למה אנשים עושים שיווק באינטרנט?

התחום של עולם השיווק הדיגיטלי הוא מאוד מורכב. תחשבו על זה, בדרך כלל בא בעל עסק ואומר: "יש לי תקציב X ואני רוצה שתעזור לי לייצר ממנו יותר כסף". כלומר התפקיד של המשווק הוא לאפשר למפרסם (לבעל העסק) לייצר יותר כסף מהתקציב שלו. שוב "לייצר יותר כסף" זה לא פשוט, זה דורש התמדה, עשיה, מדידה ושיפור.

למה בעלי עסקים עושים שיווק באינטרנט
למה בעלי עסקים עושים שיווק באינטרנט? על מנת לייצר פלטפורמה שמניבה להם יותר כסף מתקציב השיווק שלהם

לכן בחרתי לתת כמה טיפים חיוניים מעולם השיווק שמטרתם לשפר את הסיכויים שתצליחו במסגרת הפעילות השיווקית שלכם.

למדוד את הביצועים כדי לשפר

כדי להשתפר אתה חייב לדעת היכן אתה נמצא בצורה מספרית ולא בתחושות בטן. המשמעות היא שהמפרסם (בעל העסק) חייב למדוד ולעקוב לכל הפחות את המספרים החשובים ביותר לעסק שלו.

למשל:
כמה לידים היום לי החודש? מהו אחוז הגולשים שהופכים ללידים באתר שלי?
כמה הצעות מחיר הוצאתי ללידים שנכנסו? כמה מהם הפכו ללקוחות?
מאילו אפיקי שיווק הגיעו הלידים שלי?

מדידת ביצועים על מנת שיהיה בסיס להשתפר
מדידת ביצועים על מנת שיהיה בסיס להשתפר. לא ניתן לדעת אם התקדמת אלא אם יש לך נקודת השוואה מתועדת

ברגע שמודדים את המספרים האלה באופן עקבי – נוצר מדד החיוניות והבריאות של העסק.
המשמעות היא שמחוברים לעסק ברמה מספרית מה שמסייע לתחושה של ידיעה ושליטה במצב.

וכשמציבים יעדים ומודדים אותם בעקביות ופועלים להשגתם מתרחש דבר מדהים המכונה בספרים "כוח המשיכה" -> כוח סמוי מסייע לכם והתוצאות משתפרות לשביעות רצונכם.

 

 

לשווק בכמה ערוצי שיווק – כדי ליצור עסק בריא ויציב

אני ממליץ מאוד לשווק את העסק בכמה ערוצי שיווק מכיוון שבצורה כזאת העסק יהיה פשוט יותר בריא ויותר יציב. אני רוצה לתת לכם דוגמה מהעולם הפיזי: כשבונים בניין בונים בו יסודות ועמודים מבטון ומברזל שמחזיקים אותו ומהווים את הבסיס שלו. עכשיו תארו לכם בניין שעומד על עמוד אחד בלבד – נשמע בעייתי. עכשיו תארו לכם עסק שנתמך על ידי אפיק שיווק אחד בלבד – זה בעייתי באותה מידה. לכן אני ממליץ לשווק את העסק באמצעות אפיקי שיווק מגוונים כדוגמת: קידום אתרים בגוגל, שיווק בפייסבוק, נטוורקינג, שיתופי פעולה ועוד.

 

 

להשקיע במקום שאליו מגיעה התנועה
ולא רק בלהביא את התנועה
כדי להפוך יותר גולשים ללידים / מכירות

אחת הטעויות הנפוצות שאני רואה היא שאנשים משקיעים כסף בלהביא תנועה לאתר שלהם / לדף הנחיתה שלהם / לפייסבוק שלהם, אך זונחים את המקום שאליו מגיע המשתמש – זונחים את דף הנחיתה. כתוצאה מכך יחס ההמרה נמוך וכמות הפניות נמוכה.

לכן שווה להשקיע מחשבה בדף שאליו אנחנו מובילים את המשתמש מהפרסום שלנו כדי להעלות את הסבירות שהמשתמש יפנה אלינו.
ליחס שבין כמות האנשים שהגיעו לדף הנחיתה שלנו לאנשים שפנו אלינו קורים יחס המרה.

 

 

 

בנו אתר שמראש מותאם לגוגל כדי שיהיה קל יותר לקדם אותו

הבסיס לשיווק לקידום האתר מתחיל כבר בהקמתו. אפיון נכון של האתר, עיצוב נכון של האתר ובנייתו על קוד שמותאם לגוגל תאפשר לכם לקדם את האתר טוב יותר.

 

אפיינו את האתר,
בנו אתר ידידותי למשתמש,
כדי להביא ליותר פניות מהאתר שלכם

כשבונים אתר אחד הדברים המאוד חשובים זה ליצור אתר נוח למשתמש שההיררכיה בו ברורה. כלומר להגדיר מראש מה אתם רוצים שיקרה כשהמשתמש נכנס לאתר: שהוא ירשם לניוזלטר? שהוא ירים טלפון? שהוא ישאיר פרטים? מהו המוצר הרווחי ביותר שלכם ואיך אתם חושפים אותו? איך אתם חושפים את התוכן החשוב ביותר שלכם בדף הבית או אולי בכל הדפים באתר.

 

 

 

פרסמו לקהל לקוחות הכי ממוקד:
רימרקטינג, DSK
כדי למקסם את תקציב הפרסום

אחד האתגרים הגדולים ביותר של בעל העסק הוא להצליח להגיע לקהל לקוחות ממוקד שקיימת סבירות גבוהה שירצה את המוצר. את זה אפשר לעשות באמצעות אפיקי שיווק שונים ובמצב אידיאלי מספר אפיקי שיווק שמייצרים סינרגיה ותומכים במסר הפרסומי.

2 כלי שיווק חזקים שמסוגלים לשפר את הביצועים של קמפיינים רבים הם רימרקטינג ו – DSK.

 

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments