רוב האנשים ירכשו מכם לאחר שהקדישו מזמנם לקרוא ביקורות ברשת, לכן מובן מדוע יש להקדיש לכך מחשבה בבניית אסטרטגיה לדירוג המוצרים או השירות שהעסק שלכם מציע ברחבי הרשת. באמצעות שימוש בביקורות ובאפקט חוכמת ההמונים תוכלו להגדיל את המכירות שלכם בעשרות מונים.

 

מדוע הביקורות ברשת כל כך חשובות עבורך?

קידום בגוגל: דירוג העסק המקומי בגוגל והגדלת החשיפה לעסק עבור קהל המביע עניין בשירות או המוצר שלך.

הגדלת ה – CTR: ביקורות טובות על העסק ישפיעו על התוצאה שיקליקו עליה בפועל, כלומר יגדילו את הסיכוי שהלקוח הפוטניאלי יתעניין במה שאנחנו מציעים.

הגדלת הסיכוי לבצע רכישה: ביקורות ישפיעו על תהליך קבלת החלטה לבצע רכישה עבור הצרכנים ויגדילו את המכירות של העסק.

איך ביקורות ברשת משפיעות על החלטות הקניה של הלקוח הפוטנציאלי שלך
ביקורות ברשת משפיעות משמעותית על תהליך קבלת החלטת הרכישה של הלקוח

 

 

 

איך משפיעות הביקורות ברשת על המכירות של עסקים מקומיים?

אחת הסיבות העיקריות שמנועי החיפוש אוהבים ביקורות הן בגלל שצרכנים אוהבים ביקורות ברשת. יותר מכך, חשוב גם לגוגל להציג את המידע הרלוונטי ביותר לאנשים אשר יעזור להם לקבל החלטות עבור הרכישות העתידיות שיבצעו. ככל שבעלי עסקים יקבלו ביקורות מהר יותר כך יגיעו אליהם יותר צרכנים אשר ייחשפו אל המסר הפרסומי שלהם ויבצעו מהם רכישות בפועל. זו אחת הסיבות לכך שבמסגרת קידום אתרים מקצועי בגוגל חברת הקידום פועלת ליצירת פידבקים חיוביים מלקוחות העסק המקודם.

ישנם בעלי עסקים אשר יעדיפו לפקח על הביקורות שקיבלו במגרש הביתי שלהם, כלומר מאתר הבית שלהם, כאשר אחרים מוכנים לסנכרן את הביקורות גם עם מנועי החיפוש ומוכנים לקבל את כל סוגי הביקורות ובעיקר מהסיבה שהם בטוחים בטיב השירות ואיכותו.

 

איך צרכנים מקבלים החלטות כתוצאה מקריאת ביקורות ברשת?

הפער העומד בין הרצון והמניע הרגשי לבצע רכישה ובין לקיחת ההחלטה לרכוש בפועל אינו גדול ובדרך כלל תהליך קבלת ההחלטה של ביצוע הרכישה מגיע באופן מידי ולכן בתור בעל עסק קטן, המוניטין שלך ברשת יכול להיות מושפע באופן ישיר מביקורת רלוונטיות לגביך לגבי המוניטין שלך ולגבי המוניטין של השרות שלך. בהקשר זה תוכלו לקרוא על ניהול מוניטין.

85% מהצרכנים קוראים ביקורות ברשת כאשר רובם יקראו יותר מביקורת אחת לפני שיחליטו האם הם מעוניינים לרכוש מבעל העסק את שירותיו או מוצריו. עם נתונים גבוהים כאלה מובן מדוע חשוב להשקיע זמן וחשיבה באסטרטגית השיווק אשר באמצעותה תוכלו להגדיל את מספר הביקורות שתקבלו אשר ישפיעו על תהליך קבלת ההחלטה של לקוחות נוספים.

לאחר שהבנתם כיצד עובד תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן וחשיבות חשיפתו לביקורות חיוביות, תוכלו להשקיע במשאבים נוספים אשר יוכלו לסייע לכם לקבל דירוג גבוה יותר ממנועי החיפוש ואף להגדיל את האינטראקציה ביניכם ובין הלקוחות אשר נוצרה באמצעות קריאת הביקורות שנכתבו עליכם במנועי החיפוש או באתר הבית.

 

 

 

מהיכן כדאי לקבל המלצות שיסייעו לחשיפת העסק ולקידומו בגוגל

ביקורות בפייסבוק: בקשו מאנשים לתת לכם פידבקים על השירות בפייסבוק בדף העסקי שלכם. ברגע שמישהו יכנס לדף שלכם מיד הוא יראה את הביקורות החיוביות שכתבו עליכם.

ביקורות בדף העסקים של גוגל: אם עדיין אין לכן דף עסקי בגוגל עסקים שווה לפתוח כזה ולהפנות אליו אנשים בכדי שיתנו פידבק על השירות הטוב שקיבלו. כאן תוכלו לקרוא עוד על גוגל לעסקים.

אזכורים ברשת בפורומים: במידה ושמכם אוזכר לטובה ברשת באופן כללי, למשל בפורומים הדבר יסייע לחיזוק המוניטין שלכם ולקידום ה – Trust שגוגל נותן לכם וכתוצאה מכך לקידום האתר בתוצאות הטבעיות בגוגל.

 

 

מעוניין להגדיל את תנועת הגולשים לאתר ולחשוף את העסק שלך בפני צרכנים המעוניינים לרכוש ממך או לקבל את שירותך? אנו נוכל לסייע לך להגדיל את מספר הביקורות שנכתבו על העסק שלך ובכך תגדל גם החשיפה עבור העסק והצרכנים המעוניינים לרכוש את המוצרים או השירות אותם אתה מציע.

טלפון: 072-2992112

0 Shares
שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments