מתבקש מכל אחד בראש השנה שיעשה חשבון נפש ובפועל יבחן את עצמו ואת מעשיו בשנה החולפת תוך כוונה לשפר בשנה הבאה לטובה. בדומה לכך בעל עסק המעוניין לפתח את העסק שלו לשלב הבא צריך לבחון את פעולותיו בכל הקשור לפעילות העסק בכלל ובפרט בכל מה שקשור לפעילות השיווקית שלו באינטרנט בכלל ובמסגרת מאמצי הקידום שלו בגוגל בפרט.

מה בסה"כ גוגל רוצה? לספק למשתמש את התוצאות הטובות ביותר שיועילו לו ביותר. ולכן כל בעל עסק המעוניין להיות ממוקם גבוה בגוגל צריך לשאול את עצמו כמה שאלות:

האם נתתי מספיק תוכן איכותי למשתמשים?

באיזה תדירות נתתי תוכן בעל ערך משמעותי? פעם בשבוע? שבועיים? חודש? אולי שנה?

האם פרסמתי את העסק בפורומים ממוקדים והזמנתי אנשים להיכנס לאתר ולהתעניין במוצרים שהעסק שלי מחפש?

האם אני מודד בעקביות את הפעילות השיווקית של באינטרנט?

 

גם אנחנו שואלים את עצמנו את השאלות האלה ומנסים לספק תשובות הוגנות אמתיות, מחלקן אנו מרוצים יותר ומחלקן פחות. והכל במטרה להשתפר עבור עצמנו ועבור הלקוחות שלנו במטרה להמשיך לספק ללקוחותינו את התוצאות הטובות בשוק בתחום השיווק באינטרנט וקידום אתרים בגוגל.

שתהיה שנה טובה!

חשבון נפש בראש השנה גם בנוגע לפעילות השיווק של העסק

0 Shares
שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments