למה כדאי לעשות רימרקטינג?

בכל עסק ישנם לקוחות שרווחיים יותר מאחרים והדבר נכון גם כאשר חושבים על הגולשים שמגיעים אלינו לאתר – חלק רווחיים יותר וחלקם פחות. אם נדע להתמקד בגולשים הרווחיים נוכל להעלות את ההחזר על ההשקעה שלנו, להעלות את האפקטיביות של הפרסום שלנו ובכך להפוך את העסק להיות רווחי יותר.

רימרקטינג מתקדם עם גוגל אנליטיקס

למה כדאי להגדיר את הרימרקטינג דווקא מגוגל אנליטיקס

היתרון המשמעותי ברימרקטינג בגוגל אנליטיקס הוא העובדה שאנו מבססים את קבלת ההחלטות בנוגע לקהל שאנו מטרגטים על סמך נתונים אמיתיים המצביעים על ההתנהגות של המשתמש. משתמשים שמתנהגים באופן מסוים כאמור יכולים להיות הרבה יותר רווחיים עבור העסק מלקוחות אחרים ובהם נרצה להתמקד.

איך זה עובד?

חלוקה לסגמנטים: אתה מחלק את הגולשים באתר לסגמנטים על סמך התנהגותם והאופן שבו הם גולשים באתר. החלוקה יכולה להתבסס על פרמטרים מגוונים החל מצפיה בדף מסוים, רכישת מוצר מסוים וכדומה.

יצירת רשימת רימרקטינג בגוגל אדוורדס המבוססת על הסגמנט שיצרנו בגוגל אנליטיקס. באופן עקרוני במידה ומוגדר קישור בין גוגל אנליטיקס לגוגל אדוורדס והסגמנט שהגדרנו מכיל מעל 100 משתמשים אז הסגמנט יופיע כרשימה בגוגל אדוורדס.

יצירת קמפיין רימרקטינג למשתמשים המשויכים לרשימה. בדרך כלל מומלץ להשקיע במסר ספציפי המותאם לרשימה מהסיבה שהרשימה מראש מכילה גולשים שעונים על קריטריונים ספציפיים ולכן נרצה לפנות אליהם עם מסר ספציפי.

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments