האם המאמרים שלכם טובים מספיק כפי שהייתם רוצים שיהיו? אולי הייתם שמחים להגדיל את מעורבות המשתמש ולקבל יותר תגובות ושיתופים למאמר? אם אתם מרגישים שהמאמרים שלכם דורשים שיפור, יש לכך פתרון: אופטימיזציה לתוכן שלכם.

אופטימיזציה לתוכן
אופטימיזציה לתוכן שלכם ב - 10 דקות

אין צורך לשכתב את כל המאמרים שלכם מחדש 

לעיתים קרובות כל שתידרשו לעשות הם שינויים קטנים בכדי שהתוצאה הסופית תצא לשביעות רצונכם, כך שהמשתמשים ישמחו לקרוא את התכנים שלכם ולהביע מעורבות.

 

ארזנו במיוחד עבורכם את הידע האפקטיבי ביותר
כך שגם אתם תוכלו לשפר את המאמר שלכם ב-10 דקות בלבד.

ערכו את כותרת המאמר

ישנם בלוגרים רבים ברחבי הארץ והעולם, בעלי דעה אשר הפכה אותם לאוטוריטה, ולא בכדי. הסיבה לכך נובעת מתוכן איכותי ומכותרות מושכות אשר משפיעות על איכות התוכן ומעורבות המשתמשים בו. כמו כן, באמצעות עריכת כותרת המאמר תוכלו להתבלט מעל תוכן נוסף של כותבי תוכן נוספים בכל פלטפורמת תוכן, בין אם מדובר באתר שלכם או באתר חיצוני. חשוב לציין כי כותרת טובה יכולה להיות הפקטור אשר יגרום למשתמש להיכנס אל עמוד התוכן או לדלג עליו. לכן, הקפידו לכתוב כותרות טובות עבור המשתמש ועבור מנוע החיפוש.

כתיבת תוכן איכותי

נסו להתמקד ככל הניתן בתוכן אשר יהיה מובן וברור עבור המשתמש ואלו תועלות יקבל כתוצאה מקריאת המאמר שלכם. זכרו כי עדיף לומר משהו למישהו מאשר להגיד הכל לכולם. כאשר המשתמשים משקיעים מזמנם ונתקלים בתוכן תיאורטי שאינו מעשי, הם מתקשים להבין איזו תועלת קיבלו כתוצאה מקריאת המאמר. לכן, העריכו את זמנם ותופתעו כיצד הם יאהב אתכם ויעריכו אתכם על כך.

הוספת תמונות, איורים ואינפוגרפיקה

כאשר מדובר בתוכן רלוונטי, אין דבר כזה יותר מדי תמונות. חשוב להבין כי התמונות מסייעות למשתמש לקרוא את הטקסט ולהכיל אותו בקלות. כך, ניתן בקלות לכתוב מאמר של 500 מילים המחולק באופן סכמתי עם תמונות ומעודד את המשתמש לקרוא אותו עד הסוף. במקרים אחרים, המשתמשים פשוט עשויים לראות את המאמר כארוך מדי ולתייג אותו כאמ;לק. (ארוך מדי לא קראתי).

חשוב להבין כי הוספת תמונות, איורים ואינפוגרפיקה מסייעים לכם להיתפס ככותבי תוכן מקצועיים ובכך מבדיל אתכם ממאמרים בינוניים אשר נכתבו על ידי אלו אשר אינם כמוכם.

ברחבי הרשת תוכלו למצוא מאגרי תמונות חינמיים ובתשלום. הקפידו להשתמש בתמונות אשר אינן מוגנות בזכויות יוצרים ושמרו על עצמכם מפני תביעות משפטיות. התמונות נועדו לספק אילוסטרציה של המסר המרכזי אשר בכוונתכם להעביר במאמר.

ריווח ועימוד התוכן

דבר נוסף שכדאי להקדיש עבורו תשומת לב הוא השטח הלבן אשר נמצא בגוף המאמר . ייתכן שבזה הרגע אתם שואלים את עצמכם על מה הוא מדבר? ההסבר לכך הוא שהשטח הלבן המופיע בין המילים במאמר מסייע למשתמשים לקרוא ולהבין את המילים יותר לעומק. אז איך באמת עושים את זה? התשובה לכך לפניכם:

דרך אחת אותה תוכלו לאמץ אל ארסנל הכלים שלכם בכתיבת מאמרים היא כתיבה בפסקאות קצרות, כך תוכלו ליצור שטח לבן גדול יותר בכל שורה.

הדרך השנייה היא כתיבה באמצעות בולטים שהם למעשה התבליטים באמצעותם אנו משתמשים כדי ליצור רשימה. השימוש בתבליטים יוצר ריווח בין השורות ומאפשר לנו לקרוא את כל הרשימה בצורה זורמת ופשוטה יותר מקריאת פסקת טקסט רגילה.

דרך נוספת היא להשתמש בציטוטים. באמצעות טכניקה זו קל לנו יותר לשבור את הסכמה של כתיבת המאמר ולהבליט את הטקסט שלנו משאר הפסקאות.

דוגמא לציטוט שובר סכמה:

 

  שיווק טוב גורם לחברה להראות חכמה.

שיווק ברמה גבוהה גורם ללקוח להרגיש חכם

 

מסקנות והנעה לפעולה

כאשר מדובר במאמר מקצועי, לעיתים המשתמש עשוי לפספס את המסר המרכזי כאשר מדובר בריבוי טקסט. לכן, כדאי לחזור על הנקודות המרכזיות של התוכן בסוף המאמר ולחזק את התועלות של התוכן שנכתב במאמר. כך, אנחנו מסייעים למשתמש להבין עד כמה רלוונטי ואפקטיבי היה המאמר עבורו.

אל תשכחו להניע לפעולה בכדי לסייע למשתמש להבין מה הצעד הבא שעליו לעשות. הרגע שלפני כניסתו אל המשפך השיווקי שלכם.

אם גם אתם רוצים להתחיל לקבל תוצאות טובות יותר אשר יסייעו לכם לקבל יותר לקוחות בעסק, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהתחיל לפרסם בגוגל.

 הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים אורגני בכיר בחברת יויומדיה

מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים בכיר

מושיק קלינמן, מקדם אתרים.

Comments

comments