זמן קריאה בקצב בינוני: 6 דקות

 


לפני שאתה מתחיל לקרוא הרשה לי להתחיל בהבטחה קטנה והיא שבמידה ותבנה דף נחיתה טוב ותשווק אותו בצורה נכונה תביא ליצירת מנגנון שייצר לך עוד ועוד לידים שתוכל להפוך ללקוחות.

יתכן שאתה יודע שצמד המילים"דף נחיתה" מוכרות מאוד, כמעט כמו "אתר אינטרנט". ותוכל להבחין מיד שדף נחיתה הוא בעצם דף יחיד, לעומת אתר אינטרנט שמורכב ממספר דפים.

אם כך מתי כדאי להשתמש בדף נחיתה, ואם כבר משתמשים בדף נחיתה מה חשוב לדעת?

 

בניית דפי נחיתה
בניית דפי נחיתה מקצועיים שמתבטאים ביחס המרה גבוה יותר מה שאומר יותר לידים זו משימה שדורשת אפיון נכון, תוכן מדויק ומניע לפעולה ועיצוב התומך במסר שאתם מעוניינים להעביר.

 

למה דף נחיתה?

דפי נחיתה מהווים בסיס לפעילויות פרסום באפיקים שונים, בדרך כלל מדובר על פעילויות פרסום ממומנות (מידע נוסף בהמשך).  לדפי נחיתה מספר יתרונות על אתר אינטרנט בניהם:

 

עלות נמוכה יותר:

מכיוון שדף נחיתה הוא בעצם דף אינטרנטי יחיד בעל עמוד אחד אז עלויות ההקמה שלו נמוכות יותר. יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון שדף נחיתה טוב הוא דף שהטקסט השיווקי שלו הוא מאוד טוב ושבמסגרתו הלקוח עובר תהליך פסיכולוגי שמשכנע אותו לבצע את הפעולה הרצויה. כתיבת טקסט כזה כרוכה או בהשקעה כספית בצדכם ושכירת שירותי קופירייטינג או בהשקעת זמן הבנה וידע בכתיבה שיווקית שתשכנע את הלקוח לבצע את הפעולה הרצויה.

 

מיקוד גבוה יותר:

דף נחיתה טוב הוא דף נחיתה שיש לו מטרה אחת וברור מאוד מהי הפעולה הבאה שרוצים שהמשתמש יעשה. למה מטרה אחת? כדי לשפר את יחס ההמרה, עוד על זה בפסקה הבאה.

 

יחס המרה גבוה יותר בדרך כלל:

מכיוון שדף נחיתה הוא דף שלמשתמש יש 2 פעולות אפשריות הראשונה לסגור את הדף ולהגיד "לא תודה" והשנייה לבצע את הפעולה המבוקשת כגון השארת פרטים, רכישה וכדומה…. קיימת סבירות גבוהה יותר שהמשתמש יבצע אחת מהן. חישבו בהגיון ככל שאתם נותנים למשתמש יותר אפשרויות הסיכוי שהוא יבצע את האפשרות המועדפת עליכם יורדת. לכן בדרך כלל בדפי הנחיתה הטובים ביותר יש רק 2 אפשרויות שאחת מהן היא כאמור לצאת מדף הנחיתה – יש כאן משהו שנוגד את האינטואיציה אך ההיגיון שעומד מאחורי הדף נחיתה הוא שככל שתהיו ממוקדים יותר כך גדל הסיכוי שהמשתמש יבצע את מבוקשכם.

 

 

 

למה לעצב דף נחיתה?

אחת הטעויות הנפוצות של אנשים היא שהם משקיעים כסף רב בהבאת התנועה לדף הנחיתה אך מביאים את התנועה לדף מרושל. זה דומה מאוד לאנשים שמקבלים טלפונים מלקוחות המתעניינים בשירות שלהם אך לא יודעים למכור. תחשבו על זה שוב כי זו באמת טעות מאוד נפוצה, תבינו כמה זה חשוב להביא את התנועה של הפרסום שלכם לדף נחיתה בעל יחס המרה גבוה, כזה שמביא לכם יותר לידים / יותר מכירות.

שימו לב לנקודה חשובה: דף נחיתה לא חייב להיות יפה! דף נחיתה חייב להיות מעוצב באופן כזה שיעשה את העבודה ויניע את הגולש לעשות את הפעולה הרצויה.

 

 

 

האם עדיף לעצב דף נחיתה קצר או ארוך?

כלל אצבע אומר שככל שהפעולה שאתם רוצים שהגולש יעשה דורשת ממנו מאמץ גבוה יותר כך דף הנחיתה צריך להיות ארוך יותר ומושקע יותר. למשל: אם אתם בונים דף נחיתה הנותן מתנה חינמית בתמורה להשארת האימייל אז דף הנחיתה צריך להיות מינימליסטי. לעומת זאת אם אתם בונים דף נחיתה שמוכר מוצר אז דף הנחיתה יהיה ארוך, מפורט ומושקע יותר ככל שהמוצר שאתם רוצים למכור באותו דף ארוך יותר. כמובן שבמידה ואתם מוכרים מוצר בדף הנחיתה זה תלוי באיזה מצב הלקוח מגיע לדף, כי אם הוא מגיע בשל ומכיר אתכם, גם דף נחיתה קצר יוכל לעשות את העבודה מעולה.

 

 

 

 

איך להביא אנשים לדף נחיתה?

שימו לב, דף נחיתה הוא צעד חשוב אך לבנות דף נחיתה שלא מגיעים אליו אנשים זה כמובן לא מספיק. אם כך להלן כמה דרכים בהם תוכלו להשתמש בכדי להביא אנשים לדף הנחיתה שלכם:

 

פרסום בגוגל – זו דרך מצוינת להביא אנשים המעוניינים במוצר או בשירות שלכם באופן מידי.

 

פרסום בפייסבוק – זו דרך מצוינת לחשוף קהל לקוחות ממוקד ורלוונטי למוצר שלכם.

 

פרסום ידני, בקבוצות בפייסבוק – תוכלו לפרסם את דף הנחיתה שלכם בקבוצות ממוקדות בפייסבוק.

 

הנעה לפעולה כקישור מתוך האתר – אמנם לקדם דף נחיתה באופן אורגני עשוי להיות מאוד בעייתי אך מה שתוכלו לעשות זה להטמיע באנר שהוא קישור לדף הנחיתה בתוך עמוד מקודם באתר שלכם וכך להביא תנועה לדף הנחיתה מתוך האתר שלכם. כמובן שזה דורש שהאתר שלכם יקבל מספיק כניסות טבעיות שיוכלו להיות מנותבות בהמשך לדף הנחיתה.

 

 

 

בניית דף נחיתה רספונסיבי או גרסה למובייל וגרסה לדסקטופ?

כאשר מקימים דף נחיתה רספונסיבי עלול להיווצר מצב שנראות הדף נפגעת בעת שהמשתמש גולש ממובייל מכיוון שהדף מראש לא עוצב במיוחד לגלישה סלולרית אלא רק בוצעו לא התאמות ייעודיות.

מכיוון שדף נחיתה חייב להיות מאוד חד ומדויק, ההמלצה שלנו היא לבנות דף נחיתה נפרד לסלולר ודף נחיתה נפרד למובייל, וזאת בניגוד לכך שאנחנו כן ממליצים לבנות אתרי אינטרנט רספונסיביים. כאמור הסיבה לכך היא החדות שצריך להשיג במסגרת עיצוב ובניית דף הנחיתה.

 

 

 

אוקי אנחנו חושב שנתנו כאן המון ערך, אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבל הצעת מחיר לבניית דף נחיתה ופרסומו באופן שמביא לידים ולקוחות.

טלפון: 0722992112

 

 

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments