אחד הדברים החשובים ביותר לכל בעל עסק הוא להבין אילו ערוצי פרסום יכולים ליצור עבורו קהל יעד ממוקד לתחום בו הוא עוסק וכיצד ניתן לקבל החזר השקעה גבוה על כל מתעניין פוטנציאלי. בהמשך המאמר נבין כיצד ניתן להגדיל את תנועת המשתמשים לאתר באמצעות רשימות תפוצה וכיצד כל זה תורם לקידום האתר שלכם בגוגל.

 

שימוש ברשימות תפוצה יכול להיות אפקטיבי במיוחד עבור בעלי עסקים, אשר מעוניינים להביא תנועה ממוקדת יותר לאתר, המוצר או השירות שלהם ובכך לייצר יותר מכירות. המשמעות של בחירת המילים והניסוח המתאים הוא המתכון שעשוי להביא אותך לניצחון או לכישלון, אך הדבר החשוב ביותר שעליך לדעת הוא, כיצד לכתוב כותרות מושכות, שיתפסו את תשומת ליבם של המנויים לרשימת התפוצה שלך.

 

ישנן נוסחאות לכתיבת כותרות פשוטות אך עוצמתיות, שמושכות יותר אנשים להיכנס אל המייל שלכם. אם אינך מכיר אותן, אתה מוזמן וללמוד את הנוסחה לכתיבת כותרות מוכרות לגמרי בחינם, בהמשך המאמר.

 

סודות הקופירייטינג באמצעות רשימות תפוצה
סודות הקופירייטינג באמצעות רשימות תפוצה

 

כתבו כותרות המכילות תועלות לרשימת התפוצה שלכם

אחד הדברים העיקריים שחשוב לעשות לפני שליחת המייל לרשימת התפוצה, הוא לבדוק היטב אלו תועלות יקבלו המנויים שלכם, כתוצאה מקריאת מייל זה. חישבו על פתרון לבעיה קיימת אצל העוקבים שלכם וכיצד המייל הבא יכול לעזור להם לפתור אותה. כעת, לאחר שאספתם מספר תועלות, הכניסו אותן לכותרת.

 

כאשר מדובר ברשימת תפוצה אשר מתעניינת בתחומי העניין שאתם עוסקים בהם, סבירות גבוהה היא שהשימוש בכותרות המכילות כותרות יעלה באופן משמעותי את אחוזי הפתיחה של המיילים שלכם.

 

דוגמאות לכותרות המכילות תועלות ברורות לקוראים שלכם

– עכשיו! קורס קידום האתרים שיהפוך אתכם לאנשי השיווק המובילים בישראל.

– עשו זאת בעצמכם: כתיבת תוכן איכותי וקופירייטינג מנצח ב – 20 דקות בלבד!

– קבלו את הספר שלנו על כתיבת תוכן איכותי בחינם בעת רכישת חודש ראשון לקידום אתרים בגוגל.

 

דברו אל המנויים שלכם בפשטות ובאופן ישיר

הגישה הישירה בה תשתמשו ברוב הפעמים שתצטרכו להוציא מייל לרשימת התפוצה שלכם, מבלי להתחכם ומבלי להשתמש במשחקי מילים. השימוש בכותרות ישירות יעביר לרשימת התפוצה שלכם את המסר באופן חד וחלק.

 

מתי כדאי להשתמש בגישה הישירה?

– כאשר יש לכם הצעה למכירת מוצר מוביל שהמנויים ברשימת התפוצה שלכם ירצו לרכוש.

– כאשר אתם מובילי דעה ובעלי סמכות בתחומכם, או במילים אחרות: מותג מוביל.

 

דוגמאות לכותרות ישירות

– קורס קידום אתרים ושיווק דיגיטלי… 35% הנחה

– הפתרון האולטימטיבי לקידום אתרים בגוגל

– הרשמה בחינם לארגז הכלים של מקדמי האתרים המובילים בעולם

 

השתמשו ב "איך ל…" והגדילו את אחוזי פתיחת המיילים שלכם

כותרות העושות שימוש ב"איך ל…" עונות לצורך הבסיסי של כולנו, לרצות ללמוד, לדעת ולהשתפר, בכל תחום המעניין אותנו בחיים. הסוד בשימוש בכותרת זו הוא, שילוב הצורך של הלקוח מחד, וההבטחה שלך לקיים את מה שהלקוח שלך באמת צריך או רוצה, מאידך. חשוב לומר כי, השימוש בכותרת מסוג זה, מחייב אותך להשתמש באפקט התועלות והתוצאה הסופית שתתקבל, מבלי להזכיר את השלבים שעליהם לעשות.

 

דוגמאות לכותרות המשתמשות בטכניקה "איך ל…"

– איך תקדם את האתר שלך בעצמך בחצי שעה עבודה ביום

– איך לחסוך כסף בבחירת מקדם האתרים שלך

– איך לבנות אסטרטגיית שיווק באינטרנט עבור העסק שלך

 

הכריזו על חדשות מרגשות ומפתיעות

אנשים אוהבים לצפות בחדשות, לקרוא עיתונים ומגזינים בתחומי העניין שהם כל כך אוהבים. נסו לנסח כותרות אשר יתפסו בתור תוכן חדשותי על פני תוכן פרסומי. כך תוכלו לקבל את אותו האפקט של הכותרת הראשית המופיע בעיתון הבוקר אליו אתם מנויים. חשוב לציין כי אף על פי שמדובר בכותרת בעלת אופי חדשותי, אין צורך לכתוב תוכן חדש ובלעדי. זאת אך ורק דרך, בה אתם מעבירים את התוכן שלכם עבור הקוראים שלכם.

 

דוגמאות לכותרות המכילות אופי חדשותי

– מומחה קידום אתרים בתגובה לבעלי עסקים: התחילו לפרסום באמצעות קידום אתרים בגוגל.

– הכירו את הרעיון החדש ביותר לקידום האתר לראש תוצאות החיפוש. מאת יויומדיה.

– עכשיו זה מוכח: כל בעל עסק יכול לקבל שירותי קידום אתרים בגוגל ולהופיע בעמוד הראשון.

 

איך רשימות תפוצה יסייעו לקידום האתר בגוגל

קידום האתר בגוגל נובע כתוצאה מהזרמת תנועת משתמשים רלוונטית מאפיקי תנועה רבים כגון קידום אתרים אורגני בגוגל, פרסום ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק וגם רשימות תפוצה. אם תיישמו את הטכניקות החדשות שלמדתם ביצירת כותרות ויראליות לרשימת התפוצה שלכם, תוכלו להזרים תנועת משתמשים סופר ממוקדת אליכם לאתר, ובכך גם לתרום לקידום האתר שלכם באופן אורגני בגוגל.

 

לסיכום
גם אם מעולם לא כתבתם בלוג או תוכן בעל אופן פרסומי, הרי שמדובר במספר טכניקות, באמצעותן תוכלו להגדיל את אחוזי הפתיחה של רשימת התפוצה שלכם ובכך להגדיל את החשיפה אל סדרת המסרים שלכם, מה שעשוי להגדיל בסופו של דבר את רווחיות העסק שלכם.

 

הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים מקצועי בחברת יויומדיה

מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים

מושיק קלינמן, מקדם אתרים חרוץ ונעים הליכות, בעבר עבד בחברת יויומדיה, תמיד נזכור את למושיק את הדברים הטובים הרצינות והמחויבות לעבודה.

Comments

comments