קידום האתר בגוגל מכיל אין ספור פרמטרים שיש לקחת בחשבון ולהוסיפם לאסטרטגיית הקידום וזאת על מנת שתוכלו לעקוף את המתחרים שלכם ולשפר את מיקומכם בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

 

אם ברצונכם לבצע קידום אתרים מקצועי, חשוב שתיקחו בחשבון שאמנם אלגוריתם הדירוג של גוגל מכיל כמות רבה של פרמטרים ברמות חשיבות מגוונות ובינהם קיימים שלושה פרמטרים חשובים המשפיעים על דירוג האתר שלכם בגוגל:

 

פרמטרים משמעותיים המשפיעים על האופן שבו גוגל תופש את איכות התוכן באתר שלכם
פרמטרים משמעותיים המשפיעים על האופן שבו גוגל תופש את איכות התוכן באתר שלכם

 

זמן שהייה ממוצע למבקר: כלומר כמה זמן בממוצע גולש שנכנס לאתר נשאר בו.

 

אחוז נטישה: כלומר מהו אחוז האנשים שנכנסים לאתר, לא מדפדפים לעמוד נוסף ונוטשים את האתר – מה שכמובן עשוי להראות על חוסר עניין מצדם.

 

מספר עמודים אשר עבר המבקר לפני שעזב את האתר: כלומר בכמה עמודים דפדף הגולש לפני שנטש את האתר. ככל שהגולש דפדף ביותר עמודים כנראה שמצא עניין רב יותר בתוכן מה שמתפרש על ידי גוגל כדבר חיובי.

 

גוגל מעדיפים לתת דירוג גבוה יותר עבור אלו אשר נותנים ערך עבור המבקרים באתר. התפקיד של בעלי האתר הוא ליצור אצל הגולש את העניין בכדי שיגלוש לעמודים נוספים מלבד העמוד שבו נחת.

 

דוגמה בעייתית:
אם האתר שלכם מקדם מוצרי שיווק שותפים וכל מטרתו היא לחיצה על קישור השותפים שלכם כדי שיגיעו אל אתר היעד ויבצעו פעולת רכישה, ייתכן ובטווח המידי תוכלו להרוויח כסף אך אין ספק כי בעיני גוגל אתם פוגעים בקידום האתר שלכם ובהצגתו בתוצאות החיפוש האורגניים.

 

 

מסיבה זו, עלינו לוודא כי אנו בונים את תשתית הקידום לאט ובטוח ושתישאר לטווח ארוך. על מנת לעשות זאת, עלינו לספק תוכן איכותי ורלוונטי עבור המבקרים באתר ולייצר חווית משתמש חיובית, בכדי שגוגל יעריך את התוכן שלכם! ואיך גוגל יודע אם התוכן איכותי או לא? לא רק אך ניתן להגיד שהפרמטרים שציינו משפיעים מאוד על קבלת ההחלטה של האלגוריתם באשר לאיכות התוכן.

 

 

כך תוכלו להגדיל את זמן השהייה באתר, אחוז הנטישה ומספר העמודים שעבר המבקר לפני שעזב:

 

תוכן איכותי ורלוונטי

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לספק תוכן איכותי עבור המשתמש כך שיוכל לקרוא ולהתרשם מאיכות התוכן אשר נמצאת באתר שלכם. במידה ואתם מקדמים עמוד נחיתה עם קישור שותפים ותוכן משוכפל מאתרי מכירות ידועים, רוב הסיכויים כי אנשים יינטשו את האתר מבלי להשאיר פרטים בתוך 30 שניות בלבד. כמו כן, כתוצאה מפעולה זו יושפעו גם נתוני זמן השהייה באתר ואחוז הנטישה מהאתר באופן שעשוי לפגוע בדירוגו במנועי החיפוש.

 

קישורים פנימיים

אחת הדרכים הקלות והמהירות ביותר לשפר את אחוז הנטישה מהאתר ואף להגדיל את מספר הצפיות בעמודים היא באמצעות קישורים פנימיים בין עמודי תוכן רלוונטי באתר. גם אם מדובר בכתבה אשר כל מטרתה היא לחיצה על קישור השותפים שלכם, הימנעו מלעשות זאת מבלי יצירת קישור פנימי לעמודי תוכן נוספים באתר. במידה ולא מצאתם עמודי תוכן רלוונטיים, דאגו להתחיל לכתוב תוכן נוסף ובעל ערך.

 

סרטונים

אם יש לכם סרטוני תּדמית או אפילו סרטון ברוכים הבאים לאתר, תוכלו למקם אותם בעמוד הראשי ואף להשתמש בסרטונים נוספים הרלוונטיים אל המוצרים אותם אתם מנסים לקדם. סרטונים יעזרו לכם לשפר את משך זמן השהייה באתר. אנו ממליצים להשתמש בקוד ההטמעה של יוטיוב ולהטמיע אותו במאמרים שנכתבו עבור האתר שלכם. כמו כן, ההמלצה היא להשתמש בסרטונים באורך של לא פחות מ – 2 דקות לסרטון אשר נותנים באמת ערך רב למשתמשים. בהקשר זה, במידה ואתם עושים שימוש בסרטונים בוודאי תשמחו לדעת שבאמצעות פעולות פשוטות תוכלו לקדם אותם ביוטיוב.

 

טיפים מעולים נוספים לקידום אתרים אורגני מקצועים בגוגל תוכלו למצוא כאן

 

מעוניינים לשפר את תוצאות החיפוש שלכם בגוגל?
התקשרו אלינו עכשיו והתחילו לקדם את האתר שלכם בגוגל כמו המקצוענים!
טלפון: 072-299-2112

 

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments