את המשפט "אחרי החגים" אתם מכירים? יתכן שכן, ישנם לא מעט אנשים הדוחים את ההחלטות העסקיות שלהם לתקופה שאחרי החגים. אך ישנם עסקים שדווקא בתקופת החגים עושים הכנסה נכבדת במיוחד.

באלו מקרים כדאי במיוחד לפרסם בחגים?

אתם מוכרים מוצרים הנתפשים כמתנה:
אם המוצר שלכם נוטה להימכר כמתנה אז ניתן להשתמש בחג על מנת למנף אותו. בין הענפים המשגשגים ביותר ניתן למצוא את ענף התיירות ואת ענף כלי הבית / מטבח והמתנות למיניהן.

אתם מעוניינים לנצל את הירידה בתחרותיות:
כאמור ישנם לא מעט בעלי עסקים שאינם משתייכים לקטגוריות הנ"ל ובוחרים להקפיא את הפעילות העסקית שלהם בטענה שהשוק חלש בתקופה הזו והאמת שיש בזה משהו, אך עצם העובדה שעסקים רבים מורידים הילוך וקופאים על השמרים מביאה לירידה בתחרותיות
וכתוצאה מכך להתבלטות של עסקים הממשיכים לפרסם גם בתקופה הנחשבת חלשה.

פרסום ושייוק בחגים
פרסום ושיווק בחגים

 

מתי כדאי להתחיל בפרסום לחגים?

זה תלוי במוצר שלכם, קחו בחשבון שישנם מוצרים שכרוכים בתכנון זמן רב לפני קנייתם כדוגמת מוצרי תיירות נופש, לעומתם קיימים מוצרים שניתן לקנות ממש בערב חג כמו למשל מוצרי מטבח. דוגמה נוספת למוצרים הדורשים פרסום מוקדם הם מוצרים הנרכשים אונליין וכרוכים במשלוח, קניין חכם ירכוש את המוצרים זמן רק מספיק לפני החג על מנת לא להיתקע ללא מתנה.

דגשים לפרסום לחגים:

• התאמת המסר הפרסומי לרוח החג
• יצירת מבצע מיוחד לחג – אנשים אוהבים מבצעים
• התאמת דף הנחיתה לחג

רוצים עזרה עם הפרסום בחג?
צרו איתנו קשר: 072-2992112

שיהיה חג שמח!

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments