פרסום בגוגל אדוורדס – תוצאות מהירות כתוצאה מהופעה מידית בעמוד הראשון

פרסום בגוגל אדוורדס הוא הדרך הטובה ביותר של מפרסם להגיע לעמוד הראשון של גוגל בתוך תקופת זמן קצרה ועל כן מפרסמים רבים בוחרים בדרך זו בכדי לייצר נוכחות מהירה בגוגל ובאינטרנט.

עם הכנסות מוצהרות של 15 מיליארד דולר לרבעון בשנת 2014, כאשר כ-68% מההכנסות מגיע מרשת הפרסום של גוגל, אין ספק שעסקים רבים אימצו את הפרסום בגוגל כמקור פרסום עיקרי. כעת עולה השאלה – האם להרים קמפיין פרסומי לבד או להיעזר בבעל מקצוע שזו המומחיות שלו?

פרסום בגוגל - לבד או עם מפרסם מקצועי?

על מה מבוסס המודל של פרסום בגוגל – PPC

הפרסום בגוגל אדוורדס מבוסס על מודל עסקי של PPC (pay per click) כלומר אתם משלמים רק כאשר מישהו מקליק על המודעה. כאשר משתמשים בשיטת פרסום מסוג זה נשאלת השאלה החשובה: "כמה מתוך הקליקים אותם אני משלם הם קליקים רלוונטיים וכמה מהם מסתיימים בפניה או בביצוע פעולה רצויה".

 

יחס המרה ואחוז הקלקות

למעשה אפקטיביות הפרסום בגוגל נמדדת במידה רבה על ידי שני פרמטרים שלובים CTR (click through rate) ויחס המרה (conversion rate). כמה אנשים נכנסו למודעה מתוך מספר הפעמים שהופיעה וכמה מהם ביצעו פעולה כמו יצירת קשר טלפוני, מילוי, פרטים או רכישה.

 

לפרסם לבד או עם בעל מקצוע?

ראשית חשוב להבין מהו התפקיד של מנהל הקמפיין. אם נתמצת את הנושא אז עיקר תפקידו הוא להביא לכם מקסימום תנועה רלוונטית ממוקדת (עם דגש על 2 המילים האחרונות) בכמה שפחות כסף לקליק.

ישנם עסקים אשר בוחרים להתמודד עם הפרסום בגוגל בעצמם. הם צופים במספר מדריכים אינטרנטיים בנושא ועוקבים אחרי הוראות גוגל. לרוב, אם יש להם ידע מינימאלי, הם יצליחו להרים קמפיין ויכול להיות שאפילו יצליחו למשוך תנועה משמעותית אולם האם הם מפיקים את המקסימום מהקמפיין? האם הם באמת משלמים על קליקים רלוונטיים שעשויים להוביל לרכישה או הזמנת שירות? למרבה הצער סביר להניח שלא.

 

קמפיין שאינו מוגדר היטב עשוי להביא לבזבוז כסף ופרסום לא ממוקד

למרות שפעולת הקמת קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס הנה פעולה פשוטה יחסית, הקמת קמפיין אדוורדס אפקטיבי עם תנועה רלוונטית היא פעולה קצת יותר מסובכת. למעשה רק באמצעות הקמה וניהול קפדניים של הקמפיין כמו גם אופטימיזציה אחת לחודש לכל הפחות, ניתן להימנע מתשלום עבור קליקים שאין בינם לבין העסק שלכם ולו דבר.

יתכן ובניהול הפרסום בגוגל תשיגו CTR גבוה (מעל 2%), אולם יתכן מאוד שזה לא יהיה CTR המבוסס על קליקים רלוונטיים. לדוגמא: יתכן ועסק עוסק במכירת טלפונים למשרד ובשל הגדרה לא נכונה של מילות וביטויי מפתח הוא משלם עבור קליקים שהגיעו מחיפוש המושג "טלפונים משרד הבריאות". למעשה לעיתים קרובות מגיע שיעור מילות המפתח הלא רצויות (מילות מפתח שליליות) לכדי 80-90% מסך התקציב שלכם…

 

מיקוד ושיפור מדדי הקמפיין

מפרסמים מקצועיים בגוגל העוסקים בנושא באופן שוטף, עוסקים מהשלב הראשון של הקמת הקמפיין בגוגל אדוורדס בכוונון הקמפיין להשגת CTR גבוה ותנועה ממוקדת ורלוונטית לעסק המביאה ליחס המרה גבוה יותר. כאשר משתמשים בשירותיו של מפרסם מקצועי בגוגל אדוורדס, רוב הסיכויים שתראו CTR דו ספרתי ודו"ח מילות מפתח שליליות (ביטויים לא רצויים) בו כמעט ולא קיימים קליקים שהוקלקו בחיפוש ביטוי שאינו רלוונטי. המודעות שלכם יוצגו לקהל הממוקד ביותר ומקסום התקציב שלכם יהיה אופטימאלי.

 

סביר מאוד ששימוש בשירותיו של מפרסם מקצועי בגוגל יאפשר לכם לשלם את המחיר הנמוך יותר עבור כל קליק ולהיות במרבית הזמן בראש תוצאות החיפוש בתשלום, כמו גם להופיע בשעות וימים רלוונטיים ללקוחותיכם. סביר שהתנועה הנובעת ממודעות גוגל אדוורדס תהיה ממוקדת יותר ותניב המרות רבות יותר. ורוב הסיכויים שהסכום אותו תשלמו לגוגל ולמפרסם המקצועי בגוגל יחדיו, יהיה נמוך מהסכום אותו תשלמו לגוגל בלבד באופציית ה-do it yourself.

 

אנו ביויומדיה מתמחים בשיווק דיגיטלי ומספקים ללקוחותנו קורת גג אחת לפעילות השיווקת שלהם באינטרנט. בין שירותינו: קידום אתרים בגוגל כולל קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן, פרסום באאוטבריין, פרסום בפייסבוק ועוד. אנו נחשבים למומחים בפרסום בגוגל באמצעות גודל אדוורדס וכלים מתקדמים נוספים.

 

פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

טלפון: 072-2992112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments