קידום אתרים להצלחה
ניווט באתר

כותבי תוכן? כך תדעו איזה תוכן למכור ומה עליכם לתת בחינם (חלק א')

אם אתם כותבי תוכן באופן קבוע לאתר שלכם, אתם בוודאי יודעים כמה התוכן קריטי עבור העסק שלכם וכי הוא למעשה פיסת התנועה החסרה בפאזל השלם על מנת שזה יתחבר לתמונה אחת שלמה באמצעותה תוכלו להרוויח את לחמכם. אם כך, חשוב להבין איזה תוכן עליכם למכור ואיזה לתת בחינם לכל מי שהביע עניין במוצר או השירות אותו אתם מספקים.

 

כותבי תוכן איכותי להגדלת הנוכחות האינטרנטית שלכם

כותבי תוכן איכותי להגדלת הנוכחות האינטרנטית שלכם

אז איך באמת תוכלו לדעת איזה תוכן עליכם לספק בחינם ואיזה לבקש עבורו תשלום?
כבעל עסק אתה וודאי חושב לעצמך איך לתת ערך בחינם מבלי לפגוע בפרנסתך. האם אפשר באמת לתת כל כך הרבה ערך בחינם ועדיין לקבל פניות חדשות לעסק?

 

כאן מדובר בשאלה עליה נאבקים בעלי עסקים בארץ ובעולם מדי יום, כל הזמן. מצד אחד, מובן שנתינת ערך משפיעה על שלושת הפקטורים של Know, Like, Trust (הכר את בעל העסק, תאהב את התכנים שלו ותסמוך עליו). מהצד השני, מובן שמכירת התוכן היא מקור הפרנסה שלנו ולכן אנו צריכים גם לספק תוכן בתשלום עבור אלו המוכנים לשלם עבורו וללמוד יותר בעצמם.

 

אם כך, היכן עובר הקו בין התוכן החינמי אותו אנו מספקים ובין התוכן אשר מיועד עבור מי שבאמת מוכן לקחת את הידע שלנו צעד אחד קדימה ולשלם עבורו?

 

התשובה לכך משתנה בהתאם לתחומי העניין, תחומי העיסוק בתעשייה וסוג העסק. כמו כן, החומר בידי היוצר שכן כותבי התוכן הם אלו אשר מספקים את הערך הגבוה למשתמש אשר מחזק את האמון שלו בנו ובעסק שלנו. לכן, בעיקר כותבי תוכן מקצועיים אשר למדו את סודות הכתיבה השיווקית, ידעו כיצד להניע לפעולה את הלקוחות הפוטנציאלים לבצע רכישה, השארת פרטים או התקשרות אל בית העסק.

 

לפני שנענה על שאלה זו, עלינו לענות לעצמנו על השאלה הבאה: 
מה אנחנו רוצים שהתוכן החינמי שלנו יעשה עבורנו?  

 

חשבו על כך: מה תוכלו להשיג באמצעות כתיבת תוכן חינמי?

 

הסיבה העיקרית לכך שאנו משקיעים מזמננו בכתיבת תוכן איכותי למשתמש, הפקת סרטונים, מצגות ותוכניות אינטרנטיות היא מהסיבה הפשוטה שאנו מעוניינים למשוך את קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלנו היישר אל דף הבית שלנו בכדי לקבל ידע בעל ערך גבוה שעשוי לתרום לשלושת הפקטורים לגדול ולהתעצם ובכך יגרמו לו בסופו של דבר לפנות אלינו במטרה לקבל תוכן נוסף בתשלום.

 

לאחר שדיברנו על המטרה, בואו נרד לעובי הקורה ונבין מה באמת יכול לתת לכם התוכן החינמי שתשתפו לכל דורש ומהם סוגי התכנים שעליכם לשתף עם קהל הקוראים שלכם.

 

באמצעות התוכן החינמי שלכם, תוכלו למשוך את בעיקר את קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם אשר הסיכויים שיהפכו ללקוחות משלמים בפועל הוא הגבוה ביותר. אם הצלחתם לארוז את הידע שלכם באמצעות ההצעה שאי אפשר לסרב לה, תוכלו להפוך את קהל היעד שלכם לקהל חם יותר אשר הביע עניין בתוכן שיש לכם להציע עבורו.

 

משם, תוכלו לשמור איתם על קשר, לספק עבורם טיפים מועילים מעת לעת ולשלוח הצעות שיווקיות בכדי לסגור יותר עסקאות ובעלויות פרסום נמוכות יותר. אם החלטתם שכל התוכן שלכם יהיה זמין לצפייה רק עבור לקוחות משלמים בפועל, תתקלו בקשיים בחשיפה של העסק שלכם, המוצרים והשירותים אותם תרצו לשווק עבור קהל יעד רחב וממוקד יותר.

 

הסודות שכותבי התוכן לא רוצים שתדעו

התוכן החינמי שלכם יכול לעודד אנשים לשתף את הידע שלכם ברבים ובכך לחשוף אתכם לאנשים נוספים אשר יתעניינו בתוכן אשר יש לכם להציע עבורם. כך, גם הם יוכלו להפוך ללקוחות משלמים ואתם תתוגמלו על כך בהתאם. ניתן לראות כיצד תוכן ויראלי משותף ברשתות החברתיות ואפילו בקבוצות וואטסאפ בין חברים, משפחה ובעלי עסקים אשר עשויים להביע עניין בתכנים שיש לכם להציע. (פעולה זו תסייע לכם רבות בסגירת עסקאות נוספות).

 

התוכן החינמי שלכם יכול לסייע לכם להתחבר עם קולגות
קהל היעד אליו אתם מכוונים אומנם מובן מאליו אך אין הוא המטרה העיקרית שיכולה לקדם אתכם. כאשר אנשים רבים רואים בכם אוטוריטה ומובילי דעה, כך גם הקולגות שלכם. פעולה זו עשויה להוביל לשיתופי פעולה עתידיים ביניכם, פעולה אשר תסייע לשניכם בהמשך הדרך או ברגע זה ממש.

 

זכרו כי הכח בידיים שלכם
יש לכם את הידע, יש לכם את הרעיונות והניסיון הנדרש אשר אותו אתם חושפים לעיני כל. כך, גם אתם תוכלו למשוך תעשייה שלמה של קשרים עם קולגות ובעלי אינטרסים אשר באמצעותם תוכלו להתקדם ולקבל הצעות אטרקטיביות בהמשך דרככם.

 

כתיבת תוכן בונה את המיתוג שלכם
מה מייחד אתכם על פני המתחרים? כולם מפרסמים מודעות בעיתונים, פליירים, מגנטים וחלקם גם מפרסמים בגוגל. ניתן להתווכח על אלו הוצאות פרסום באמת אפקטיביות ומביאות תוצאות אך לא זו מטרת המאמר. אנשים קונים מאנשים ובכדי שאלו יוכלו להכיר אתכם, לסמוך עליכם ולרכוש מכם עליכם תחילה לתת עבורם את התוכן החינמי הטוב ביותר שלכם, אותו הם יעריכו וישמחו לקבל מכם. לאחר מכן, הם כבר יפנו אליכם בדרישה לקבל עוד תוכן רלוונטי, מקצועי ומועיל.

 

בשלב זה, תוכלו להכין תכנית מלאה ומקצועית של כל הידע שלכם שעמלתם עבורו רבות, עליו הלקוחות ישמחו לשלם. עכשיו כל שנדרש מכם לעשות הוא רק לקבוע תג מחיר ולסגור יותר עסקאות בעצמכם.

 

מעוניינים להפוך למובילי דעה ולסגור יותר עסקאות? 
התחילו לבנות נוכחות אינטרנטית מלאה באמצעות קידום אתרים בגוגל
לפרטים נוספים התקשרו: 072-299-2112

 

הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה

מיקומי לקוחותינו

  • לקוח קידום אתרים - ויזה לארה
    ויזה לארה"ב
    1
    ויזה לארצות הברית
    1
    טפסים לויזה לארה"ב
    2
    הוצאת ויזה לארה"ב
    2
    חידוש ויזה לארה"ב
    2
  • לקוח קידון ג.ל.ן
    תוכנה לניהול מפעל
    1
    ניהול רצפת ייצור
    1
  • לקוח Fiberglass4U
    אדניות פיברגלס
    2
    בריכות שחיה מפיברגלס
    3
    בריכות פיברגלס
    5
  • לקוח קידום אתרים בגוגל מפתחי אפליקציות
    מפתחי אפליקציות
    1
    מפתחי אייפון
    2
    מפתחי אנדדרואיד
    2
    מתכנתי אפליקציות
    1
    בונה אפליקציות
    2
  • אלי מילר לקוח קידום אתרים אורגני
    מטפל פרטי
    1
    אח פרטי
    3
    מטפל פרטי סיעודי
    3
  • לקוח קידום אתרים בגוגל דוגמה
    פיתוח אפליקציות לאייפון
    4
    אתר סלולרי
    2
    מיתוג
    6
    אפליקציות מציאות רבודה
    3
  • המלצה ממדחסי השרון
    מדחסים בורגיים
    2
    מדחס בורגי
    4
    מדחס אויר ביתי
    6
    מסנני קו
    7
  • קידום ליויומדיה
    שיווק אפליקציות
    2
    אפיון אפליקציות
    3
  • דוקטור אילנה דריאל תוצאות קידום אתרים
    רגישות למזון
    1
    רגישות לגלוטן
    2
    רגישות לחלב
    1
  • לקוח קידום אתרים אורגני - הובלות 24
    הובלות בחדרה
    1
    הובלות בעפולה
    3
    הובלות בבאר שבע
    3
    הובלות בעכו
    4
    הובלות בדרום
    3

מה אומרים לקוחותינו

  • לקוחה עידית דוגמה

    חברת dogma

    שי ביצע עבורינו מספר עבודות קידום, שי עמד בכל פרוייקט במקצוענות וביצע כל הזמנה בזמן חשוב לי להדגיש, שלמרות הבטחות של ספקים רבים בתחום הקידום וחוסר האמון שנוצר בשנים האחרונות למול הבטחות של מקדמים שלא עומדים במילתם....
  • המלצות לקוחות ויזה לארהב

    חברת VISA-USA

    עבור חברת יויומדיה, ברצוני לציין לשבח את השירות הטוב אותו קיבלתי בבניית אתר visa-usa ובקידומו. זכיתי ליחס שירותי ואדיב, עמידה בלוח זמנים ותוצאה איכותית והכי חשוב, ממירה ללקוחות בפועל. כמו כן נושא הקידום אשר מניב לי תוצאות וממקסם.....
  • ד

    ד"ר אילנה דריאל

    מקצועיות, עמידה בלו"ז, עידוד להוספת חומר לאתר. מרוצה מאוד מהשרות!!!
  • המלצה ממדחסי השרון

    מדחסי השרון בע"מ

    מכתב הערכה: שי שלום, ברצוני להביע את הערכתנו הרבה בהקמת אתר החברה באינטרנט עבור מדחסי השרון בע"מ. האתר נבנה במקצועיות תוך דיוק בפרטים והשקעה בעיצוב תדמיתי. בברכה והערכה, נחום ניסים, מדחסי השרון בע"מ.
  • רחלי אברגיל לקוחה fiberglass4u

    חברת Fiberglass4u

    ברצוני להודות לך על הסבלנות שלך במיוחד איתי שאני ירוקה לגמרי בנושא מחשב עיצוב והכל... המזל שלי שהכרתי אותך .. אתה ממש לווית אותי וממשיך ללוות אותי בפרסום העסק. חשוב לומר , שכל מי שנכס לאתר שלי אומר שזה אתה מקצועי, נוח ופשוט להבנה... כל לקוח שמגיע דרכך סוגר עסקה.. המון תודה לך על הכל והמשך הדרך שלנו יחד עוד הרבה שנים.
  • לקוח משתלה בשרון

    משתלת דרך הגנים

    היי שי, אני רוצה להודות לך על קידום מוצלח מאד, לאחר פרק זמן שהייתי בו מאד סקפטית נוכחתי לדעת שאכן יש תוצאות לקידום, ותוצאות מרשימות. כל המילים שרציתי מופיעות בעמוד הראשון בגוגל, וחלק אפילו במקום הראשון, והדבר אכן משיג תוצאות.....
  • המלצות לקוחות הגן השיוויוני

    הגן השיוויוני

    בע"ה ליו יו מדיה ולשי שאואט. העוצמה של עולם האינטרנט ניגלה לי בעזרתכם. גן הילדים שלי פורח בזכותכם! צעד, צעד -ברגישות רבה ,עם עיצות מועילות ,הגעתי אתכם למצב ומקום שבו אין משפחה לילדים רכים,אמא,אבא ,אפילו סבא וסבתא אשר אינם מכירים את הגן...
  • חברת CUTAWAY

    מכתב תודה: בהמשך לעבודתנו המשותפת בפרויקט בניית מיני-סייטים לשידורי וידאו, ברצוני להודות לך על המסירות המקצועית לאורך כל תקופת עבודתנו המשותפת ולציין את הבנתך את הפרויקט לעומק ועמידתך בלוח-הזמנים הצפוף. היה לי לעונג לעבוד עם מתכנת אמין ומקצועי כמוך שידע לבצע את הפרויקט במדוייק וללא תקלות מיותרות. אשמח לפנות אליך בהמשך לבצוע עבודות דומות וכמובן שאמליץ עליך בחום לכל גורם שתבקש ומיוזמתי - לכל גורם מתאים. בהצלחה בהמשך הדרך! שי קמריני מנכ"ל cutaway בע"מ
  • חברת buzzz

    שכרתי את שירותיו של שי עבור לקוח בנושא פיתוח אינטרנט. פרויקט לא גדול אומנם אך דרש הבנה וידע בכמה וכמה שפות תכנות. העבודה התבצעה בזריזות, יעילות ומקצועיות לכל אורך התהליך. בסופו של דבר גם הלקוח וגם אני היינו מאוד מרוצים....
  • סטודיו מילינקה

    סטודיו MiliNka

    בכל פעם שלקוח שואל אותי אם אני מכירה מתכנת / מקדם אתרים אני מחייכת. אחרי עבודה עם עשרות אנשי מקצוע בתחום סוף סוף הכרתי את שי, איש מקצוע שאני גאה להמליץ עליו.
  • חוות דעת מלקוח זית לב אדריכלים

    זית לב אדריכלים

    היה מצוין. מאוד שמחתי לקבל עזרה בעניין ה ANALYTICS - לא מובן מאליו. מעבר לכך - באמת אתה יכול לרשום לעצמך עוד לקוח מרוצה שישמח להמליץ.
  • המלצה מלקוח אילנות גבוהים על קידום אתרים בגוגל

    אילנות גבוהים

    לפני חודשיים הפקדתי בידי שי את קידום האתר שלנו. לאמרות שטען שיקח חצי שנה עד שנה - כבר השבוע אנחנו מרגישים שינוי וגידול בכמות הפניות דרך האתר. שי תודה רבה.
תפריט צדדי
תפריט צדדי
סגור טופס רישום ויצירת קשר

 אני מעוניין לקבל טיפים ותוכן איכותי באימייל

סגור פופאפ

השאירו פרטים, וקבלו ייעוץ ראשוני וטיפים במתנה!