אם טרם התחלתם לפרסם בגוגל, תוכלו לקבל 300 ₪ במתנה באמצעות שובר בעת פתיחת חשבון הפרסום.

כמה שווה לכם לקוח? כל עסק יכול להעריך כמה שווה לו ליד (לקוח פוטנציאלי) אשר מעוניין לקבל פרטים נוספים אודות השירות או המוצר אותו הוא מפרסם. הפרסום בגוגל נועד לסייע לכם להופיע בראש תוצאות החיפוש ולהופיע גם באתרים חיצוניים שהם שותפי החיפוש של גוגל ברשת המדיה.

קבלו 300 ₪ במתנה – שובר פרסום בגוגל לעסקים
קבלו 300 ₪ במתנה – שובר פרסום בגוגל לעסקים

כמה זמן לוקח לקבל תוצאות מהפרסום בגוגל?

מהרגע בו הקמפיין עלה לאוויר, ניתן לקבל תנועה רלוונטית של קהל היעד אשר באמת מחפש אתכם. יחד עם זאת, בכדי להבין היכן למקד את תקציב הפרסום, יש להמתין בסבלנות בין שבוע לשבועיים עד שניתן להתחיל לקבל תוצאות רלוונטיות יותר.

 

מדוע זה כך?
בהתאם למספר הפעמים שחברת קידום האתרים תבצע עבורכם אופטימיזציה לקמפיין בשבוע, כך גם נתוני הקמפיין יהיו טובים יותר. מספר הלידים הרלוונטיים המגיעים מהקמפיין תלויים במספר פרמטרים אותם יש לקחת בחשבון.

בחירת מילות המפתח הטובות ביותר לעסק שלכם
אם העסק שלכם הוא חנות צילום, יהיה נכון יותר לפרסם מילות מפתח הקשורות בשם המוצר + הדגם כגון: מצלמה canon d300s. אם היינו בוחרים לפרסם עבור הביטוי מצלמה, סביר להניח שתקציב הפרסום היה מתבזבז ללא השארת פרטים או מכירה.

תקציב יומי ומחירים לקליק
התקציב היומי ועלויות הפרסום לכל לחיצה הן חלק משמעותי ביותר בתוצאות הפרסום של הקמפיין שלכם בגוגל. הסיבה לכך נובעת מכך שבהתאם לתקציב היומי והמחיר לכל לחיצה, יהיו לכם מספר כניסות לאתר נמוך או גבוה יותר ביום. כמו כן, חשוב להבין כי לא כל מי שנכנס לאתר שלכם בהכרח ישאיר פרטים או ירכוש מכם בסופו של דבר. לכן, צריך להבין היטב מה עושים המתחרים שלכם, היכן הם מפרסמים והאם משתלם לכם בכלל לפרסם ברשת החיפוש של גוגל בעלויות גבוהות יחסית לעומת רשת המדיה.

בואו נחזור שוב אל חנות הצילום. נניח שתקציב הפרסום היומי שלהם עומד על 50 ₪ ליום (1500 ₪ בחודש). בהנחה שעלות לקליק תעלה 10 ₪ , הם יוכלו לקבל עד 5 כניסות ביום. אם נחליט לבחור מילות מפתח רלוונטיות בעלויות נמוכות יותר נוכל למצוא גם מחירים נמוכים יותר כגון 3-4 ₪ ואפילו נמוכים יותר ברשת המדיה. בהנחה שעלות לקליק היא 4 ₪, תוכלו לקבל באותו התקציב 12 מתעניינים פוטנציאלים חדשים בכל יום.

על מנת שתוכלו לקבל מחירים נמוכים יותר לכל קליק ולמקד את הפרסום שלכם בשירות או המוצר הרווחי ביותר עבורכם, עליכם לקחת בחשבון שמדובר בתהליך שעשוי להימשך מספר שבועות ויותר, עד אשר תוכלו להבין היכן נכון למקד את תקציב הפרסום שלכם, ומשם להחליט האם הקמפיין באמת רווחי עבורכם. בהתאם לתחום העיסוק שלכם, נעזור לכם להתחיל לפרסם בגוגל ברשת החיפוש או ברשת המדיה. כמו כן, בכדי שתוכלו לקבל יותר פניות במחיר נמוך יותר, חשוב להגדיר את העלויות לכל לחיצה באופן מחושב בהתאם לרווחיות של המוצר או השירות שלכם.

דגשים למפרסמים בגוגל
בין אם יש לכם כבר קמפיין בגוגל שלא מביא תוצאות ובין אם טרם התחלתם לפרסם בגוגל, חשוב להבין כי על אף הפרסום בגוגל, יש להתחשב גם בכוחו של השוק ובנראות האתר שלכם. תמחור גבוה מדי באתר, עיצוב מיושן או שגיאות באתר, עשויות גם הן להשפיע על החלטותיו של הלקוח בטרם פנייתו אליכם. כך שכדאי לשאול את חברת הקידום שלכם הן בנוגע לאיכות האתר שלכם מבחינת חוויית המשתמש באתר והן מבחינת מבנה האתר, העמודים והתוכן.

 

 

כדאי להכין לפני הפרסום בגוגל
הכינו עמודים ייעודיים לכל מוצר או שירות אותו אתם מעוניינים לפרסם בגוגל. כך תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף בעלויות לקליק ולקבל הרבה יותר תנועה רלוונטית באותו התקציב.

 

מעוניינים לקבל תנועת משתמשים רלוונטית לאתר שלכם?
קבלו 300 ₪ מתנה שובר פרסום בגוגל וקבלו קהל יעד רלוונטי וממוקד שישמח לרכוש מכם.

התקשרו אלינו: 072-299-2112

מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים בכיר

מושיק קלינמן, מקדם אתרים.

Comments

comments