דף נחיתה הוא מצרך מפורסם ושימוש נכון בו יכול לסייע לעסק להגדיל את כמות הלידים שהוא מייצר ממסע הפרסום, לעיתים באופן משמעותי. אם יש לכם עסק וחשבתם לבנות דף נחיתה, חשוב שתבינו את היתרונות והחסרונות של שימוש בדף נחיתה. אז נצלול לתוכן:

בניית דפי נחיתה לעסקים
בניית דף נחיתה לעסק והנעת גולשים ממוקדים ומפולחים דרך אפיקים ממומנים כדוגמת פייסבוק וגוגל אדוורדס עשויה לייצר לעסק לידים באופן עקבי

 

למה בונים דף נחיתה לעסק

ראשית חשוב להבין שדף נחיתה נועד כדי להביא לידים / מכירות. כלומר, דף הנחיתה הוא המקום אליו מתנקזת התנועה מהפעילות הפרסומית שלנו ובמסגרתו ללקוח יש 2 אפשרויות או לבצע את הפעולה הרלוונטית לדף, למשל להשאיר פרטים או לקנות מוצר, או האופציה השנייה – לסגור את הדף. סיבות טובות לבנות דף נחיתה הן:

לאתר יש יחס המרה נמוך:
במידה ולאתר שלכם יש יחס המרה נמוך ואתם לא מעוניינים להשקיע בבניית אתר חדש תוכלו לבנות דף נחיתה שקיימת סבירות גבוהה שישפר את יחס ההמרה באתר.

מוצר / שירות ספציפי:
אתם מעוניינים להתמקד במוצר או שירות ספציפי אחד במסגרת דף הנחיתה מה שיסייע לשיפור יחס ההמרה.

מהי המטרה העיקרית של בניית דפי נחיתה לעסקים?
אם כך עד כאן ודאי הבנתם שאולי המטרה העיקרית ביותר של דף הנחיתה היא "שיפור יחס ההמרה".

 

 

היתרונות והחסרונות של דפי נחיתה לעסקים

היכולת לקדם באופן אורגני לא מומלצת וכמעט לא קיימת:
דף נחיתה לא ניתן לקדם באופן אורגני בגוגל. המשמעות פשוטה על מנת להביא אנשים לדף הנחיתה שלכם תצטרכו להפעיל מסע פרסום בגוגל, מסע פרסום בפייסבוק, או שתצטרכו לפעול בערוצים ישירים כמו אימייל או במסגרת פעילות אורגנית בפייסבוק. אז אם אתם מעוניינים להביא גולשים מהתוצאות הטבעיות בגוגל – תשכחו מזה, גם אם זה אפשרי במידה מסוימת זה מאוד לא כדאי וחבל על המשאבים שלכם, אתם תצטרכו לעבוד קשה מאוד, הרבה יותר קשה מהמתחרים שלכם.

היכולת להניע את הגולש לפעולה:
בדף נחיתה טוב היכול להניע את הגולש לפעולה גבוהה יותר לפעמים במאות אחוזים, כבר נכתב במסגרת תוכן זה שזה למעשה אחד היתרונות הגדולים ביותר של דף הנחיתה.

 

 

חשוב לשים דגש בדף הנחיתה

החלתם לבנות דף נחיתה? שימו לב שכמו תחומים רבים בתחום השיווק הדיגיטלי, גם בניית דף נחיתה זה תחום שהוא קל לביצוע אך דורש השקעה, הבנה והתמחות אם רוצים לעשות אותו מקצועי. אם כך הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם:

עיצוב משכנע:
דף נחיתה טוב צריך ליצור אצל הגולש את הרושם הנחוץ אצל הגולש מכדי לשדר את המסר שתרצו. לדוגמה, יתכן שתרצו לשדר – מקצועיות, אמינות, יכולת מוכחת לספק ללקוח הפוטנציאלי את מבוקשו, עיצוב טוב ונוח יכול לסייע לכם לעשות את זה בהצלחה!

קופירייטינג טוב:
קופירייטינג טוב צריך לשכנע את הגולש שהוא הגיע למקום הנכון אפילו שהוא "גילה" את המקום הנכון. זה יסייע מאוד לתהליך יצירת הליד או המכירה. תוכן איכותי לדף נחיתה יודע לשלב את ההנעה לפעולה של הגולש במקום הנכון בזמן הנכון.

 

 

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments