אם אתם מנהלים אתר וודאי נתקלתם בשאלה איך אתר קטן יחסית עם תוכן איכותי יכול לנצח את מתחריו בגוגל בעלי שם מותג ידוע ותנועה גבוהה יותר ולקבל מקום של כבוד במנוע החיפוש.

אם אתה בעל עסק המונה צוות של איש אחד המתחרה על מיקום תוצאות החיפוש מול חברות ענק עם מאות עובדים כנראה שיהיה לך קצת קשה אך אין זו משימה בלתי אפשרית. אז איך לנצח את אתרי המפלצת? המשיכו לקרוא.

איך אתרים קטנים יכולים לנצח את האתרים הגדולים בדירוג בגוגל
איך אתרים קטנים יכולים לנצח את האתרים הגדולים בדירוג בגוגל? השקיעו באתר נישתי ותנו בו ערך באופן עקבי. התוצאות לא יאחרו להגיע.

איך לנצח את את האתרים החזקים בשוק – "המפלצות"

התחילו באתר נישתי וגדלו בהדרגה:

יש אומרים כי "עדיף להגיד משהו למישהו מאשר הכל לכולם".
אם כן, נסה למצוא נישה צרה בתוך תחום המומחיות שלך שתוכל לתת בה הרבה תוכן וערך מוסף.

 

עם הזמן אחרי שצברת מספיק קהל אוהדים ולקוחות בתחום הנישה שבחרת.
תוכל להוסיף נישות נוספות ומכאן תמשיך ותרחיב את כמות התכנים באתרך ותהפוך להיות מותג גדול בעצמך.

 

זו בדיוק הדרך בה מתחילים לעבוד אתרים קטנים, בהמשך אף עשויים לגבור על מתחריהם, ולקבל דירוג גבוה בתוצאות החיפוש. כך הופך בעל אתר קטן להיות בעל סמכות ומותג גדול.

 

במילים אחרות התמקדו בביטויים ספציפיים רלוונטיים לנישה צרה התחזקו בה והובילו את השוק ומשם תתקדמו לנישות נוספות. לדוגמה האתר ויזה לארה"ב | VISA USA ממוקם מעל איסתא בביטוי "ויזה לארה"ב". איך יכול להיות שאתר כל כך קטן מתגבר על אתר כל כך גדול? פשוט מאוד מהסיבה שרשמנו עד כה: מדובר באתר נישתי המספק תוכן איכותי ספציפי ולכן מתגבר על אתרי ענק חזקים ממנו.

 

איך להיות מקום ראשון בגוגל

אם תשאל בעלי עסקים כל אחד יגיד לך שהוא רוצה להיות מקום ראשון בגוגל.
האמת היא כי אפשר להיות מקום ראשון בגוגל השאלה היא במה.
כל פעם שמחפשים אותך באינטרנט, מחפשים אותך בדרך דומה אך שונה.

 

נגיד כי העסק שלך הוא בתחום הגימיקים והמתנות.
ניתן יהיה לחפש אותך בגוגל בביטויים שונים כגון: "מתנות לגבר" , "מתנות לאישה" "גאדג'טים" ועוד.

 

לכל ביטוי יש תחרות שונה וצריך לדעת היכן יש לך את הסיכוי הטוב ביותר להיות מקום גבוה יחסית למתחרים שלך ועדיין לקבל תנועה איכותית לאתר שלך. עפ"י אותה הדוגמא ניתן יהיה לומר כי אפשר בקלות יחסית לדרג אותך גבוה במילות חיפוש כגון: "מתנות מיוחדות מאוד לגבר בתל אביב" השאלה היא כמה ביקוש יש לביטוי זה.

 

לכן, אם תדע למצוא את הנישה שלך בתחום המומחיות שלך בה יש לך ערך מוסף גבוה יותר משל המתחרים – זה יהיה היתרון היחסי שלך על פני המתחרים שלך.

 

מגיע לך להיות מלך הנישה בגוגל

בכל נישה שתבחר להתמקד יהיו את ביטויי החיפוש הרלוונטיים לה אשר יביאו לאתר שלך אך ורק את האנשים שבאמת מעוניינים לשמוע את מה שיש לך להגיד. אם תדע להגיד את זה בצורה הטובה ביותר ולהשקיע יותר בנישה זו, תמשוך אליך קהל מאוד ממוקד לתחום המומחיות שלך עם סבירות גבוהה יותר שיהפכו ללקוחות שלך ומעל הכל – יגרמו לגוגל לאהוב אותך.

 

רוצים לעשות קידום אתרים חכם ונישתי בגוגל?

רוצים לנצח את אתר המפלצת של השחקנים הגדולים?

(זה אפשרי, תאמינו לנו עשינו את זה בעבר ואנחנו מתכוונים לעשות את זה בעתיד.)

 

צרו איתנו קשר: 072-2992112

 

6 Shares
שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments