כמה עולה קידום אתרים? זאת השאלה שמעניינת לא מעט אנשים וזאת מכיוון ששוק הקידום פרוץ במיוחד ולמען האמת כל אחד יכול לקום מחר בבוקר ולטעון שהוא מקדום אתרים ב – X ₪ לחודש וזה בכלל לא משנה מה הרקע שלו. זה יוצר מצב בעייתי של חוסר מקצועיות בשוק זה בפרט ובכלל בשוק נותני השירותים של השיווק באינטרנט. אז מה עושים? האם לעשות קידום ב – 500 ₪ או ב – 1500 ₪ ואולי בכלל קידום בגוגל בפחות מ – 2500 ₪ אינו רלוונטי?!

כמה עולה קידום אתרים בגוגל

אז האמת היא שקידום אתרים אורגני מקצועי בתוצאות הטבעיות של גוגל יכול לעלות בין כמה מאות שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים ואפילו מעבר לכך זה באמת תלוי מה בדיוק עושים ובאיזה אופן מבצעים את הקידום והאם מנתחים גם את תנועת הגולשים באתר. קידום ממומן (פרסום בגוגל) יכול להגיע לטווח שבין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים בדרך כלל או שלעיתים בקמפיינים פשוטים בתקציבים נמוכים בעל העסק יכול לבצע אותם לבדו.

אבל בכל זאת החלטתי לרשום לקהל הקוראים כמה טיפים שיסייעו לכם להבין כיצד לבחור חברת קידום אתרים בגוגל שהסיכוי שתביא אתכם אל מחוז חפציכם הם גבוהים. אז בבקשה:

  • תוצאות מוכחות: בקשו מחברת הקידום להציג לכם תוצאות של אתרים שהם קידמו. במידה ומדובר על קידום אתרים אורגני בקשו לראות באילו ביטויים האתר מדורג גבוה. במידה ומדובר על קידום ממומן תצטרכו לבקש את הטלפון של החברה המקודמת על מנת לשאול האם הם מרוצים מתהליך הפרסום ומתוצאותיו.
  • לקוחות ממליצים: בקשו לשוחח עם לקוחות ממליצים. אין כמו לקוח ממליץ, זה הרבה פעמים ייתן לכם את ההבנה שהגעתם למקום הנכון שדואג שהלקוחות שלו יהיו מרוצים.
  • הסמכות ורקע: בקשו להבין האם לחברת הקידום יש את האסמכות של גוגל לקידום אתרים. יש 3 סוגי אסמכות, הראשונה: adwords, השנייה: analytics, השלישית מודעות וידאו.מעבר לכך בקשו להבין מהו הרקע של בעל העסק או של המקדמים מבחינה אקדמאית, אמנם לא תמיד יש קשר בין הלימודים באקדמיה לתחום העיסוק אך לעיתים אנשים תופסים מקדמים ואנשי שיווק בעלי תואר כרציניים יותר.
  • בקשו התחייבות לתוצאות או ביטוח תוצאות: הגדירו יעדים, בעיקר בתחום של קידום אתרים אורגני בגוגל. מטרת ההתחייבות היא להבטיח מבחינתכם שחברת הקידום מחויבת לתהליך הקידום. ההתחייבות יכולה להתבטא בכמה מישורים:- התחייבות למיקומים של הביטויים בתוך זמן מסוים.
    – התחייבות להגדיל את התנועה לאתר מאפיקים ספציפיים באחוזים מסוימים
    – יעד אחר אותו אתם רוצים להבטיח.

בדרך כלל הכסף מדבר

כמו ברוב הדברים בעולם, בדרך כלל הכסף נותן אינדיקציה לאיכות השירות והמוצר שתקבלו, אין מה לעשות אף אחד לא רוצה לצאת פראייר ולתת הרבה בשביל לקבל מעט. וסליחה על ההשוואה אך השבוע קרוב משפחה שלי עבר ניתוח פשוט יחסית באסותא שזה בית חולים פרטי שמין הסתם עולה הרבה יותר כסף מאותו ניתוח בבית חולים ציבורי. ליויתי אותו לניתוח והיחס היה מעולה, אנשי הצוות קשובים וזמינים, הרופא מדבר בגובה העיניים. מנסיון אפילו כדי לקבל טיפול פשוט בבית חולים ציבורי כדוגמת בית חולים מאיר שבכפר סבא, אתה צריך לעמוד בתורים, לבקש יחס, אנשי הצוות עסוקים. כפי שאמרתי זה ככה כמעט בכל תחום, הכסף מדבר בעד עצמו. אז איני אומר שצריך לשלם יקר אבל אל תצפו לשלם מעט ולקבל את המקסימום. קידום בגוגל בדומה לשירותים ומוצרים אחרים יכול להתבצע ברמות שונות ובמידת השקעה שונה, אך אם לוקחים אותו בצורה רצינית ומקצועית, זו עבודה שדורשת עקביות ועשיה מתמדת ושיפור מתמיד אז תזכרו של מדובר בפלסטר אלא בתהליך שאתם רוצים לעשות למדוד ולשפר לאורך זמן.

 

אני מקווה שנתתי לכם קצת חומר ומחשבה.

נשמח לספק לכם הצעת מחיר לקידום האתר שלכם בגוגל.

התקשרו: 072-2992112

נכתב ע"י שי שאואט מהנדס תוכנה והמנהל של חברת יויומדיה.

0 Shares
שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments