מידי פעם פונה אלי מתעניין לגבי פרסום בגוגל,
ואומר לי שחברה מסוימת הציעה לו פרסום בגוגל ללא הגבלת קליקים.
ברור שזה נשמע מאוד מפתה,
אך יש כמה דברים שלא אמרו לאותו בעל עסק.

את הדברים האלה פרטתי כאן
אם אין לך זמן לקרוא את התוכן, אלה עיקרי הדברים ששווה לדעת
על פרסום בגוגל ללא הגבלת קליקים:

– ב – 99% מהמקרים מדובר בהסכם שנתי ללא אפשרות יציאה ללקוח אלא לאחר שנה.

– מתמקדים בביטויים בודדים שמהמרים שיביאו לפניות ולא מודדים המרות.

– התאמה מדויקת לביטויים המקודמים מה שעשוי להביא למעט קליקים ולפספוס של הזדמנויות רבות.

– אין ניהול קמפיין אקטיבי אלא רק הקמה חד פעמית. כלומר מדובר בפועל על הכנסה כמעט פאסיבית של חברת הקידום.

– בשורה התחתונה: אין קסמים אתה מקבל מה שאתה משלם.

למידע נוסף ומפורט יותר הנה הקישור

פרסום בגוגל ללא הגבלת קליקים - מה לא מספרים לכם

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments