הנושא של דוח קידום אתרים אורגני מייצר לא פעם אי הסכמה בין מקדמי האתרים: חלק חושבים שדוח קידום אתרים אורגני הוא מיותר ושהלקוח צריך לשפוט את הקידום לפי התוצאות בלבד וחלק חושבים שדוח קידום אתרים אורגני הוא חיוני לצורך הצגת הפעילות שנעשתה לצורך הקידום. חלק חושבים שדוח קידום אתרים אורגני צריך להינתן אחת לשנה או אחת לרבעון ואחרים חושבים שהוא צריך להינתן אחת לחודש.

דוח קידום אתרים אורגני

וזה עוד לפני שצללנו לתוכן הדוח…

 

באופן אישי אני בעד לספק את הדוח אחת לחודש אלא אם הלקוח אינו מעוניין בדוח ומעוניין להסתכל על התוצאות בלבד. מה שבטוח זה שהדוח צריך להכיל תוכן רלוונטי המסייע לבעל העסק להבין מהי העבודה שבאמת בוצעה עבורו ולא בליל של נתונים שחלקם הגדול אינו משמעותי ולא עושה דבר מלבד לבלבל.

 

פרטים נוספים על דוח קידום אתרים אורגני תוכלו למצוא כאן

0 Shares
שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments