ברבות השנים נתקלנו בכמה טעויות החוזרות על עצמן פעמים רבות אצל בעלי אתרים המעוניינים לקדם את האתר שלהם באופן אורגני.
החלטנו לפרוש אותן לפניכם על מנת לסייע לכם להמנע מהן ולדלג מעליהן.
והנה הן לפניכם – טעויות נפוצות בקידום אתרים:

טעות בשיווק העסק
טעויות נפוצות בשיווק העסק

תוכן שאינו נגיש לגולשים ולמנועי חיפוש

לפעמים אנשים בונים אתר שהתוכן שלו אינו נגיש. למה הכוונה?

 

תוכן בדף פנימי מידי:
התוכן עשוי להופיע בדף פנימי שאף אחד לא מגיע אליו ולכן הוא חסר משמעות עבור הגולש.

 

תוכן שאין אליו קישור:
דוגמה נוספת היא תוכן שאין אליו קישור באתר ולכן מנוע החיפוש אינו מצליח להגיע אליו, תוכן כזה כמעט אינו נגיש לגוגל אלא אם העליתם קובץ XML SITEMAP שמכיל קישור אליו שמאפשר למנוע החיפוש להגיע אליו.

 

קישורים לא תקינים באתר:
אם הקישורים באתר שלכם אינם תקינים, הגולש לא יוכל להגיע לדפים אליהם הקישורים מובילים, וגם למנועי החיפוש יהיה קשה מאוד להגיע אל עמודים שהקישורים שמובילים אליהם אינם תקינים.

עמודים שאינם מכילים את הביטויים הנכונים

אם אתם לא יודעים איך אנשים מחפשים את השירותים / המוצרים שאתם מספקים ולכן אתם לא משתמשים בביטויים הנכונים בעמוד שלכם אתם בבעיה גדולה. למה? מכיוון שאם אתם לא כוללים את הביטויים הנכונים בעמוד גוגל לא ידרג אתכם גבוה עבור הביטויים האלה – זה בסיסי ביותר.

אחד הדברים שמומלץ מאוד לעשות לפני שמתחילים בקידום ולפני שמתחילים לכתוב תוכן לאתר זה מחקר מילות מפתח, מכיוון שזה יסייע לכם להתמקד בתוכן שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים בהקשר למוצר שלכם.

 

אי ביצוע של שיווק ממוקד מחוץ לאתר

גם אם האתר שלכם יכיל תוכן מעולה – זה לא מספיק כדי להביא אותו למקום הראשון בגוגל. למה? כי גוגל רוצה לראות שאתם פעילים גם מעבר לגבולות האתר שלכם. הנה כמה דוגמאות לשיווק ממוקדם שיסייעו לכם:

 

מענה לתשובות בפורומים מתחומכם:
היכנסו לפורומים מתחומכם, ענו על שאלות וקשרו מהחתימה שלכם לאתר שלכם. הפעולה הפשוטה הזאת תחזק את המוניטין של האתר שלכם.

 

הקמת בלוג חיצוני לאתר שלכם:
הקימו בלוג חיצוני לאתר שלכם העוסק בתחום מומחיותכם. כתבו תוכן איכותי והוציאו קישורים לקריאה נוספת מהבלוג לאתר. הפעולה הפשוטה הזאת תחזק את המוניטין של האתר שלכם בעיני גוגל.

בהקשר זה כדאי לקרוא גם את המאמר – איזה קישורים גוגל אוהבת ואיזה לא.

שימוש לקוי בתגיות title + description

תגיות אלה הן תגיות מאוד חזקות מבחינת גוגל ורצוי מאוד שיכילו את הביטויים שאתם הכי רוצים לקדם באותו עמוד ספציפי. אך מעבר לכך, אלו תגיות המופיעות בתוצאות החיפוש. שימוש נכון בתגיות האלה יכול להגדיל את כמו הלחיצות על האתר שלכם בתוצאות החיפוש ובכך לגרום ליותר לקוחות להגיע לאתר שלכם ובהמשך לפנות אליכם. הזנחת התגיות האלה פוגעת פגישה קשה בבסיס הקידום כולו, מה שאומר שאם לא תשתמשו בתגיות האלה בצורה נכונה כמעט שאין לכם סיכוי לקדם את האתר שלכם גבוה בגוגל.

 

אי שימוש או שימוש לא נכון בגוגל ווב מאסטר טולס

גוגל מספקים כלי רב עצמה הנקרא גוגל ווב מאסטר טולס הבא לספק למקדם המקצועי יכולות חזקות מאוד. אנחנו לא ניכנס כאן לכל יכולות הכלי אך מה שבטוח זה שיש כמה פעולות בסיסיות שאתם חייבים לעשות והן: לרשום את האתר שלכם לכלי ולאמת אותו ולהעלות קובץ XML SITEMAP.

מעבר לכך כאמור שיש עוד המון אפשרויות רבות עצמה שהכלי מספק, אך הפעולות הנ"ל הן בגדר MUST.

 

אם אתם רוצים לעשות קידום אתרים נטול טעויות (נו טוב קידום עם מינימום טעויות), אנחנו מזמינים אתכם להרים אלינו טלפון עכשיו ולהתחיל להתקדם.

 

טלפון: 072-2992112

 

ואם מעניין אתכם לקבל טיפים לקידום אתרים אורגני מקצועי בגוגל, אתם יכולים לעשות את זה כאן.

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments