3 סיבות להשתמש בווידאו כאמצעי שיווק לעסק שלכם

3 סיבות להשתמש בווידאו כאמצעי שיווק לעסק שלכם: יצירת רושם חיובי, הגברת נאמנות וזמינות בטלפון הנייד. סירטון וידאו איכותי הוא כלי חשוב בארסנל השיווקי שלך.

>> קרא עוד

איך לשפר את ציון האיכות של מילות המפתח בגוגל אדוורדס

למה ציון האיכות של ביטויי המפתח חשוב? ציון איכות הוא מדד חשוב וקריטי בכל הקשור לניהול ואופטימיזציה לקמפיינים בגוגל אדוורדס, מדובר במדד ששיפור שלו יכול לעשות הבדל משמעותי בקמפיין ולעיתים קרובות לחתוך את העלויות באופן משמעותי וכתוצאה מכך לייצר יותר לידים ומכירות בעלויות נמוכות יותר.

>> קרא עוד

אופטימיזציה לאתר – כך תעשו את זה נכון בארבעה שלבים פשוטים

אופטימיזציה לאתר בכמה שלבים פשוטים. גם אתם רוצים להופיע גבוה במנוע החיפוש של גוגל אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? המאמר שלנו זו התחלה טובה, היכנסו עכשיו.

>> קרא עוד

אחסון אתרים ריסלר או אחסון אתרים בשרת שיתופי – יתרונות וחסרונות

אחסון אתרים ריסלר או אחסון אתרים בשרת שיתופי – מה עדיף? לפני שאתה בוחר כדאי שתכיר את היתרונות ובעיקר החסרונות של כל אחת מהאופציות. היכנס לפרטים נוספים.

>> קרא עוד

5 עצות לשיפור המיקום שלך בגוגל בחמש שעות

5 עצות לשיפור המיקום שלך בגוגל בחמש שעות. האתר שלכם לא מתקדם בגוגל ואין לך מושג מאיפה להתחיל לשפר אותו? תתחילו בלקרוא קםד את הכתבה שלנו על הנושא.

>> קרא עוד

איך לעשות שיווק ביוטיוב שיסייע לכם להתברג בתוצאות הראשונות

אם אתה יודע או לא אני מנהל בעצמי מזה כמה שנים ערוץ יוטיוב ובמהלך השנים קראתי למדתי ויישמתי לא מעט, זו ההזדמנות שלי לחלוק איתך חלק מהידע שצברתי בתקווה שהוא יסייע גם לך במאמצי השיווק שלך. אז מתחילים: ככל שעובר הזמן בעלי עסקים מבינים שהשיווק בוידאו הולך ומתחזק. נכון לכתיבת שורות אלה יוטיוב הוא מנוע החיפוש מספר […]

>> קרא עוד

אוטומציית שיווק בגובה העיניים Marketing Automation

    "אוטומציית שיווק" או "שיווק אוטומטי" – אכן צמדי מילים עם שמות מפוצצים שכנראה שווה להכיר. אם כך מהי באמת המשמעות של המילים האלה וכיצד אפשר לרתום את הרעיון שעומד מאחוריהם לטובתך?! אלה חלק מהשאלות שאני אנסה לענות עליהן במאמר הזה. אז קדימה נצלול לתוכן…. מה זה אוטומציית שיווק? אוטומציית שיווק באה לייצר מנגנון […]

>> קרא עוד

קידום אתרים אורגני למנעולן

מדוע כדאי להתחיל לעשות קידום אתרים אורגני למנעולן? האם יש הבדל באיכות הפניות ובעלויות הלידים בטווח הקצר ובטווח הארוך? כל הנקודות החשובות שצריך להכיר בתהליך הקידום האורגני למנעולנים. קידום אתרים אורגני למנעולן קידום אתרים אורגני למנעולן: השקעה ארוכת טווח ענף המנעולנים הוא אחד התחומים התחרותיים ביותר בישראל. כמו כן, תהליך הקידום האורגני הוא למעשה הבחירה […]

>> קרא עוד

פרסום בגוגל לאינסטלטור

ענף האינסטלציה הוא תחום רווחי במיוחד עבור כל מי שמוכן להתחיל תהליך של פרסום בגוגל לאינסטלטור. יחס ההמרה של המשתמשים אשר חיפשו את שירותי האינסטלציה שיש לכם להציע גבוה במיוחד ביחס לתחומי עיסוק שונים בהם העלויות לקליק נמוכות יותר אך גם אחוזי הסגירה נמוכים יותר.   פרסום בגוגל לאינסטלטור או קידום אתרים בגוגל? בכדי להתחיל […]

>> קרא עוד

קידום אתרים בגוגל לנותני שירות

קידום אתרים בגוגל לנותני שירות נועד לסייע לאנשי מקצוע ונותני שירותים לקבל יותר לידים ולסגור יותר מכירות בטווח המידי. כך למשל, סוכן ביטוח, אינסטלטור, מנעולן ויועצים בכל הקטגוריות משתייכים אל עץ נותני השירות ובעלי פוטנציאל גבוה יותר לסגירת לידים דרך הטלפון ועמוד הפרסום ובמקרים מסוימים גם פגישה אישית.   קידום אתרים בגוגל לנותני שירות קידום […]

>> קרא עוד

איך לכתוב מאמר מנצח שיביא לכם יותר לקוחות

רוצים לדעת איך לכתוב מאמר מנצח שיביא לכם יותר לקוחות? במאמר הבא תלמדו את כל כללי האצבע לכתיבת מאמר מנצח שיגרום לתוכן שלכם לבלוט מעל כולם ולייצר יותר מכירות.   איך לכתוב מאמר מנצח שיביא לכם יותר לקוחות   אם שמעתם כבר בעבר את הביטוי: "התוכן הוא המלך", כנראה שאתם מבינים כי ישנה חשיבות גבוהה […]

>> קרא עוד

איך לעשות כסף באינטרנט מהבית

אם החלטתם לעשות הסבת מקצוע ולפתוח עסק מניב אשר יוכל לאפשר לכם עבודה מהבית, תוכלו לייצר הכנסה נוספת מהבית. אז איך עושים כסף באינטרנט ומתחילים להרוויח מעבודה מעניינת אשר תאפשר לכם לעבוד פחות ולהרוויח יותר? יש אומרים שזמן שווה כסף. ובכן, זה נכון עבור מי שתפיסת עולמו היא לעבוד כשכיר. אך אם ברצונכם לעבוד בתור עצמאים, […]

>> קרא עוד

בניית משפך שיווקי לפרסום בגוגל

בכדי שתוכלו למקסם את תוצאות הפרסום שלכם, עליכם להוסיף לקמפיין גם בניית משפך שיווקי לפרסום בגוגל באמצעותו תוכלו למקד את תנועת המשתמשים הממומנת לדפים ייעודיים אשר להם סיכויים גבוהים יותר להמרה.   בניית משפך שיווקי   בניית משפך שיווקי לפרסום ממומן בין אם בחרתם לפרסם בגוגל ובין אם אתם פועלים רק ברשתות החברתיות, עליכם בסופו […]

>> קרא עוד

איך למכור יותר באמצעות הדרכות אינטרנטיות

בעל עסק? אם יש לך מוצרים שחשוב לך להגביר את ההתעניינות עבורם ולייצר יותר מכירות, אנו ממליצים לך ללמוד איך למכור יותר באמצעות הדרכות אינטרנטיות.   הדרכות אינטרנטיות ברשת – איך למכור יותר באמצעות הדרכה אינטרנטית   מה זו הדרכה אינטרנטית? הדרכה אינטרנטית הידועה גם בשם וובינר או סמינרשת היא פגישה וירטואלית בין בעל העסק […]

>> קרא עוד

עשו זאת בעצמכם: אופטימיזציה לתוכן שלכם ב-10 דקות בלבד

האם המאמרים שלכם טובים מספיק כפי שהייתם רוצים שיהיו? אולי הייתם שמחים להגדיל את מעורבות המשתמש ולקבל יותר תגובות ושיתופים למאמר? אם אתם מרגישים שהמאמרים שלכם דורשים שיפור, יש לכך פתרון: אופטימיזציה לתוכן שלכם.   אופטימיזציה לתוכן   אין צורך לשכתב את כל המאמרים שלכם מחדש  לעיתים קרובות כל שתידרשו לעשות הם שינויים קטנים בכדי […]

>> קרא עוד

כותבי תוכן? כך תדעו איזה תוכן למכור ומה עליכם לתת בחינם (חלק א')

אם אתם כותבי תוכן באופן קבוע לאתר שלכם, אתם בוודאי יודעים כמה התוכן קריטי עבור העסק שלכם וכי הוא למעשה פיסת התנועה החסרה בפאזל השלם על מנת שזה יתחבר לתמונה אחת שלמה באמצעותה תוכלו להרוויח את לחמכם. אם כך, חשוב להבין איזה תוכן עליכם למכור ואיזה לתת בחינם לכל מי שהביע עניין במוצר או השירות […]

>> קרא עוד

איך עושים שיווק באינטרנט כמו המקצוענים בחו"ל?

שיווק באינטרנט הינו תחום נרחב ודינמי, אשר תמיד ניתן ללמוד טכניקות ואסטרטגיות לשיווק העסק, כמו גם רכישת כלים ושירותים מתקדמים לבעלי עסקים, משווקים ואנשי פרסום. אז איך עושים שיווק באינטרנט? המשיכו לקרוא. שיווק באינטרנט ומיתוג כמו המקצוענים בחו"ל האם שיווק באינטרנט הוא קידום אתרים? שיווק באינטרנט הוא סך כל הפעולות שאנו עושים בעסק שלנו בכדי […]

>> קרא עוד

איך לפתוח בלוג ולקבל פי 2 יותר פניות מלקוחות

בין אם החלטתם לבנות אתר חדש ובין אם אתם כבר עכשיו מנהלים בלוג בתחום עיסוקכם, ייתכן שאתם לא מקבלים את התוצאות להן ציפיתם. על מנת שגם אתם תוכלו להצליח בניהול הבלוג, עליכם ללמוד מספר טכניקות ועקרונות אשר יגרמו לאתר שלכם להיות מגנט לקוחות אשר ישמחו לעבוד אתכם. המאמר הבא ילמד אתכם איך לפתוח בלוג מקצועי בתחומכם. […]

>> קרא עוד

מה הם הסודות שבלוגרים מצליחים לא מספרים לכם?

אם אתם רוצים להיות בלוגרים במשרה מלאה, עליכם לדעת כיצד לספק את הסחורה, כך שתוכלו לצבור קהל עוקבים רב ולהגדיל את מספר הפניות לעסק שלכם או לקבל עמלות פרסום על שיווק מוצרים של אחרים. אז מה הם הסודות שבלוגרים מצליחים לא רוצים שתדעו? המשיכו לקרוא. איך לעשות כסף מבלוג   למדו את הדרך להצלחה אם […]

>> קרא עוד

איך לכתוב תוכנית עסקית מנצחת ולייצר יותר מכירות?

כל עסק צריך שתהיה לו תוכנית עסקית וזאת על מנת להכין את האסטרטגיה הנכונה לקידום העסק אשר תמשוך יותר לקוחות אל העסק. התוכנית העסקית הכרחית על מנת לקדם את העסק או הארגון שלך להצלחה. אז איך עושים זאת באופן מועיל לעסק? המשיכו לקרוא. איך לכתוב תוכנית עסקית מנצחת בניית האסטרטגיה הנכונה עבור תוכנית עסקית אפקטיבית […]

>> קרא עוד

עשו זאת בעצמכם: אופטימיזציה לתוכן שלכם ב-10 דקות בלבד

האם המאמרים שלכם טובים מספיק כפי שהייתם רוצים שיהיו? אולי הייתם שמחים להגדיל את מעורבות המשתמש ולקבל יותר תגובות ושיתופים למאמר? אם אתם מרגישים שהמאמרים שלכם דורשים שיפור, יש לכך פתרון: אופטימיזציה לתוכן שלכם.     אין צורך לשכתב את כל המאמרים שלכם מחדש לעיתים קרובות כל שתידרשו לעשות הם שינויים קטנים בכדי שהתוצאה הסופית […]

>> קרא עוד

אבטחת אתרי וורדפרס

אבטחת אתרי וורדפרס הוא חלק בלתי נפרד משמירה על המידע באתר. וורדפרס היא כנראה מערכת קוד פתוח הפופולרית ביותר בעולם ואם אתה קורא את התוכן הזה כנראה שיש לך לפחות אתר וורדפרס אחד שאתה רוצה לאבטח. זו בדיוק המטרה של המאמר הזה, להראות לכם איך בכמה פעולות ובשמירה על כמה כללים פשוטים תוכל לאבטח ברמה […]

>> קרא עוד

שיפור המיקום בגוגל בזמן הקצר ביותר

"להתאמץ זה חשוב, אבל לדעת איפה להשקיע את המאמץ שלך עושה את כל ההבדל" ובדיוק בזה עוסק המאמר שלי היום. אנחנו מקבלים המון פניות מבעלי עסקים שמעוניינים להתחיל איתנו את הפרסום ולטענתם כבר ניסו הכל. ברוב המקרים אנחנו מגלים שמירב ההשקעה שלהם גם הנפשית וגם הכספית כוונה למקום הלא נכון. הפעם אני הולכת לחלוק אתכם […]

>> קרא עוד

למה כדאי לשלב בין קידום אתרים אורגני לפרסום בגוגל?

אם גם אתה רוצה לשווק בגוגל וודאי את שואל את עצמך היכן להתחיל – בפרסום בגוגל אדוורדס ותשלום לפי הקלקה או באפיק האורגני (בתוצאות הטבעיות) – חשוב שתדע ששיווק חכם במקביל בשני האפיקים האלה עשוי לייצר סינרגיה. במאמר הזה אסביר כיצד להשתמש באפיקים הממומן והאורגני על מנת למקסם את הביצועים של השיווק שלך בגוגל. מתחילים: […]

>> קרא עוד

תוספי וורדפרס חינמיים שאתם חייבים אצלכם באתר – חלק א'

זה כבר לא סוד שוורדפרס הפכה לפלטפורמה מספר אחת לבניית אתרים. רוב האתרים היום בנויים על וורדפרס מה שהופך את החיים שלנו, מקדמי האתרים להרבה יותר פשוטים. בנוסף לכל היתרונות הרבים שלה שאותם אתם בטח כבר יודעים, הדבר הכי טוב בה הוא שהיא פתחה בפנינו עולם שלם של תוספים שפשוט הופכים אותה למערכת הנוחה והידידותית […]

>> קרא עוד

פרסום בפייסבוק באמצעות 8 אסטרטגיות יעילות

פרסום בפייסבוק באמצעות 8 אסטרטגיות יעילות שיסייעו לכם לפרסם לקהל לקוחות מפולח ומדויק יותר, למדוד את הביצועים ולקבל יותר מההשקעה שלכם בערוץ שיווקי זה.

>> קרא עוד

המדריך להחלפת קישורים שלא תרצו לפספס + בונוס

אחד הסודות השמורים ביותר אצל חברות קידום אתרים הם האסטרטגיות לקידום אתרים בגוגל. כך, אם יש ברשותכם את מפת הקישורים והאסטרטגיה המלאה, תוכלו לבצע החלפת קישורים בעצמכם. ממש כמו להשתמש בשליפים למבחן ולקבל 100.

>> קרא עוד

איך כתיבה נכונה למשתמש משפיעה על תהליך הקידום האורגני בגוגל?

מה מבדיל אתכם מהמתחרים? איזה שירות אתם מציעים ללקוחות שלכם שמייחד אתכם על פני האחרים? אם תדעו כיצד למצוא את המיקוד העסקי שלכם, תוכלו לכתוב באופן ממוקד יותר למשתמש ובכך גם להשפיע על תהליך הקידום האורגני בגוגל.

>> קרא עוד

שיווק באינסטגרם כמו המומחים

שיווק באינסטגרם הפך בשנים האחרונות לפלטפורמה הזמינה ביותר לשיווק שהוא בחינם, מהיר, קל לתפעול ולא צריך ידע מקדים על מנת לתחזק עמוד אינסטגרם פעיל ולצבור עוקבים. היכנסו על מנת לגלות מהי הדרך הטובה ביותר לעשות את זה.

>> קרא עוד

מעל 20 גורמים שמשפיעים על דירוג האתר שלכם בגוגל

תמיד חלמתם לדעת לפי אילו פרמטרים גוגל מדרגת את האתרים שהיא מציגה במנוע החיפוש שלה? זו שאלה מעניינת והתשובה אליה מעניינת אף יותר. היכנסו לקרוא מעל ל- 20 גורמים המשפיעים על דירוג האתר שלכם על פי גוגל.

>> קרא עוד

איך לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה

אחד הדברים החשובים ביותר לבעלי עסקים הוא איתור אפיקי שיווק ופרסום רלוונטיים אשר יכולים להביא תנועה ממוקדת של לקוחות פוטנציאלים בעלי סיכוי גבוה יותר לבצע רכישה של המוצר או השירות העומד בבעלותם. אם כך, מעתה גם אתם תוכלו ללמוד איך לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה בעלויות נמוכות במיוחד.

>> קרא עוד

בעל עסק? למד את סודות הקופירייטינג באמצעות רשימות תפוצה

אחד הדברים החשובים ביותר לכל בעל עסק הוא להבין אילו ערוצי פרסום יכולים ליצור עבורו קהל יעד ממוקד לתחום בו הוא עוסק וכיצד ניתן לקבל החזר השקעה גבוה. בהמשך המאמר נבין כיצד להגדיל את תנועת המשתמשים לאתר באמצעות רשימות תפוצה וכיצד כל זה תורם לקידום האתר שלכם בגוגל.

>> קרא עוד

איך לכתוב כותרות שיביאו אנשים לאתר שלכם

בין אם יש לכם בלוג או אתר תדמיתי, כתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מהאתר עצמו ובטח שמתהליך הקידום שאתם עושים לו. פוסטים עם כותרות חלשות יקבלו חשיפה מועטה ברשתות החברתיות, יקבלו פחות קליקים וכתוצאה מכך גם פחות יקראו אותם. לכן, אם תכתבו כותרות בצורה נכונה אתם כבר בחצי הדרך להצלחה.

>> קרא עוד

איך תכתוב תוכן איכותי מנצח גם למשתמש וגם לגוגל

לפני שגוגל הוציאו את העדכונים פינגווין ופנדה, היינו מוצפים בתכנים רדודים וללא ערך אמיתי למשתמש. כך כאשר המשתמש חיפש דבר מה בגוגל, התשובה האמיתית לתוכן הרלוונטי ביותר עבורו לא תמיד הייתה מוצגת. כיום ניתן לראות מגמה הולכת וגדלה של תוכן שהותאם גם למנועי החיפוש וגם למשתמש, אך איך באמת ניתן לכתוב תוכן איכותי מנצח שיביא לכם תנועת משתמשים רלוונטית ודירוג גבוה בגוגל? התשובה לשאלה בהמשך המאמר.

>> קרא עוד

שילוב קידום אתרים בגוגל עם פרסום ברשתות החברתיות

שילוב קידום אתרים בגוגל עם פרסום ברשתות החברתיות = סינרגיה. זה אומר שניתן לשפר באופן משמעותי את הביצועים של אפיקי השיווק עם יודעים איך לשלב בינהם.

>> קרא עוד

איך עושים שיווק שותפים באמצעות קידום אתרים בגוגל

שיווק שותפים הוא מודל עסקי הפועל מזה שנים רבות בענף המכירות בארץ ובעולם. המפרסם השותף מציע שירות או מוצר של בעל המוצר ומקבל עמלת מכירה או עבור מתעניינים פוטנציאלים המעוניינים לשמוע פרטים נוספים על השירות או המוצר שלו. שיווק שותפים באמצעות קידום אתרים בגוגל הינו מודל טרי יחסית שאינו מנוצל לעומקו וגם היום יש מקום לשחקנים חדשים להגדיל את המכירות שלהם באתר באמצעות תשלום עמלת מכירה למפרסם החיצוני.

>> קרא עוד

עדכון גוגל בכל הנוגע למודעות פופ אפ

גוגל אישרה באופן סופי כי החל ממחר היא תתחיל להעניש אתרים אשר יפעילו מודעת פופ אפ עוד בטרם הגולש נכנס לאתר. גוגל הזהירה אותנו במהלך הזה שהיא מתכננת כבר לפני חצי שנה והיום היא מחליטה לקיים את הבטחתה.

>> קרא עוד

10 דברים שהכרחי לעשות באתר לפני שהוא עולה לאוויר

קיבלתם את האתר שלכם ממתכנת אבל לא יודעים מה השלב הבא? מה אתם צריכים לעשות כדי שהאתר שלכם יהיה בין המובילים בארץ? בדיוק בשביל זה הכנתי את הכתבה הזאת על מנת שתוכלו לדעת אילו דברים אתם חייבים שיהיו לכם באתר.

>> קרא עוד

קידום אתרים בשנת 2017

קידום אתרים בשנת 2017. מהן המגמות הצפויות בתחום קידום האתרים בשנת 2017 וכיצד זה צפוי להשפיע על עולם השיווק ובפרט על תחום קידום האתרים בגוגל.

>> קרא עוד

עדכון גוגל: סדר הכותרות בתוכן

עדכון קידום בגוגל אחרון שיצא מראה שחשיבות סדר הכותרות בתוכן ירדה משמעותית. המשמעות היא שגוגל שמה פחות דגש על סמנטיקה והיררכה ויותר דגש על איכות התוכן.

>> קרא עוד

בניית ותחזוקת אתרי תמיכה / לווין

בניית אתרי תמיכה באה לייצר בסיס לקידום אתרים אורגני באמצעות בניית אתרים המספקים קישורים לאתרים מקודמים. איך בונים אתרי לווין ועל מה לשים דגש? כנסו וקראו.

>> קרא עוד

AMP דפי מובייל מואצים הטכנולוגיה שתשנה את הגלישה מהסלולרי

AMP היא טכנולוגיה שמטרתה לשפר את חווית המשתמש בגלישה מהסלולר באמצעות יצירת גרסה סטטית מינימסליטית שמוצגת למשתמש בעת שהוא גולש מהסלולר. למידע נוסף בקרו כאן.

>> קרא עוד

מעל 9 מיקומים ששווה לשלב בהן את מילות המפתח לצורך קידום אתרים אורגני

מעל 9 מיקומים ששווה לשלב בהן את מילות המפתח לצורך קידום אתרים אורגני. שימוש נכון במילות המפתח בתוכן מהווה את אחד הדברים הבסיסיים ביותר לקידום האתר באופן אורגני. איך עושים את זה? קראו כאן.

>> קרא עוד

איך עושים שיווק בפוקימון גו לעסקים?

איך עושים שיווק בפוקימון גו לעסקים? עם הפוקימונים החמודים תוכלו להגדיל את ההכנסות והרווחים של העסק שלכם.

>> קרא עוד

עדכון גוגל אדוורדס: הרחבה למודעות הפרסום בגוגל שופינג

הפעם גוגל החליטו לבצע הרחבה למודעות הפרסום בגוגל שופינג. מעתה ניתן לראות שגוגל הוסיפו תוסף למודעה אשר מציג מחירים עבור מוצרים בחנות האתר המקוונת.

>> קרא עוד

כלי מילות מפתח \ מתכנן מילות מפתח של גוגל

כלי מילות המפתח של גוגל או מתכנן מילות מפתח של גוגל בשמו החדש, בא לסייע לכם להציץ לראשם של הלקוחות שלכם ולהבין מה הם מחפשים ומה הם רוצים בכדי לשווק להם טוב יותר.

>> קרא עוד

טיפים לשיפור חוויית המשתמש

טיפים לשיפור חוויית המשתמש באתרי וורדפרס: חווית משתמש טובה של הגולשים שלכם עשויה להשפיע עלד דירוג האתר שלכם בגוגל ועלכמות הפניות שאתם מקבלים מהאתר שלכם.

>> קרא עוד

מילון מונחים בסיסי לפרסום בגוגל אדוורדס

מילון מונחים בסיסי לפרסום בגוגל אדוורדס: כאן תמצאו הסבר למושגים כמו מחיר לקליק, אחוז הקלקה מתוך חשיפה CTR, מספר חשיפות ורבים אחרים.

>> קרא עוד

שותף מוסמך גוגל אדוורדס

שותף מוסמך גוגל הוא אדם אשר עבר בהצלחה את מבחני ההסמכה של Google Partners הכוללים שאלות אודות הפרסום הממומן במערכת הפרסום גוגל אדוורדס.

>> קרא עוד

3 טיפים שיעזרו לך להגדיל את זמן השהייה באתר, צפיות בעמודים ואחוז הנטישה

3 טיפים שיעזרו לך להגדיל את זמן השהייה באתר, צפיות בעמודים ואחוז הנטישה: באמצעות תוכן איכותי, סרטוני יוטיוב וקישורים פנימיים תוכל לקדם את האתר שלך טוב יותר.

>> קרא עוד

איך משפיעות ביקורות ברשת על תהליך קבלת ההחלטה של הלקוח

איך משפיעות ביקורות ברשת על תהליך קבלת ההחלטה של הלקוח? מסתבר שהרוב הגדול של הלקוחות מושפעים מאוד מביקורות מרחבי הרשת במסגרת תהליך קבלת החלטת הרכישה.

>> קרא עוד

עדות לקוח יקר בנושא בניית אתר בעיצוב אישי על חברת יויומדיה, שי שאואט ואיילת יהודה

עדות על חברת יויומדיה: בסירטון הזה מי שחימם לנו את הלב זה אייל שוורץ שהמומחיות שלו היא הדרכת הורים. ברור לנו שהעסק הוא הבייבי של הלקוח.

>> קרא עוד

היתרון המשמעותי של גוגל על פייסבוק ועל אפיקי שיווק אחרים

היתרון המשמעותי של פרסום ושיווק ברשת החיפוש של גוגל מתבטא בעובדה שהלקוח הפוטנציאלי מחפש מוצר או שירות. המשמעות היא שבדרך כלל אותו לקוח הוא לקוח חם ולכן קיימת סבירות גבוהה יותר שירכוש.

>> קרא עוד

בניית אתר לד"ר ברק חביב – אורתופד מומחה לניתוחי כתף וברך

בניית אתר לד"ר ברק חביב – אורתופד מומחה לניתוחי כתף וברך. השלבים בתהליך בניית האתר היו:
1. אפיון 2.עיצוב 3.תכנות 4.הנגשה 5.העלאת תכנים. 6. ועכשיו שיווק.

>> קרא עוד

שיפור מהירות טעינת האתר באמצעות הקטנת משקל התמונות

שיפור מהירות טעינת האתר באמצעות הקטנת משקל התמונות: 2 כלים שיסייעו לכם להקטין את נפח התמונות הם פלאגין / תוכנה imagify והתוכנה fastStone.

>> קרא עוד

עדכון גוגל אדוורדס: הרחבת גודל המודעות במערכת הפרסום

עדכון גוגל אדוורדס: הרחבת גודל המודעות במערכת הפרסום. מתי העדכונים יגיעו לישראל אם בכלל ובאיזה היקף קשה לאמר אך הצפי הוא בתוך כחודש כלומר בספטמבר/אוקטובר.

>> קרא עוד

ביל גייטס אמר שהתוכן הוא המלך בשנת 1996, אז איך אתם יכולים להשתמש בזה לטובתכם?

ביל גייטס אמר שהתוכן הוא המלך בשנת 1996, אז איך אתם יכולים להשתמש בזה לטובתכם? אם כך עולה השאלה איך לרתום את הכוח של תוכן איכותי בהקשר לשיווק העסק ברשת.

>> קרא עוד

כתיבת והעלאת תוכן לאתר באופן עקבי לצורך קידום אתרים אורגני

כתיבת והעלאת תוכן לאתר באופן עקבי לצורך קידום אתרים אורגני. פה תוכלו למצוא טיפ בנוגע לתדירות, איכות וכמות התכנים המומלצים להעלאה לאתר לצורך קידום אורגני.

>> קרא עוד

שלושה טיפים ספונטניים בנושא שיווק באינטרנט

שלושה טיפים בנושא שיווק באינטרנט שרוב העסקים אינם מבצעים: מדידת ביצועים, השקעה בדף הנחיתה והבנה שהדרך תהיה מאתגרת.

>> קרא עוד

הקשר שבין יום העצמאות לקידום אתרים

הקשר שבין יום העצמאות לקידום אתרים: עצמאות עסקית היא היכולת של העסק להתקיים בזכות עצמו באמצעות אפיקי שיווק שלו וזה אפשרי באמצעות קידום אתרים יעיל.

>> קרא עוד

מי הוא מומחה קידום אתרים אורגני?

מומחה קידום אתרים אורגני – מי אתה? התוכן הבא בא לענות על השאלה מיהו מקדם אתרים אורגני מקצועי, מה הוא צריך לדעת ומה מייחד אותו. לפרטים נוספים היכנסו.

>> קרא עוד

איך להעלות את כמות ההקלקות על האתר שלנו בתוצאות החיפוש האורגניות?

איך להעלות את כמות ההקלקות על האתר שלנו בתוצאות החיפוש האורגניות? אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות סכמות נתונים מבונות המאפשרות לבעל האתר להתבלט בתוצאות החיפוש.

>> קרא עוד

שימוש בסכמות נתונים מובנות Rich snippets לשיפור תוצאות הקידום האורגני

שימוש בסכמות נתונים מובנים Rich snippets באתר: השימוש בסכמות נתונים מובנים מוסיפים לנראות האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, ומוסיפים לתוצאות מידע נוסף מעבר לכותרת, תיאור וקישור לאתר.

>> קרא עוד

מה כדאי לדעת על התאמת האתר למובייל?

מה כדאי לדעת על התאמת האתר למובייל? באחד העדכונים האחרונים של גוגל (Mobile friendly update) ניתן היה לראות כי גוגל מתחילה לחנך מחדש את בעלי האתרים ותתן עדיפות לאתרים התואמים למכשירים הניידים או הטאבלטים.

>> קרא עוד

איך תוכן משוכפל / מועתק משפיע על דירוג האתר בגוגל

איך תוכן משוכפל / מועתק משפיע על דירוג האתר בגוגל? אם יש לכם תוכן משוכפל מאתרים אחרים, אפילו אם זה התוכן שלכם, הדירוג שלכם עשוי להיפגע. לפרטים נוספים היכנסו.

>> קרא עוד

היכן למקם את כפתורי השיתוף ברשתות החברתיות ובאיזה להשתמש

היכן למקם את כפתורי השיתוף ברשתות החברתיות ובאיזה להשתמש על מנת לקבל את מירב השיתופים מבלי לפגוע בחווית המשתמש.

>> קרא עוד

שיווק שותפים – המדריך למתחילים

שיווק שותפים – המדריך למתחילים: רבים אינם יודעים שיש אנשים החיים ומתפרנסים מעבודה מהבית, מדובר למעשה בהקמת עסק אינטרנטי המסוגל להניב עבורכם הכנסות יפות עם עלויות השקעה נמוכות יחסית.

>> קרא עוד

איך מודדים הצלחה של קידום אתרים

איך מודדים הצלחה של קידום אתרים? על מנת למדוד את הצלחת התהליך יש להציב מטרות, ליצור תשתית למדידתן ולמדוד באופן עקבי את הביצועים. לההסבר מפורט היכנסו.

>> קרא עוד

ליגה לאומית / ליגה ארצית או ליגה….. איזה שירות אתה רוצה?

עלות אתר אינטרנט / עלות קידום אתר / וכל עלות שכרוכה בשירות ושאינה מוצר מדף, תלויה ברמת המוצר, ברמת הגימור וברמת השירות. לכן אני יכול להבין עד כמה הלקוח חסר אונים …

>> קרא עוד

כפתורי שיתוף ברשתות חברתיות

כפתורי שיתוף ברשתות חברתיות: באילו כפתורי שיתוף מומלץ להשתמש והיכן כדאי למקם אותם על מנת לשפר את הסיכוי שיביאו לשיתופים בפועל. חשוב לזכור שכפתורי שיתוף אינם קישוט לאתר ונועדו לשרת את היכולת להפיץ את התוכן באתר בקלות ובנוחות.

>> קרא עוד

צ'קליסט קידום אתרים – יצירת בסיס איתן לקידום האתר בגוגל

החלטתי להכין צ'קליסט שמונה כמה מהצעדים החשובים ביותר בקידום האתר שלכם ברשת והמשפיעים בצורה משמעותית מאוד על תוצאות הקידום. מילוי אחר הצעדים האלה יצור בסיס חיובי מאוד לקידום האתר שלכם בגוגל.

>> קרא עוד

צ'קליסט קידום אתרים

צ'קליסט קידום אתרים: חשוב לי לציין שתחום קידום האתרים מורכב מפרמטרים רבים ומגוונים והמטרה של התוכן בעמוד זה היא לתת בסיס איכותי ולקידום האתר בגוגל בהצלחה.

>> קרא עוד

האם ואיך משפיעה הפעילות בפייסבוק על הקידום האורגני בגוגל

האם ואיך משפיעה הפעילות בפייסבוק על הקידום האורגני בגוגל? אחת הנקודות החשובות שיש להבין היא כיצד גוגל סורקת את הרשתות החברתיות והתשובה היא שבדיוק כפי שהיא סורקת כל דף או אתר אחר.

>> קרא עוד

עדכון גוגל לנראות וכמות תוצאות אדוורדס

עדכון שגוגל הוציאו לאחרונה משנה את נראות תוצאות החיפוש. מעתה יוצגו 4 מודעות בחלק העליון בדסקטופ (במקום 3) ו – 3 מודעות בחלק העליון בסלולר (במקום 2). מה ההלכות הצפויות? תוכלו לקרוא כאן.

>> קרא עוד

גוגל אדסנס – איך זה עובד

גוגל אדסנס: אם יש לכם אתר איכותי עם תנועה רבה, דרך יחסית פשוטה, קלה ומהירה למדי ליצירת הכנסה מהאתר היא על-ידי הצטרפות לגוגל אדסנס – מערכת פרסום שמספקת פרסומות המותאמות לכל גולש באופן אישי ובכך מעלה את אחוזי ההקלקה על המודעות.

>> קרא עוד

דרוש בונה אתרים בוורדפרס

משרת בונה אתרי וורדפרס – היקף: חצי משרה. מיקום: כפר סבא. דרישות התפקיד – חובה: נסיון חובה בבניית אתרי וורדפרס מ – PSD. נסיון חובה בהתנהלות מול לקוחות והובלת פרויקטים.

>> קרא עוד

הוספת אתר לאינדקסים

הוספת אתר לאינדקסים – כדאי? מסוכן? התשובה היא שזה תלוי לאיזה אינדקס. בחרו להוסיף את האתר שלכם לאינדקסים נישתיים רלוונטיים לתחומכם הנותנים ערך למשתמש. לפרטים נוספים >>

>> קרא עוד

טיפים לשיווק מוצלח באינטרנט

טיפים לשיווק מוצלח באינטרנט מאת שי שאואט, מהנדס תוכנה ומנכ"ל חברת יויומדיה. תוכן מועיל במיוחד שיכול לסייע גם לך להשיג יותר מהשיווק שלך באינטרנט.

>> קרא עוד

טיפ בנושא שיווק דיגיטלי

טיפ בנושא שיווק דיגיטלי: חובה למדוד את הביצועים של הפעילויות השיווקיות שלכם ברמה מספרית. הדבר יוביל אתכם להישגים טובים יותר ולתחושה של שליטה בעסק. לפרטים נוספים היכנסו.

>> קרא עוד

טעויות נפוצות וקריטיות בקידום אתרים בפרט ושיווק באינטרנט בכלל

טעויות נפוצות וקריטיות בקידום אתרים בפרט ושיווק באינטרנט בכלל. כאן תוכלו למצוא כמה טעויות משמעותיות שאני מוצאים כחוזרות במסגרת שיווק דיגטלי וקידום אתרים.

>> קרא עוד

הונאת קליקים וקליקים לא חוקיים במסגרת פרסום בגוגל אדוורדס

אחד החששות הנפוצים אצל מפרסמים הוא שהמתחרים שלהם מקליקים עליהם, במטרה לגמור להם את התקציב בשלב מוקדם של היום, מה שיעלה את הסבירות שאותם מתחרי יקבלו קליקים רבים יותר במסגרת הפרסום.

>> קרא עוד

שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים

שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים. כאן תוכלו למצוא תשובות מועילות לשאלות נפוצות מתחום קידום האתרים. התשובות מיועדות לבעלי עסקים ומקדמי אתרים. לפרטים נוספים היכנסו.

>> קרא עוד

פרסום בגוגל לאנשים בעלי מאפיינים דמוגרפיים ספציפיים

מיקוד לקהל יעד בעל מאפיינים דמוגרפיים ספציפיים מדייק את הפרסום לקהל לקוחות האידיאלי לעסק שלך, מה שמביא לפרסום מדויק, ממוקד ויעיל יותר. לפרטים נוספים היכנסו.

>> קרא עוד

DSK – שיטה להורדת מחיר לקליק בתחומים תחרותיים

גוגל הוציאו לאחרונה פיצ'ר משמעותי מאוד הנקרא DSK ומאפשר להוריד את המחיר לקליק באופן דרסטי בתחומים מסוימים, באמצעות שימוש בהיסטוריית החיפוש של המשתמש ופרסום למשתמש ברשת המדיה שאינה מוגבלת בשטח פרסום.

>> קרא עוד

ייעוץ שיווקי אישי תכלס

ייעוץ שיווקי אישי: פשוט תגיד לי "אני רוצה פגישת ייעוץ שיווקי, תתפור לי פתרון שיגיע באופן מדויק ללקוחות הפוטנציאליים שלי". ייעוץ שיווקי שעושה את ההבדל. לפרטים נוספים היכנסו.

>> קרא עוד

פרטיות

אנו שמים דגש על מתן תוכן איכותי בעל ערך לגולשים שלנו, שונאים ספאם, ומחויבים להגן על הפרטיות של הגולשים באתרנו. יחד עם זאת אנו עושים שימוש במידע ובפרטים שהזנת באתר ובמידע אודות אופן השימוש באתר, כולל שימוש בעוגיות במקרים הבאים: לצורך משלוח דיוור באימייל. לצורך ביצוע רימרקטינג באתרים בהם אתה גולש.

>> קרא עוד

כמה עולה פרסום בגוגל?

שמעת על כך שגוגל הוא מקום מצוין לפרסם את העסק שלך ועכשיו את מעוניין לדעת כמה פרסום בגוגל עולה? מצוין, הגעת למקום הנכון. פרסום בגוגל מחירים ועלויות מומלצות.

>> קרא עוד

איך לטרגט את העשירון העליון?

רוצים לדעת איך לטרגט את העשירון העליון? כנסו וקראו כיצד ניתן להשקיע את תקציב השיווק, באופן ממוקד בעשירון העליון באמצעות אאוטבריין ורימרקטינג בגוגל ובפייסבוק.

>> קרא עוד

בניית תמהיל שיווק שמתמקד בעשירון העליון

בניית תמהיל שיווק שמטרתו לטרגט אנשים המשתייכים לעשירון העליון, באמצעות כלים נהדרים כמו אאוטבריין, רימרקטינג ברשת המדיה של גוגל ורימרקטינג בפייסבוק. למידע נוסף היכנסו.

>> קרא עוד

פרסום בגוגל ללא הגבלת קליקים – מה לא מספרים לכם

פרסום בגוגל ללא הגבלת קליקים – מה לא מספרים לכם: מידי פעם פונה אלי מתעניין לגבי פרסום בגוגל, ואומר לי שחברה מסוימת הציעה לו פרסום בגוגל ללא הגבלת קליקים. ברור שזה נשמע מאוד מפתה, אך יש כמה דברים שלא אמרו לאותו בעל עסק.

>> קרא עוד

פרסום בגוגל ללא הגבלת קליקים – משתלם או לא?

פרסום בגוגל ללא הגבלת קליקים – משתלם או לא? שמעת על שיטת פרסום בגוגל המבטיחה לך מיקום וקליקים ללא הגבלה? נשמע טוב, אבל אתה שואל את עצמך האם זה באמת משתלם? היכנס לקבל הסבר למשמעות האמיתית של פרסום בגוגל ללא הגבלת הקלקות.

>> קרא עוד

האם להיעזר בשירותי פרסום בגוגל או לפרסם לבד?

אחד הדברים הראשונים שעולים בראש של בעלי עסקים כשזה מגיע לשיווק זה פרסום בגוגל. לעסקים הגדולים יש תקציב גדול וברור להם שעליהם להיעזר בחברה קידום אתרים מקצועית אשר תספק עבורם את שירותי הפרסום בגוגל ברמה הגבוהה ביותר. אך מה לגבי בעלי העסקים הקטנים? חלקם וודאי שואלים את עצמם האם כדאי לי לנהל את הפרסום בגוגל לבד או עם חברה מקצועית שזו מומחיותה?

>> קרא עוד

מחיר קידום אתרים: כמה הוגן לשלם על קידום אתרים?

כמה הוגן לשלם על קידום אתרים? קידום אתרים בגוגל משתייך לאחד השווקים הפרוצים ביותר.

>> קרא עוד

קידום אתרים מחיר

קידום אתרים בגוגל מחיר: נתחיל מזה שהשוק מוצף, היום כל אחד יכול להקים אתר לכתוב "קידום אתרים" ולגבות כסף עבור שירותי קידום טובים יותר או פחות, בעיקר פחות.

>> קרא עוד

סדרת סרטוני וידאו איכותית בנושאי שיווק דיגיטלי

בשבוע שעבר ביום שישי הצטלמתי לסדרת סרטוני וידאו בנושא שיווק דיגיטלי. הסדרה כוללת את הסרטונים הבאים: שיווק דיגיטלי, מדידת ביצועים ושיפור יחס המרה, פרסום בגוגל, ניהול מוניטין ברשת, בניה וקידום אתרים ועוד.

>> קרא עוד

איך גוגל סורקת ומדרגת אתרים באינטרנט?

איך גוגל סורקת ומדרגת אתרים באינטרנט? טיפ גדול: תהיו אוטנטיים, תהיו הוגנים ותנו ערך אמיתי לגולשים שלכם. אם תקפידו לעשות את זה – עשיתם 50% מעבודת הקידום.

>> קרא עוד

טעויות נפוצות בקידום אתרים

ברבות השנים נתקלנו בכמה טעויות החוזרות על עצמן פעמים רבות אצל בעלי אתרים המעוניינים לקדם את האתר שלהם ללא הצלחה. והנה הן לפניכם – טעויות נפוצות בקידום אתרים.

>> קרא עוד

האם פרסום בגוגל משפיע לטובה/לרעה על קידום אתרים אורגני

שאלה שאני שומע הרבה: האם פרסום בגוגל משפיע לטובה/לרעה על קידום אתרים אורגני? Matt Cutts שהוא אחד המהנדסים הבכירים ביותר של גוגל אומר באופן חד משמעי שאין השפעה.

>> קרא עוד

מיתוסים בנוגע לקידום אתרים בגוגל

מיתוסים בנוגע לקידום אתרים בגוגל. פרסום בגוגל משפיעה לטובה / לרעה על קידום אתרים אורגני? גוגל מעוניינת להקשות על קידום האתרים האורגני בכוונה? לעוד מיתוסים – היכנסו.

>> קרא עוד

איך אתרים קטנים יכולים לגבור על אתרים גדולים בדירוג בגוגל

איך אתרים קטנים יכולים לגבור על אתרים גדולים? יש אומרים כי "עדיף להגיד משהו למישהו מאשר הכל לכולם". מצא נישה צרה בתחום המומחיות שלך ותן בה הרבה ערך מוסף.

>> קרא עוד

בניית קישורים – איזה קישורים גוגל אוהבת ואיזה לא?

איזה קישורים גוגל אוהבת ואיזה לא? כל תחום הקישורים באופן כללי הוא בעייתי במיוחד בפני עצמו וזה מכיוון שיש לא מעט ספאם שמתבצע באמצעות קישורים. ספאם שגוגל נלחמת בו כבר כמה שנים.

>> קרא עוד

טיפים לשיווק עסקים מקומיים

טיפים לשיווק עסקים מקומיים: היום קיימים מספר כלי שיווק ושיטות שיווק המאפשרים לבעלי עסקים מקומיים, להתמקד באופן ספציפי באזור שבו הם נותנים שירות.

>> קרא עוד

השפעת מהירות האתר על הדירוג בגוגל

השפעת מהירות האתר על הדירוג בגוגל. מהי מידת ההשפעה של מהירות טעינת האתר על הדירוג במנועי חיפוש? הדעות חלוקות אך ברור שמדובר בפרמטר המשפיע באופן ישיר ועקיף על דירוגו במנועי החיפוש וגוגל בפרט.

>> קרא עוד

פרסום בגוגל – לבד או עם מפרסם מקצועי?

פרסום בגוגל – לבד או עם מפרסם מקצועי? תפקידו של המפרסם המקצועי הוא להביא לכם מקסימום תנועה רלוונטית ממוקדת בכמה שפחות כסף לקליק. זה מה שקובע את איכות הביצוע.

>> קרא עוד

אופטימיזציה לערוץ יוטיוב וסרטוני וידאו

כדי לבנות ערוץ יוטיוב חזק ולקבל חשיפה אפקטיבית לסרטונים שלכם, יש לבצע אופטימיזציה לערוץ היוטיוב שלכם ולסרטונים בערוץ

>> קרא עוד

שימוש בהאשטאג (hashtag) לצורך קידום אתרים אורגני

אחד מההשפעות החיוביות ביותר של שימוש בהאשטאג (hashtag) הוא על תוצאות החיפוש והקידום האורגני של האתר SEO. פעילות זה קשורה לתחום בניית הקישורים. היכנסו למידע נוסף.

>> קרא עוד

מדדים חשובים לניהול קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס

מדדים חשובים לניהול קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס: באמצעות מדידת פרמטרים ספציפיים תוכלו להבין האם הקמפיין שלכם איכותי, מה עובד ומה דורש שיפור ואופטימיזציה.

>> קרא עוד

הקשר שבין יום הכיפור לקידום אתרים

יום הכיפורים עוסק בבקשת סליחה על החטאים שעשינו.
אולי אני אפתיע אותך אך להבדיל אלף אלפי הבדלות לא מעט מקדמים עושים "חטאים" גם באינטרנט בעת שהם מקדמים את האתר.

>> קרא עוד

קידום אתרים אורגני כובע לבן (White Hat) או כובע שחור (Black Hat)

קידום אתרים אורגני כובע לבן (White Hat) או כובע שחור (Black Hat). ניתן למצוא חסידים לשתי השיטות אולם עם התקדמות פיתוח אלגוריתם החיפוש על ידי חברות מנועי החיפוש מתרבים התומכים בקידום אתרים אורגני בשיטת white hat. למידע נוסף היכנסו.

>> קרא עוד

חשבון נפש בראש השנה גם בנוגע לפעילות השיווק של העסק

מתבקש מכל אחד בראש השנה שיעשה חשבון נפש ובפועל יבחן את עצמו ואת מעשיו בשנה החולפת תוך כוונה לשפר בשנה הבאה לטובה. למידע נוסף היכנסו.

>> קרא עוד

פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק

פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק? זו אחת השאלות שכמעט כל מנהל שיווק או בעל עסק שואל את עצמו בכל פעם שהוא צריך לפרסם את המוצר / שירות שלו. אז איך בוחרים? היכנסו!

>> קרא עוד

מידע מועיל על טרנד חזק לשיווק באינטרנט תוצרת ישראל. ואיחולי חג שמח!!

שיווק באמצעות תוכן הוא תחום בתאוצה אדירה ואחת החברות המובילות בעולם בתחום זה היא אאוטבריין הישראלית. למידע נוסף על שיווק באמצעות תוכן המבוסס על פלטפורמת אאוטבריין לחצו כאן

>> קרא עוד

שיווק באינטרנט כפתרון בעת משבר כלכלי

תקופות משבר / האטה כלכלית הן חלק משגרת חיינו. שיווק לקהל ממוקד באינטרנט עשוי להקל על בעלי עסקים לעבור את התקופות הללו באופן בטוח יותר וצאת מהן בתנופה.

>> קרא עוד

טעויות שיווק שעושים מעל 80% מבעלי עסקים

טעויות שיווק שעושים מעל 80% מבעלי עסקים: מי שעושה הרבה גם טועה – זה כמעט תמיד נכון, וכבעלי עסקים אנחנו עושים המון גם בתחום השיווק וגם בתחומים אחרים.

>> קרא עוד

טעויות נפוצות בשיווק העסק

האם גם אתה טועה בשיווק העסק שלך? כמעט בטוח שכן. כאן תוכל למצוא טעויות נפוצות של בעלי עסקים בשיווק העסק ודרכים להמנע מהם. זהירות תוכן מעולה לפניך.

>> קרא עוד

ניהול מוניטין ברשת – גוגל אוהב אתכם או לא?

יש אנשים שתוצאות החיפוש שלהם בגוגל אינן עושות עימם חסד, בדרך כלל מדובר באנשי עסקים שתוצאות החיפוש של שמם בגוגל מעלות כתבות אשר פוגעות בשמם הטוב לא תמיד בצדק.

>> קרא עוד

קודם בונים אח"כ מקדמים – טעות נפוצה של בעלי עסק!

הסטטיסטיקה שלנו אומרת שמעל 50% !! מהאתרים אינם מותאמים לקידום בגוגל (ואני לא מנסה להגזים זה ממש ככה). ולמה אני מספר לכם את זה? כי חשוב לי שכמה שיותר אנשים יבינו שקידום האתר מתחיל בשלב הבניה שלו.

>> קרא עוד

פילטרים בגוגל אנליטיקס

פילטרים בגוגל אנליטיקס מסייעים להתאים את תצוגת המידע לצרכי העסק שלכם. שימוש בפילטרים מאפשר לנו לשלוט במידע הנגלה לעינינו בתצוגות מפורטות. למידע נוסף היכנסו.

>> קרא עוד

הכלי ליצירת כתובות אתרים של גוגל

לעיתים אנו מעוניינים לבצע מעקב אחר קמפיין, בכדי ללמוד על יעילות ואופן עבודתו, ועוד. הכלי ליצירת כתובות אתרים מאפשר זאת, זאת באמצעות הוספה של קוד ניתוב לכתובת אתר המשמש לקמפיין מותאם אישית.

>> קרא עוד

כלים מועילים לשיווק באינטרנט וקידום אתרים בגוגל

כשעושים שיווק מקצועי באינטרנט כלים מקצועיים איכותיים עשויים לסייע מאוד להצלחת השיווק ולשיפור ביצועיו, כאן תוכלו למצוא כמה כלים איכותיים לשיווק העסקה שלכם.

>> קרא עוד

מעקב חוצה פלטפורמות בגוגל אנליטיקס

מעקב חוצה פלטפורומות בגוגל אנליטיקס מיועד לעזור לעקוב אחרי קבלת ההחלטות של משתמשים הגולשים ממכשירים שונים כגון סמארטפון, מחשב, תאבלט וכדומה.

>> קרא עוד

מהם מודלים של ייחוס בגוגל אנליטיקס וכיצד הם עוזרים לנו

מודלים של ייחוס בגוגל אנליטיקס ובאנגלית – Google Analytics Attribution Modeling מאפשרים לקבוע באיזה אופן למדוד את ערוצי שיווק המובילים להמרה, לבחון דרכי המרה שונות ולנתח את אפקטיביות הפעילות השיווקית עבור העסק שלכם.

>> קרא עוד

שיפור ביצועים לעסקים בינוניים באמצעות גוגל אנליטיקס

אחד הדברים המשמעותיים שכל עסק רציני שנמצא התהליך התפתחות צריך (ואפילו חייב) לבצע הוא מדידה עקבית של הפעילויות השיווקיות שלו, אחרת איך הוא ידע באלו אפיקים להמשיך ולהשקיע ואף להרחיב ואלו אפיקים לצמצם ולזנוח.

>> קרא עוד

פרסום בסלולר לעומת פרסום בדסקטופ

בשנים האחרונות, הפך הסלולר לפלטפורמת פרסום מוצלחת, אולם כיצד נמדדת הצלחתו ביחס לפרסום בדסקטופ? בואו ונראה כמה מהיתרונות והחסרונות של כל אחד מאפיקי הפרסום.

>> קרא עוד

שיווק באימייל – מה לעשות ומה לא

כדי לעשות שיווק מוצלח באימייל יש להשקיע מאמצים בכדי לזכות בתשומת ליבם של המדוורים. ישנה פסיכולוגיה שלמה העומדת מאחורי כתיבה אימייל מוצלח. היכנסו למידע נוסף.

>> קרא עוד

8 טיפים שישפרו לכם את יחס ההמרה באתר

יחס המרה הוא נושא קריטי לשיווק מוצלח באינטרנט, הבאת גולשים לאתר אינה מספיקה יש להפוך אותם לפונים / רוכשים.כאן תוכלו למצוא טיפים לשיפור יחס ההמרה באתר שלכם.

>> קרא עוד

משפך שיווקי ככלי להובלת הגולש, ממבקר אקראי ללקוח נאמן

בניית משפך שיווקי מסייעת להבין וללמוד את הדרך שעושה הגולש מהרגע בו הוא נכנס לאתר, ועד לרגע ההחלטה על רכישת המוצר, ומסייעת לקבל החלטות שיווקיות.

>> קרא עוד

מהי אופטימיזציית יחס המרה

אופטימיזציית יחס המרה הנה גישה מערכתית ומובנית לשיפור ביצועי האתר שלכם המונחית באמצעות תובנות שנלמדו בעיקר מאנליטיקס ומשובי גולשים. למידע נוסף >>

>> קרא עוד

רימרקטינג מתקדם עם גוגל אנליטיקס

היתרון ברימרקטינג בגוגל אנליטיקס הוא שאנו מבססים את קבלת ההחלטות בנוגע לקהל המטורגט על סמך נתונים אמיתיים המצביעים על ההתנהגות של המשתמש. למידע נוסף היכנסו.

>> קרא עוד

משפך רכישה

מהו משפך רכישה ומדוע הוא חשוב בכל עסק? מדובר בתהליך עובר המשתמש (הלקוח הפוטנציאלי) מרגע היכרותו עם השירות / העסק שלכם עד לרגע בוא הוא החליט לרכוש מכם.

>> קרא עוד

מה ההבדל בין רימרקטינג לריטרגטינג

מה ההבדל בין רימרקטינג לריטרגטינג? ראשית חשוב להבין שמבחינת גוגל אין הבדל בין רימרקטינג לריטרגטינג. לאמרות זאת יש אנשים שמבדילים בין רימרקטינג לריטרגטינג.

>> קרא עוד

קידום אתרים חינם

קידום אתרים חינם – מגוון טיפים לקידום אתרים בגוגל בעצמך ובחינם. כאן תוכלו לקרוא על מגוון טיפים המיועדים לבעלי עסקים או מקדמי אתרים המעוניינים לקדם את האתר שלהם בגוגל בעצמם ובחינם

>> קרא עוד

טיפים לקידום אתרים

קבלו טיפים לקידום אתרים בגוגל מבית YoYoSEO חברת קידום אתרים מהמובילות בישראל. טיפים שווים ברמות שונות שנבחרו בקפידה!

>> קרא עוד

מה קורה שהגולשים מחפשים עם שגיאות כתיב?

מה קורה שהגולשים מחפשים עם שגיאות כתיב? האם כדאי להוסיף שגיאות כתיבת לאתר שלנו על מנת לגרום לכמות רבה של גולשים להיכנס לאתר? זו נקודה מעניינת ולכן התייחסנו לכמה סוגיות לגבי שגיאות כתיב באתרי אינטרנט. כל מקרה לגופו.

>> קרא עוד

כמה עולה קידום אתרים?

כמה עולה קידום אתרים? זה תלוי את מי שואלים מכיוון ששוק מקדמי האתרים פרוץ וכל אחד יכול לקבוע את המחיר שלו. אבל יש כמה דברים שכדאי לבדוק טרם התחלת הקידום. הכנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת הקידום המתאימה לכם ביותר.

>> קרא עוד

המיזם MySupermarket בכנס בקמפוס של גוגל

תובנות מכנס בקמפוס של גוגל בו לקחה חלק MySupermarket .

>> קרא עוד

CoolaData בכנס מטעם Google

מאמר על כנס שנערך בקמפוס של גוגל על CoolaData בו לקח שי שאואט חלק וסיכם כמה יתרונות של התוכנה. לקריאה היכנסו.

>> קרא עוד

מהו גוגל תאג מנג'ר (Google Tag Manager) ואיך להשתמש בו?

גוגל תאג מנג'ר (Google tag manager) הוא פית'ר חדש המאפשר לנהל את כל הסקריפטים וקודי המעקב של גוגל ושל מוצרים אחרים במרוכז תחת קורת גג אחת. למידע נוסף היכנסו.

>> קרא עוד

מדוע כדאי לבחור ב – YoYoSeo לקידום האתר שלך

מדוע כדאי לבחור בחברת YoYoSEO לקידום האתר שלך? היכנס וקרא עלינו,רצינו לספר לך עלינו כמה דברים אשר יאפשרו לך להכיר אותנו מעט יותר וליצור עימנו קשר לפגישת ייעוץ ראשונית

>> קרא עוד

קידום אתרים אורגני עם התחייבות לתוצאות

אחד הדברים שכל בעל עסק חושש ממנו זה שהוא ישקיע בקידום אורגני בגוגל, תוצאות הקידום לא ישאו פרי והוא לא יגיע לעמוד הראשון בגוגל. כאן אנחנו הופכים את הסיכון ומרגע התחלת תהליך הקידום יש לנו מחויבות מלאה להשגת התוצאות.

>> קרא עוד

דרוש בונה ומקדם אתרים בעל יכולת ניהול פרויקטים ולקוחות

דרוש בונה ומקדם אתרים בעל יכולת ניהול פרויקטים ולקוחות. נסיון וידע מוכח בבניית אתרי וורדפרס, בקידום אתרים אורגני וממומן, בהתנהלות מול לקוחות והובלת פרויקטים

>> קרא עוד

דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים ותיקי לקוחות

דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים ותיקי לקוחות לחברת בנייה וקידום אתרים YoYoSEO. הבנה מעמיקה בתהליך בניית אתרים, הבנה מעמיקה בתהליך קידום אתרים.

>> קרא עוד

דרוש/ה מתכנת/ת וורדפרס

היקף: משרה מלאה.מיקום: כפר סבא.   דרישות התפקיד חובה: נסיון חובה בבניית אתרי וורדפרס במדויק מ – PSD (חיתוך והטמעה). נסיון חובה ב – Woocommerce, בניית חנויות וירטואליות. היכרות עם SEO.   יתרון: אנגלית ברמה גבוהה יכולת גבוהה בהתבטאות בכתב ובעלפה באנגלית ובעברית   תכונות: חובה יכולת למידה עצמית ברמה גבוהה אהבה לעולם השיווק באינטרנט […]

>> קרא עוד

דרוש מקדם אתרים

דרוש מקדם אתרים ואנשי שיווק תותחים ל – YoYoSEO. אם את או אתה חיים קידום אתרים ורוצים לעבוד בחברה מובילה שלחו לנו קורות חיים. למה אתם מחכים? היכנסו!

>> קרא עוד