פרסום ברשת החיפוש בגוגל אדוורדס עשוי להיות יקר בביטויים תחרותיים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה ששטח הפרסום בדף הראשון מוגבל בכמות,  ולכן ככל שהתחרותיות עולה המחיר עולה,  ובביטויים מסוימים מגיע למאות שקלים לקליק.

גוגל הוציאו לאחרונה פיצ'ר משמעותי מאוד הנקרא DSK ומאפשר להוריד את המחיר לקליק באופן דרסטי בתחומים מסוימים.

הורדת המחיר מתבצעת באמצעות שימוש בהיסטוריית החיפוש של המשתמש  ופרסום למשתמש ברשת המדיה שאינה מוגבלת בשטח פרסום.

אחד היתרונות של הפרסום ברשת המדיה של גוגל מתבטא במחיר. הסיבה למחירים הנמוכים יחסית הנעים סביב 2 שקלים לקליק היא שקיים שטח פרסום אינסופי להצגת המודעות. תחשבו על זה רגע – אם ברשת החיפוש של גוגל , נכון לכתיבת שורות האלה קיימים 7 מקומות למפרסמים (3 למעלה ו – 4 למטה), ברשת המדיה של גוגל קיימים אינסוף אפשרויות פרסום מכיוןן שקיימים המון אתרים שמשכירים שטחי פרסום לגוגל. התוצאה היא שקיים הרבה היצע למפרסמים וכתוצאה מכך המחיר לקליק יורד.

אם גם אתם רוצים לעקוף את התחרות ולהגיע אל הלקוחות שלכם "מהדלת האחורית" אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה הזאת:

פרטים נוספים, יתרונות והסבר מפורט תוכלו למצוא כאן

DSK

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments