השבוע נתתי הצעת מחיר לאדריכלית לעיצוב פנים שפונה לעשירון העליון. אז ראשית כל אני רוצה לחלוק אתכם את האתר המהמם שבנינו לה, הנה הוא כאן: www.raludesign.co.il.

ועכשיו להצעה שנתתי לה לבניית תמהיל שיווק לעסק שלה: הרעיון שעומד מאחור התמהיל שאני אציג בפניכם עכשיו הוא לטרגט (כלומר – להתמקד ב…) אנשים מהעשירון העליון ולהשקיע את תקציב הפרסום בהם באופן ספציפי.

האסטרטגיה שגיבשתי היא לחדור עם פרסום לאתרים המובילים בישראל באופן שאינו נראה כמו פרסום, לפנות במסגרת הפרסום לאנשים מהעשירון העליון, לתת להם המון ערך ואז להמשיך לפרסם לאנשים שהביעו עניין בשירות שוב ושוב.

בניית תמהיל שיווק שמתמקד בעשירון העליון

אז איך עושים את זה? ככה:

שלב 1 – פרסום באאוטבריין: באמצעות פרסום באאוטבריין ניתן לחדור לאתרים המובילים בישראל ובארה"ב באופן שאינו נראה כמו פרסומת. במסגרת הפרסום הספציפי לאדריכלית לעשירון העליון, ניתן לכתוב כתבה שנותנת המון ערך לקהל הספציפי שלה – זה מהעשירון העליון, כמו כן גם המסר הפרסומי יפנה לקהל מהעשירון העליון, מה שיעלה את הסיכוי שמי שילחץ על הפרסום (שלא נראה כמו פרסום אלא כמו כתבה) משתייך לקהל הלקוחות האידיאלי שלה.

שלב 2 – רימרקטינג ברשת המדיה של גוגל: לאותם אנשים שהביעו עניין באאוטבריין ניתן לעשות רימרקטינג. זה אומר שאותם אנשים שהביעו עניין בכתבה הראשונית ימשיכו לראות את הפרסום בכל אתר שהם יכנסו אליו.

שלב 3 – רימרקטינג בפייסבוק: אותם אנשים שלחצו על הפרסום הראשון באאוטבריין (זה שהם בכלל לא ידעו שהוא פרסומת) ימשיכו לראות את הפרסום של השירות גם כאשר הם יהיו בפייסבוק.

שלב 4 – תמיד – לא לשכוח למדוד תוצאות.

אז בשורה התחתונה מה עשינו כאן?

פרסום באאוטבריין לטירגוט לקוחות ספציפיים באתרים המובילים בישראל, הם לוחצים על תוכן שמעניין אותם ונותן להם ערך ומאותו רגע הם רואים את הפרסום של השירות של נותן הערך בכל מקום. כלומר טירגטנו את הלקוחות במדויק באמצעות פיתיון ומעכשיו הם רואים את הפרסום בכל מקום. בסופו של דבר קיבלנו פרסום מאוד! מאוד! ממוקד.

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments