היתרון המשמעותי של פרסום ושיווק ברשת החיפוש של גוגל מתבטא בעובדה שהלקוח הפוטנציאלי מחפש מוצר או שירות. המשמעות היא שבדרך כלל אותו לקוח הוא לקוח חם ולכן קיימת סבירות גבוהה יותר שירכוש.

לעומת זאת ברוב אפיקי השיווק האחרים וב – 90% מהפעמים גם בפייסבוק הלקוח הפוטנציאלי נכנס בכדי להתעדכן בחדשות / בפוסטים מחברים וכדומה ועל הדרך נחשף לפרסומות או למסרים שיווקיים, מה שאומר שהסבירות שהוא "חם" בדיוק עכשיו על מה שאנו מעוניינים לפרסם לו נמוכה יותר.

גם לפייסבוק יש יתרונות על גוגל אך את זה נשמור לוידאו אחר.

 

היתרון המשמעותי של גוגל

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments