אתמול הלכתי לחנות אינסטלציה ואני שומע אי השיחה הבאה:

מישהי אומרת לבעל החנות: "כמה עולה ראש של דוש?"
ואז אני שומע מבעל החנות את התשובה: "זה תלוי איזה – יש ליגה לאומית, יש ליגה ארצית ויש ליגה….".
כל כך הזדהיתי עם התשובה וישר אמרתי לו: "זה מה שאני צריך להגיד ללקוחות של כשהם שואלים כמה עולה לבנות אתר אינטרנט".

אני כותב את זה מכיוון שעלות אתר אינטרנט / עלות קידום אתר / וכל עלות שכרוכה בשירות ושאינה מוצר מדף, תלויה מאוד ברמת המוצר, ברמת הגימור וברמת השירות. לכן אני יכול להבין עד כמה הלקוח חסר אונים כאשר הוא בא לבחור חברת בנייה וקידום אתרים מכיוון שמדובר בשוק מוצף המתחיל במוצרים חינמיים וממשיך למוצרים יקרים.

איזה שירות אתה רוצה?

ואם אנחנו חוזרים לסיפור, אז בשורה התחתונה לרגע הרגשתי שאני ממש מזדהה עם בעל החנות ויחד עם זאת אני ממש מבין את הלקוח.

המסקנה מבחינתי היא שמסוכן להשוות מוצרים ובמיוחד שירותים על בסיס המחיר שלהם בלבד ושהמחיר האמתי של המוצר לעיתים נגלה מהעין ומביא לכך שמה שנראה בהתחלה זול עשוי להתברר כיקר מאוד.

אולי יעניין אתכם לקרוא בהקשר זה על מחירי קידום אתרים.

0 Shares
שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments