ישנן דרכים רבות ליצור דף נחיתה מוחץ, מעוניינים לעשות זאת? עם כמות נדיבה של נחישות ומוטיבציה, תהיו גם מסוגלים לכך. כוללת מספר רכיבים שעליכם לקחת בחשבון; זכרו כי מדובר במדע שלם ובתורה פסיכולוגית העומדים מאחורי הקונספט של דף נחיתה ממיר.

על אף שלא קיים איזשהו ספר הוראות סטנדרטי, או מדריך צעד-אחר-צעד בנושא, ננסה לבחון כעת מספר רעיונות שיסירו מעט מן הערפל בכל הקשור בבניית דף נחיתה מוצלח.

מהו דף נחיתה מוצלח

כאמור, אין תצורה אחידה לדף נחיתה המתאימה לכל המטרות השיווקיות; ובכל זאת, קיימת פורמולה הכוללת אלמנטים שניתן למצוא בדפי נחיתה מוצלחים במיוחד.

לדפי נחיתה ממירים ישנם כמה מאפיינים משותפים. להלן סקירה מקוצרת ומתומצתת של חלק מהאלמנטים החיוניים לבניית דף נחיתה ממיר, שתאפשר לכם להתחיל לעבוד עליו כבר כעת.

הבינו מה אנשים מחפשים במוצר שלכם ומה הם מעוניינים לקבל מהשימוש בו

ישנם מוצרים עבורם קל יותר להגדיר את המהות והמטרה, מאשר את קהל הלקוחות אותם הם מיועדים לשרת. ברור שלקוחות מגיעים מרקעים שונים ועם היסטוריה שונה; אולם מהו הדבר המשותף לכולם? מדובר במה שהם צריכים או מצפים לקבל: התמורה שהם מקבלים מהמוצר או השירות.

בטרם אתם עושים את הצעד הראשון, הבינו תחילה מה אנשים מחפשים במוצר שלכם; דעו מהיכן מגיעה דרישה זו ומהו הדבר הזה שלקוחות רוצים, כשהם מחפשים את המוצר.
בניית דף נחיתה בעל יחס המרה גבוה

כותרת מעולה

הכל מתחיל מהכותרת. זהו המקום להכניס עניין, תשומת לב והבנה לליבם של הגולשים. הכותרת היא העוגן הראשי והקריטי של עמוד הנחיתה. על הכותרת ליידע את הגולשים בדבר המוצר ומהותו. תמונת כותרת להמחשת המוצר עשויה לעזור. על הכותרת להיות קצרה, לא מעבר ל-10-15 מילים.

SEO: אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש

עמוד הנחיתה שלכם יאבד מערכו אם קהל היעד לא יוכל לאתרו. לרוב, כאשר לקוח פוטנציאלי משתמש במנוע החיפוש, הוא מקליד מילים בודדות וכלליות, מלבד מקרים בהם הוא יודע בדיוק מה הוא מחפש. זהו את מילות המפתח החשובות והתמקדו בשיבוץ מושכל שלהן בכתובת האתר של עמוד הנחיתה ובעמוד עצמו. טקטיקה פשוטה זו לבדה תסייע בשיפור דירוג עמוד הנחיתה שלכם בתוצאות החיפוש, לצורך כך מומלץ לבצע מחקר מילות מפתח.

יש עוד המון ללמוד אודות . השקיעו בכך זמן ולא תתחרטו.

תת-כותרת משכנעת

אם תפקידה של כותרת טובה בעמוד הנחיתה הוא לגרום לגולשים להתעניין בכם, הרי שתפקידה של תת-הכותרת טובה היא לגרום להם להישאר. תת-כותרת ראויה תכלול אלמנט קל של שכנוע, בנוסף להרחבה והעמקה של הקונספט המצוי בכותרת הראשית.

תמונת הגיבור

השתמשו בתמונה כדי להמחיש מה המוצר שלכם עושה.

מחקרים מראים שיש ברשותכם פחות מ-8 שניות כדי להרשים את הגולשים. לכן, דאגו שהדבר הראשון שהם רואים יבהיר לחלוטין שהמוצר יעניק להם את מה שהם מחפשים.

תמונת הגיבור מורכבת משני חלקים:

  • בחלק הראשון, הציגו תמונה הממחישה את הבעיה באופן משכנע, שתגרום ללקוח הפוטנציאלי להזדהות עם "גיבור" התמונה; כותרת התמונה תהיה שאלה המציגה את הבעיה שגרמה לגולש לחפש פתרון מלכתחילה.
  • בחלק השני, הציגו תמונה נוספת הממחישה את הפתרון שאתם מציעים. הכותרת שבראש התמונה תסביר את הפתרון לבעיה שהוצגה. הוסיפו לתמונה תת-כותרת המתארת בקצרה את דרך הפתרון.

 

וידאו

במידת האפשר, מומלץ לשלב בעמוד הנחיתה קטע וידאו קצר. וידאו יגרום לגולשים רבים יותר לבצע את הקריאה לפעולה – יותר מאשר כל תיבת טקסט ואפילו תמונה, יכולות לגרום. מה לעשות, אנשים הם עצלנים ואוהבים כשמגישים להם רעיונות פרוסים ומוכנים לאכילה. באם החלטתם להוסיף וידאו לדף הנחיתה שלכם, דאגו שיהיה קצר וקולע.

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments