קידום ממומן בגוגל נועד לעזור לבעלי עסקים להגביר את תנועת הגולשים לאתר העסק או דף האינטרנט אליו מעוניינים להביא לקוחות פוטנציאלים וממוקדים עבור המוצר או השירות אותו הם מעוניינים לקדם.  כאשר תבינו כיצד להרים את קמפיין ממומן בגוגל תוכלו לקבל קהל רב יותר שהביע עניין במוצר אותו אתם מעוניינים לשווק וכך תוכלו לגרום להם להיות לקוחות משלמים בפועל.

דף הכניסה להתחלת העבודה עם גוגל אדוורדס
דף הכניסה להתחלת העבודה עם גוגל אדוורדס. להתחלת הפרסום לחצו על התמונה

טרם המשך הקריאה חשוב לציין שקידום ממומן בגוגל הוא מקצוע לכל דבר ואם את רוצים למצות את מלוא הפוטנציאל של הקמפיין שלכם מומלץ שתעזרו באיש מקצוע. אם התקציב שלכם נמוך במיוחד (מתחת ל – 500 ₪ לחודש), תוכלו להקים את הקמפיין בעצמכם רק הקפידו לוודא שאתם מריצים את הקמפיין בהתאמה מדויקת, אחרת יתכן שתבזבזו את כל התקציב לחינם.

 


מחקר מילים – השלב הראשון של קידום ממומן בגוגל

השלב הראשון אותו תצטרכו לבצע טרם תתחילו במסע הפרסום הראשון שלכם בגוגל הוא מחקר מילים. מחקר המילים הוא למעשה איסוף מילות מפתח ומונחי חיפוש אותם רושמים המשתמשים במנוע החיפוש על מנת לקבל את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורם.

 

כך לדוגמה  אם אתם חברה לפיתוח אפליקציות, משתמשים יוכלו למצוא אתכם במספר רב של ביטויים כגון ""פיתוח אפליקציות", "פיתוח אפליקציות לאייפון", "פיתוח אפליקציות לאנדרואיד" וכו'.
כל אחד מן הביטויים הנ"ל מהווה נפח של תנועת גולשים פוטנציאלית אשר יוכלו להגיע אליכם לאתר באמצעות מודעות הפרסום ולהגדיל את רווחיות כאשר תתחילו למכור את המוצר או השירות אותו אתם מקדמים עבור המשתמשים שחיפשו אתכם בגוגל.

 

אז המטרה של תהליך מחקר מילות מפתח הוא למצוא את הביטויים הנכונים לקידום ולהבין מהן העלויות המשוערות לקליק של כל ביטוי ומהו נפח החיפוש החודשי של כל ביטוי.

 

קידום ממומן בגוגל


עלויות קמפיין פרסום ממומן בגוגל

לאחר שעשיתם את מחקר המילים תצטרכו להחליט על גובה תקציב הפרסום החודשי שלכם ולחלק אותו במספר ימי הפרסום בחודש. כך למשל אם תקציב הפרסום שלכם עומד על 2,000 ₪ בחודש ואתם מעוניינים שמודעות הפרסום שלכם יופיעו בימי ראשון עד חמישי ולא כולל שישי ושבת, תצטרכו לחלק את תקציב הפרסום שלכם ל – 22 ימים, כלומר 91 ₪ ליום. שימו לב שגוגל היא חברה בינלאומית ולכן נכון להיום אינה מחייבת את לקוחותיה במע"מ.

 

כתיבת המודעות

גוגל הוציאו תקנות ברורות בנוגע לכמות התווים שתוכלו להשתמש בהם בניסוח מודעות הפרסום.
להלן המידע הרלוונטי למגבלת התווים לכל חלקי מודעת הפרסום:

 

כותרת המודעות: 25 תווים

 

שורת תיאור 1 : 35 תווים

 

שורת תיאור 2 : 35 תווים

 

כתובת אתר לתצוגה: 35 תווים

 

 

שימו לב שאחת לתקופה גוגל מוציאה עדכון אשר יכול להשפיע על כמות התווים במודעה על נראות המודעה ועל גורמים נוספים ולכן חשוב להישאר מעודכנים בשינויים שגוגל מבצעת את העדכונים האחרונים תוכלו למצוא כאן.

 

אם אתם לקוחות שמעוניינים לבחון את כמות התווים ונראות המודעה שלכם, תוכלו לעשות את זה באמצעות כלי העזר הזה שמאפשר לכם לראות כמה תווים נשארו לכם למודעה בכל שלב, כך לא תצטרכו לחשב את מגבלת התווים בעצמכם ותחסכו בזמן ניסוח וכתיבת המודעות עבור מסע הפרסום שלכם. שימו לב כי יש להקפיד על ניסוח מודעות באופן שיהיה רלוונטי למילות המפתח ומונחי החיפוש אשר הזין המשתמש במנוע החיפוש. ניסוח מודעה רלוונטית יסייע בהפחתת המחיר לקליק אותו תתבקשו לשלם ואף יציג אתכם בתוצאות החיפוש בדירוג גבוה יותר משל המתחרים שלכם.

 

 

טרם אנו מסיימים את הכתיבה יש לציין שקידום ממומן המתבצע באופן מקצועי כולל ניואנסים רבים, כך שאלא אם התקציב שלכם נמוך במיוחד ויש לכם זמן לנסות ולטעות שיקלו בחיוב לתת את המשימה למקדם אתרים שאתם סומכים עליו.

 


מעוניינים להרים קמפיין פרסום בגוגל באופן מקצועי?
התקשרו:
072-299-2112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments