קידום אתרים להצלחה
ניווט באתר

למה כדאי לשלב בין קידום אתרים אורגני לפרסום בגוגל?

אם גם אתה רוצה לשווק בגוגל וודאי את שואל את עצמך היכן להתחיל – בפרסום בגוגל אדוורדס ותשלום לפי הקלקה או באפיק האורגני (בתוצאות הטבעיות) – חשוב שתדע ששיווק חכם במקביל בשני האפיקים האלה עשוי לייצר סינרגיה. במאמר הזה אסביר כיצד להשתמש באפיקים הממומן והאורגני על מנת למקסם את הביצועים של השיווק שלך בגוגל. מתחילים:

למה כדאי לשלב בין קידום אתרים אורגני לפרסום בגוגל

שילוב מנצח בין קידום אתרים אורגני לפרסום בגוגל

הדילמה: מה עדיף לי קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן?

אחת הדילמות העיקריות של בעלי עסקים היא מה לבחור "קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן?" להערכתי הסיבה לכך מורכבת משתי סיבות לגיטימיות.

הראשונה: הרצון להשקיע את הכסף באפיק שסביר שיביא את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה.
השנייה דומה אך אחרת:  תקציב מוגבל לאפיק שיווק אחד – בדרך כלל רלוונטי לעסקים קטנים.

אם כך כדאי שתדע שברוב הפעמים שילוב בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן עשוי למקסם את האפקטיביות של השיווק ולהפוך אותו ליעיל יותר. במידה ואתה מתלבט ורוצה לבחור רק באחד מאפיקי השיווק האלה התוכן בקישור הזה יוכל לעזור לך.

כעת נדגים כיצד שילוב נכון בין קידום אתרים אורגני  לקידום ממומן יסייע לך משמעותית במאמצי השיווק.

חוסר תלות באפיק שיווקי אחד מייצר תשתית שיווקית יציבה וחזקה יותר

בעולם ההשקעות קוראים לזה "פיזור" וידוע שאם את מפזר את הכסף על כמה מניות אז אתה מוריד את הסיכון. גם בעולם השיווק ובפרט במסגרת קידום בגוגל כאשר נשתמש גם באפיק האורגני וגם באפיק הממומן לא נהיה תלויים באפיק אחד, זה אומר שבימים שהאפיק האורגני לא יביא את הלקוחות האפיק הממומן יביא אותם ולהפך. הפיזור הזה יוצר תשתית שיווקית בריאה יותר.

דוגמה נוספת שאהובה עלי היא זו: תסתכל על שולחן העבודה שלך – כמה רגליים יש לו? התשובה היא בדרך כלל 4 רגליים, התלות הזאת בכמה רגליים מייצבת את השולחן, כלל שלשולחן יהיו יותר רגליים הוא ענראה יהיה יציב יותר. כך גם עסק בריא מושתת על כמה אפיקי שיווק וכאשר אנו שמים את גוגל במרכז במאקרו שתי האפשרויות המאפשרות לך לייצר את היציבות הזאת הן קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.

חשיפה גבוהה יותר ללקוחות פוטנציאליים

זה מאוד פשוט וקשור גם ליתרון הקודם שציינתי "חוסר התלות באפיק שיווקי אחד" – אם אתם משווקים גם באופן אורגני וגם ממומן אתם מקבלים חשיפה גבוהה יותר שבמידה ומבוצעת נכון עשויה להביא לכם יותר פניות.

"אתה יכול לבדוק את זה? כי כנראה זה לא הולך לעבוד" (Eben Pagan)

הציטוט הזה שייך לאבן פייגן שידוע בתוך אחד מאנשי השיווק המובילים בעולם (ואם אתה לא מכיר אותו שווה להריץ חיפוש בגוגל!) במקור באנגלית זה המשפט:
"Can you test it? Because it is probably will not work".

למה אני מצטט אותו בהקשר למאמר הזה? בואו נבין למה הכוונה: אבן פייגן ממליץ תמיד לעשות ניסויים קטנים על השיווק שלך לפני שאתה הולך על כל הקופה ומשקיע תקציבים גדולים, הוא יוצא מתוך נקודת הנחה שלפני שאתה הולך להשקיע הרבה זמן וכסף כדאי שתבדוק אם הדברים עובדים בקטן, אם הם עובדים בקטן אז תגדיל את היקף השיווק וההשקעה אם לא אז תחשוב מה צריך לשנות לפני שאתה שם הרבה זמן וכסף.

ובהקשר לקידום אורגני וממומן – חשוב לזכור שקידום ממומן הרבה יותר מהיר למדידה משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא שהחשיפה של קידום ממומן היא מידית לעומת קידום אורגני שהתוצאות רק מתחילות להגיע אחרי כמה חודשים והסיבה השנייה היא שגוגל חושף הרבה יותר מידע במסגרת הקידום הממומן כפי שתוכל לקרוא בהמשך. לכן אחד הדברים שתוכל לעשות הוא "טסט" איזה ביטויים הכי רווחיים במסגרת הקידום הממומן ואותם לקדם באופן אורגני. כך תוכל לוודא שאתם שם את הכסף והזמן רק על ביטויים שהוכח שהם אפקטיביים ומביאים המרות.

יצירת סמכות / אמון / ביטחון

וודאי קרה שראיתם שאותה חברה מופיעה במקום הראשון גם בתוצאות הטבעיות וגם מפרסמת בתוצאות הממומנות ושאלתם את עצמכם – בשביל מה? אז מעבר ליתרונות הקודמים שמניתי שרלוונטיים גם כתשובה לשאלה הזאת, הלקוח הפוטנציאלי יוצא מתוך נקודת הנחה שמנוע החיפוש של גוגל בא להציג לו את התוצאות הטובות ביותר והרלוונטיות ביותר עבורו, ברגע שהוא רואה שבתוצאות החיפוש אתה מופיע יותר מפעם אחת ולפעמים גם יותר מפעמיים זה עשוי להתפרש על ידו בכמה דרכים.

פרשנות ראשונה: זה אתר שיכול לתת לי מענה טוב ולכן גוגל מציג לי אותו יותר מפעם אחת.
פרשנות שניה: זאת חברה גדולה ורצינית שאני יכול לסמוך עליה.

כל אחת מהפרשנויות האלה מחזקת את הסמכות של האתר שלך, את האמון והביטחון מצד הלקוח הפוטנציאלי ואת הסיכוי להפוך את הלקוח לליד ולסגור עסקה בהמשך.

איתור ביטויים ששווה לקדם גם באופן אורגני

ידע שבא לידי ביטוי בפעולות מעשיות הוא כוח ובאפיק הממומן יש יותר מידע (ידוע שמסיבותיה שלה חברת גוגל מסתירה / אינה חושפת חלק חשוב ומשמעותי במידע אודות הביצועים של הקידום האורגני ובכל מעודדת באופן עקיף שימוש בפלטפורמת גוגל אדוורדס). כאשר אתה מפרסם בגוגל אדוורדס באופן ממומן ומודד את הביצועים והתוצאות אתה מקבל המון מידע יקר ערך ששימוש מושכל בו עשוי לסייע לך במאמצי הקידום האורגני. הנה כמה רעיונות כיצד להשתמש בידע הנצבר מפרסום בגוגל אדוורדס לצורך קידום אתרים אורגני:

איתור ביטויים יקרים להקלקה ובעלי תחרותיות נמוכה באפיק האורגני שכדאי לקדם בתוצאות הטבעיות, וכתיבת תכנים רלוונטיים להם באתר לצורך קידום בתוצאות האורגניות. ברגע שתדעו אלו ביטויים הם יקרים תבינו שכנראה שווה לכם לכתוב עליהם תוכן באתר ולקדם באופן אורגני על מנת לחסוך את העלויות היקרות של ההקלקות ולהתברג יחסית מהר ובקלות בתוצאות הראשונות.

רעיונות חדשים לקידום אורגני של ביטויים שלא חשבת עליהם: אחד היתרונות של פרסום מקצועי בגוגל הוא שבדרך כלל הוא מתבצע בהתאמה רחבה או לכל הפחות בהתאמה רחבה בפלוסים, זה אומר שכתוצאה מהפרסום צצים המון ביטויים רלוונטיים שלא חשבנו לקדם באופן אורגני, לפעמים מספיק לכתוב על אותם ביטויים תוכן וזה כבר מעיף אותם לעמוד הראשון.

זיהוי ביטויים עם יחס המרה גבוה ששווה להשקיע בהם באופן אורגני: ברגע שאתה מזהה שיש ביטוי שמביא הרבה המרות כנראה שווה לקדם אותו גם באופן אורגני ולייצר תנועה טבעית שתביא להמרות גם מהאפיק האורגני.

קופירייטינג יעיל: שימוש במילים שיגרמו למשתמש ללחוץ על התוצאה האורגנית שלכם

אחד היתרונות הגדולים של פרסום בגוגל הוא ביכולת לסובב את המודעות באופן שווה ולראות בקלות איזה מהמודעות מביאה לאחוז ההקלקות הגבוה ביותר (click through rate). ברגע שאתה מבין איזה מהמודעות הכי מושכת ומהי הסיבה לכך אתה יכול להטמיע את הקופירייטינג המושך ביותר גם בתגיות titles של העמודים באתר שמקודמים באופן אורגני וכתוצאה מכך להגדיל מהר את כמות התנועה שנכנסת לאתר שלך מהאפיק האורגני.

מינוף התנועה האורגנית שהבאת ללקוחות באמצעות רימרקטינג

עבדת קשה על הקידום האורגני, אתה מקבל הרבה תנועה אבל פחות מ – 5% מהאנשים משאירים פרטים באתר?! אתה לא לבד זה קורה להרבה עסקים. מה שתוכל לעשות על מנת למנף את התנועה שהגיע לאתר שלך היא להשתמש בכלי חזק שנקרא רימרקטינג ומטרתו לפרסם בעלויות נמוכות לאנשים שהביעו עניין בשירות או במוצר שלך אך עדיין לא רכשו או שאפילו לא השאירו פרטים. פרסום רימרקטינג ידוע כממוקד, יעיל ובדרך כלל בעל ביצועים טובים. מידע נוסף על רימרקטינג מומלץ לקרוא כאן.

המסקנות

לפעמים אתה לא באמת צריך לבחור בין קידום אורגני לממומן מכיוון ששילוב נכון בינהם יספק ביצועים טובים יותר ובמילה אחת סינרגיה.

קידום אתרים ממומן ומדיד יסייע לך בדרך כלל לבצע טסט מהיר ולאתר את הביטויים שצפויים להביא את התוצאות הטובות ביותר גם באופן אורגני.

גוגל מסתירה מידע יקר בתנועה האורגנית, אותו אתה יכול לקבל מהתנועה הממומנת וכדאי להשתמש במידע שגוגל חושפת במסגרת פרסום בגוגל אדוורדס ולהטמיע את התובנות במסגרת הקידום האורגני.

שימוש ברימרקטינג לקהל שהבאת לאתר באופן אורגני זה דרך מצוינת למקסם את תקציב הפרסום ולפרסם באופן מדויק לקהל רלוונטי בעלויות נמוכות.

כותב התוכן – שי שאואט, מהנדס תוכנה ומנכ"ל החברה.

אהבת? פרגן בלייק ושתף עם חבר שהתוכן יועיל לו.

מיקומי לקוחותינו

  • לקוח קידום אתרים - ויזה לארה
    ויזה לארה"ב
    1
    ויזה לארצות הברית
    1
    טפסים לויזה לארה"ב
    2
    הוצאת ויזה לארה"ב
    2
    חידוש ויזה לארה"ב
    2
  • לקוח קידון ג.ל.ן
    תוכנה לניהול מפעל
    1
    ניהול רצפת ייצור
    1
  • לקוח Fiberglass4U
    אדניות פיברגלס
    2
    בריכות שחיה מפיברגלס
    3
    בריכות פיברגלס
    5
  • לקוח קידום אתרים בגוגל מפתחי אפליקציות
    מפתחי אפליקציות
    1
    מפתחי אייפון
    2
    מפתחי אנדדרואיד
    2
    מתכנתי אפליקציות
    1
    בונה אפליקציות
    2
  • אלי מילר לקוח קידום אתרים אורגני
    מטפל פרטי
    1
    אח פרטי
    3
    מטפל פרטי סיעודי
    3
  • לקוח קידום אתרים בגוגל דוגמה
    פיתוח אפליקציות לאייפון
    4
    אתר סלולרי
    2
    מיתוג
    6
    אפליקציות מציאות רבודה
    3
  • המלצה ממדחסי השרון
    מדחסים בורגיים
    2
    מדחס בורגי
    4
    מדחס אויר ביתי
    6
    מסנני קו
    7
  • קידום ליויומדיה
    שיווק אפליקציות
    2
    אפיון אפליקציות
    3
  • דוקטור אילנה דריאל תוצאות קידום אתרים
    רגישות למזון
    1
    רגישות לגלוטן
    2
    רגישות לחלב
    1
  • לקוח קידום אתרים אורגני - הובלות 24
    הובלות בחדרה
    1
    הובלות בעפולה
    3
    הובלות בבאר שבע
    3
    הובלות בעכו
    4
    הובלות בדרום
    3

מה אומרים לקוחותינו

  • לקוחה עידית דוגמה

    חברת dogma

    שי ביצע עבורינו מספר עבודות קידום, שי עמד בכל פרוייקט במקצוענות וביצע כל הזמנה בזמן חשוב לי להדגיש, שלמרות הבטחות של ספקים רבים בתחום הקידום וחוסר האמון שנוצר בשנים האחרונות למול הבטחות של מקדמים שלא עומדים במילתם....
  • המלצות לקוחות ויזה לארהב

    חברת VISA-USA

    עבור חברת יויומדיה, ברצוני לציין לשבח את השירות הטוב אותו קיבלתי בבניית אתר visa-usa ובקידומו. זכיתי ליחס שירותי ואדיב, עמידה בלוח זמנים ותוצאה איכותית והכי חשוב, ממירה ללקוחות בפועל. כמו כן נושא הקידום אשר מניב לי תוצאות וממקסם.....
  • ד

    ד"ר אילנה דריאל

    מקצועיות, עמידה בלו"ז, עידוד להוספת חומר לאתר. מרוצה מאוד מהשרות!!!
  • המלצה ממדחסי השרון

    מדחסי השרון בע"מ

    מכתב הערכה: שי שלום, ברצוני להביע את הערכתנו הרבה בהקמת אתר החברה באינטרנט עבור מדחסי השרון בע"מ. האתר נבנה במקצועיות תוך דיוק בפרטים והשקעה בעיצוב תדמיתי. בברכה והערכה, נחום ניסים, מדחסי השרון בע"מ.
  • רחלי אברגיל לקוחה fiberglass4u

    חברת Fiberglass4u

    ברצוני להודות לך על הסבלנות שלך במיוחד איתי שאני ירוקה לגמרי בנושא מחשב עיצוב והכל... המזל שלי שהכרתי אותך .. אתה ממש לווית אותי וממשיך ללוות אותי בפרסום העסק. חשוב לומר , שכל מי שנכס לאתר שלי אומר שזה אתה מקצועי, נוח ופשוט להבנה... כל לקוח שמגיע דרכך סוגר עסקה.. המון תודה לך על הכל והמשך הדרך שלנו יחד עוד הרבה שנים.
  • לקוח משתלה בשרון

    משתלת דרך הגנים

    היי שי, אני רוצה להודות לך על קידום מוצלח מאד, לאחר פרק זמן שהייתי בו מאד סקפטית נוכחתי לדעת שאכן יש תוצאות לקידום, ותוצאות מרשימות. כל המילים שרציתי מופיעות בעמוד הראשון בגוגל, וחלק אפילו במקום הראשון, והדבר אכן משיג תוצאות.....
  • המלצות לקוחות הגן השיוויוני

    הגן השיוויוני

    בע"ה ליו יו מדיה ולשי שאואט. העוצמה של עולם האינטרנט ניגלה לי בעזרתכם. גן הילדים שלי פורח בזכותכם! צעד, צעד -ברגישות רבה ,עם עיצות מועילות ,הגעתי אתכם למצב ומקום שבו אין משפחה לילדים רכים,אמא,אבא ,אפילו סבא וסבתא אשר אינם מכירים את הגן...
  • חברת CUTAWAY

    מכתב תודה: בהמשך לעבודתנו המשותפת בפרויקט בניית מיני-סייטים לשידורי וידאו, ברצוני להודות לך על המסירות המקצועית לאורך כל תקופת עבודתנו המשותפת ולציין את הבנתך את הפרויקט לעומק ועמידתך בלוח-הזמנים הצפוף. היה לי לעונג לעבוד עם מתכנת אמין ומקצועי כמוך שידע לבצע את הפרויקט במדוייק וללא תקלות מיותרות. אשמח לפנות אליך בהמשך לבצוע עבודות דומות וכמובן שאמליץ עליך בחום לכל גורם שתבקש ומיוזמתי - לכל גורם מתאים. בהצלחה בהמשך הדרך! שי קמריני מנכ"ל cutaway בע"מ
  • חברת buzzz

    שכרתי את שירותיו של שי עבור לקוח בנושא פיתוח אינטרנט. פרויקט לא גדול אומנם אך דרש הבנה וידע בכמה וכמה שפות תכנות. העבודה התבצעה בזריזות, יעילות ומקצועיות לכל אורך התהליך. בסופו של דבר גם הלקוח וגם אני היינו מאוד מרוצים....
  • סטודיו מילינקה

    סטודיו MiliNka

    בכל פעם שלקוח שואל אותי אם אני מכירה מתכנת / מקדם אתרים אני מחייכת. אחרי עבודה עם עשרות אנשי מקצוע בתחום סוף סוף הכרתי את שי, איש מקצוע שאני גאה להמליץ עליו.
  • חוות דעת מלקוח זית לב אדריכלים

    זית לב אדריכלים

    היה מצוין. מאוד שמחתי לקבל עזרה בעניין ה ANALYTICS - לא מובן מאליו. מעבר לכך - באמת אתה יכול לרשום לעצמך עוד לקוח מרוצה שישמח להמליץ.
  • המלצה מלקוח אילנות גבוהים על קידום אתרים בגוגל

    אילנות גבוהים

    לפני חודשיים הפקדתי בידי שי את קידום האתר שלנו. לאמרות שטען שיקח חצי שנה עד שנה - כבר השבוע אנחנו מרגישים שינוי וגידול בכמות הפניות דרך האתר. שי תודה רבה.
תפריט צדדי
תפריט צדדי
סגור טופס רישום ויצירת קשר

 אני מעוניין לקבל טיפים ותוכן איכותי באימייל

סגור פופאפ

השאירו פרטים, וקבלו ייעוץ ראשוני וטיפים במתנה!