כאן תוכלו למצוא מגוון טיפים לקידום אתרים בגוגל בפרט ובמנועי חיפוש בכלל.
שמנו דגש על טיפים שווים ואיכותיים ברמות שונות שבמידה ותישמו ולו אחד מהם באופן עקבי, תראו תוצאות חיוביות בדירוג האתר שלכם בגוגל. קריאה מהנה!

    • טיפ מס' 1: העלו XML-SITEMAP לכלי מנהל האתרים של גוגל:
      חשוב שלבוטים של גוגל יהיה קל לסרוק את דפי האתר שלך בקלות, אם גוגל לא יצליח להגיע לכל דפי האתר שלך ולא יוכל לסרוק אותם בקלות דירוג האתר ירד ופחות לקוחות פוטנציאליים יגיעו לאתר. ישנם מספר דברים שאתם יכולים לעשות כדי לגרום לגוגל לסרוק את האתר שלכם. אחד הדברים המשמעותיים שאפשר לעשות כדי לעודד את גוגל לסרוק את האתר שלכם הוא להעלות XMLSITEMAP לכלי מנהל האתרים של גוגל. את כלי מנהל האתרים של גוגל תוכלו למצוא כאן:
      >>https://www.google.com/webmasters/tools/?hl=iw >>
      כאשר אתם עושים שינוי באתר או מוסיפים תוכן חדש מומלץ לשלוח לגוגל את קובץ ה – XML  מחדש.
      הרובוט של גוגל סורק את האתר שלך בקלות?
    • טיפ מס' 2: הפרידו קוד HTML מקוד CSS ו – JACASCRIPT:
      כדי שגוגל יאהב ואפילו יעריך את האופן שבו האתר שלך בנוי יש לוודא שקיימת הפרדה טובה בין שפות הקוד השונות מהן מורכב האתר. הקוד השולט באתר צריך להיות קוד HTML וקוד ה – CSS וה – JAVASCRIPT צריכים להיות ממוקמים בקבצים חיצוניים אליהם יש הפניות. טיפים נוספים על קידום אתרים אורגני תוכלו למצוא ממש כאן >> https://www.yoyoseo.co.il/?p=13 >>
      html-code

 

  • טיפ מס' 3: אל תחביאו תוכן באתר שמטרותו לקדם את האתר שלכם:
    אחד הדברים החשובים שגוגל מחפש לראות הוא שקיימת קורלציה בין מה שגוגל סורק ורואה לבין מה שהמשתמש שגולש באתר רואה ובמיוחד שאין טקסטים מוחבאים באתר. גוגל עושה את זה כדי לוודא שאין באתר פעולות המבצעות על גוגל מניפולציה לרעה. במידה וגוגל מזהה חוסר קורלציה מהותית בין מה שהמשתמש רואה לבין מה שבפועל קיים באתר אך מוחבא, הוא עשוי להעניש את האתר ולדחוק אותו בתוצאות החיפוש ואף להסיר אותו מהן.
    גוגל מבצע השוואה בין מה שהמשתמש רואה למה שקיים בפועל באתר
  • טיפ מס' 4: השקיעו באתר שלכם ותנו לגולש סיבה להישאר בו:
    אחד הפרמטרים שגוגל מעלה את חשיבותו בהדרגה הוא זמן השהיה הממוצע של המשתמש באתר. במידה ומותקן באתר שלך גוגל אנליטיקס, אז גוגל יכול לדעת בדיוק כמה זמן בילה כל משתמש באתר שלך. גוגל יוצא מנקודת הנחה הגיונית שככל שמשתמשים בוחרים לגלוש באתר שלך זמן רב יותר מבלי לדפדף לאתר הבא, כך איכות האתר והערך שהוא נותן לגולש רבים יותר, אחרת הגולש היה עובר לאתר הבא. לכן חשוב להקפיד על כתיבת תוכן איכותי, מעניין וכזה שעושה לגולש חשק להישאר באתר עוד.
    זמן גלישה באתר
  • טיפ מס' 5: קדמו את האתר שלכם בדרכים אתיות בחברת קידום שאתם סומכים עליה, אחרת אתם עלולים לקבל עונש מגוגל:
    עונש מגוגל הוא רגע עצוב במיוחד לבעלי אתרים. זה הרגע שבו בבת אחת האתר נופל בדירוגים שלו בגוגל ובבת אחת פחות אנשים נכנסים לאתר וכך כמות הפניות יורדת בצורה דרסטית. אך חשוב שנבין מדוע בכלל גוגל בוחר לתת עונש לאתר. הרעיון שעומד מאחורי עונש שגוגל נותן לאתר הוא שהאתר פועל בצורה לא אתית, ישנן כמה דוגמאות נפוצות לפעילות כזאת כגון: תוכן בעל איכות ירודה, תוכן משוכפל אבל הסיבה הנפוצה ביותר הוא קידום של האתר בגוגל בשיטות אסורות. אז אם אתה מקדם את האתר או מעוניין לקדם את האתר עשה זאת רק עם חברה שאתה סומך עליה, מכיוון שקידום בשיטות אסורות עשוי לגרום לך לשיפור מיקומי האתר בטווח הקצר אך בטווח הארוך לפגיעה במוניטין שלך ברשת ולפגיעה במיקומי האתר שלך בגוגל. ואם כבר קיבלת עונש ואתה רוצה לטפל בו תוכל לקרוא כמה טיפים איך לעשות את זה כאן >> https://www.yoyoseo.co.il/?p=278 >>
    עונש מגוגל
שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments