכן איכותי באימייל

סגור פופאפ

השאירו פרטים, וקבלו ייעוץ ראשוני וטיפים במתנה!