רבים אינם יודעים שיש אנשים החיים ומתפרנסים משיווק שותפים בעבודה מהבית, מדובר למעשה בהקמת עסק אינטרנטי המסוגל להניב עבורכם הכנסות יפות עם עלויות השקעה נמוכות יחסית. אין ספק כי מדובר בנכס דיגיטלי אמתי שאם נצמדים להוראות ניתן לייצר ברוב המקרים לא פחות ממה שהייתם מכניסים מהשכרת נכס נדלן אמתי רק אם תעשו מה שלמדתם ותהיו מוכנים להשקיע לפחות שעה אחת ביום בהקמת עסק שיווק השותפים הראשון שלכם.

מה זה בכלל שיווק שותפים ואיך עושים מזה כסף?

השותפים הם למעשה המתווכים בין אנשי המכירות או אנשי השירות לבין הלקוחות המחפשים אותם.  הרעיון של השותפים קיים כבר ממזמן בשיווק המסורתי, כאשר אדם גוזר קופון ומרוויח עמלה על מכירה או הפניה של הלקוח אל איש המקצוע או לחילופין סגירת מכירה של מוצר זה או אחר.

באינטרנט כמו בשיווק המסורתי (OFFLINE) ניתן לייצר גם הכנסה נוספת מהבית ואף להפוך את תחום שיווק השותפים כמקור הכנסה עיקרי עבורכם.

פוטנציאל הגדילה של שיווק השותפים הלך והתפתח עם השנים ברחבי העולם והגיע גם לישראל, אף על פי כי בישראל שוק השותפים קטן יותר כמו גם האוכלוסייה אליה אנו פונים ומשווקים.

שיווק שותפים

איך עושים שיווק שותפים למתחילים, בחינם או בתשלום?

יש דרכים רבות בהן ניתן לעשות שיווק שותפים, אם יש ברשותכם כסף להשקעה ואתם מוכנים להשקיע את זמנכם בבדיקות, אתם יכולים לייצר הכנסה נוספת דיי מהר בעזרת קידום ממומן באמצעות שימוש בכלי פרסום בגוגל ובפייסבוק. יחד עם זאת, אם יש לכם יותר זמן מאשר כסף להשקעה יתכן שתעדיפו לבנות אתר שותפים לטווח ארוך.

ההצעה שלנו היא לבנות אתר בלוג על כל תחום עניין או תחביב המעניין אתכם. כך תוכלו לייצר הכנסה נוספת משיווק שותפים וקידום אתרים בגוגל בהשקעה נמוכה מאוד החל מ 40 ₪ בחודש הכוללים את עלויות אחסון האתר והדומיין שלכם (כתובת האינטרנט של הבלוג שלכם).

שיווק שותפים ניתן לעשות בכל רחבי הרשת, הקידום האורגני הינו השקעה של זמן לטווח ארוך, כך שייקח זמן עד שתתחילו לראות את המכירות הראשונות. הקידום הממומן בגוגל ובפייסבוק הוא בהחלט פתרון מצוין למי שלמד איך לפרסם ולמקד את הקהל הרלוונטי ביותר עבור המוצר אותו הוא מעוניין לקדם.

כמו כן, קידום אתרים אורגני בחינם בזירות המדיה החברתית (פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, לינקדאין, גוגל+) אפשרי בהחלט ואתו ניתן לייצר רווחים והכנסות כהשלמת הכנסה ואף כעסק גדול ומשגשג במקרים בהם יש לכם ידע וכישורים המאפשרים לכם למנף את התחביבים שלכם ולהפיק מהם ידע עם ערך אמתי עבור קהילות וקהלי יעד ממוקדים.

הדרך הטובה ביותר להתחיל היא בעזרת TESTING B\A באמצעותה ניתן לבדוק איזו דרך היא היעילה יותר.
ברגע שתתחילו לקדם ולפרסם תתחילו לראות נתונים וסטטיסטיקות ובכך לחשב את יעילות ההצעה אותה בחרתם לקדם ואת הרווחים הפוטנציאלים שתוכלו לייצר מכל הצעה.

טיפים לשיווק שותפים נכון

הנוסחה לשיווק שותפים נכון מורכבת מלא מעט פרמטרים:

מקור הפרסום שלכםקידום אתרים – אורגני או ממומן והאפיק השיווקי שבו אתם בוחרים.

קופירייטינג – כתיבה שיווקית ומשכנעת.

תוכן איכותי ורלוונטי – לגולשים אשר תורמים רבות לפי שיטת ה – KNOW LIKE TRUST.

חוויית המשתמש – הדרך שעל הגולשים לעבור עד ביצוע המכירה, אתר נקי ומעוצב ברמה גבוהה המשדר מקצועיות ואמינות החשובים לקבלת ההחלטה של הגולשים לבצע רכישה דווקא מכם.

A/B TESTING – Split Testing – מדובר למעשה בבדיקות (אופטימיזציה) שצריך לבצע למודעות הפרסום, עיצוב, תהליך המכירה והמשפך השיווקי ולבסוף גם הבונוסים והמחיר הסופי ללקוח.  בדיקה מקצועית עשויה לארוך לפעמים גם 30 יום על מנת לבדוק היטב את כל הקריטריונים לשיפור המכירות שעשיתם.

מוכנות להשקעה לטווח ארוך – אין דבר כזה כסף קל, כמו בכל עסק גם בשיווק השותפים יש לעבוד קשה ולבנות את התשתיות במו ידיכם, להשקיע יותר כסף או זמן בהקמת העסק האינטרנטי שלכם בידיעה כי אתם נכנסים לתחום שעם עבודה נכונה יכול לתרום לכם רבות ולייצר לכם אפיק פרנסה נוסף או עיקרי בחייכם.

בהצלחה!

הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים מקצועי בחברת יויומדיה

מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים

מושיק קלינמן, מקדם אתרים חרוץ ונעים הליכות, בעבר עבד בחברת יויומדיה, תמיד נזכור את למושיק את הדברים הטובים הרצינות והמחויבות לעבודה.

Comments

comments