אחת לתקופה מוציאה חברת גוגל חידוש משמעותי, כזה שמשפיעה באופן משמעותי על עולם הפרסום והשיווק בגוגל וששימוש נכון בו יכול להעלות את הרווחיות באופן משמעותי מאוד. הפיצ'ר האחרון שגוגל הוציאה הוא DSK, ראשי תיבות של Display Select Keywords והפעם מדובר בפיצ'ר רב עצמה שלא פחות ממשנה את כללי המשחק.

 

נכון לכתיבת שורות אלה הפיצ'ר נמצא עדיין בשלבי בטא ואינו נגיש לכל אחד, מי שרוצה להשתמש בו צריך להגיש בקשה מיוחד לגוגל ואחת לחודש גוגל עוברת על הבקשות ומאשרת אותם.

 הקמת קמפיין DSK במסגרת פרסום בגוגל אדוורדס

מהו קמפיין DSK?

תקראו בריכוז זה שווה: במסגרת קמפיין DSK המפרסם יכול לפרסם בגוגל על סמך היסטוריית החיפוש שלו ברשת המדיה באמצעות באנרים. זה משפט קצת מורכב ולכן אני אתן דוגמה על מנת להמחיש את המשמעות.

 

נניח שקיים ביטוי תחרותי במיוחד וכל קליק עולה מעל 50 ₪, זה ללא ספק סכום גבוה אך מצד שני זה מעיד על כך שכנראה התחום מאוד ריווחי. האופציה הראשונה והמוכרת זה הפרסום הרגיל ברשת החיפוש זה שכולם מכירים.

פרסום ברשת החיפוש של גוגל
דוגמה לפרסום ברשת החיפוש של גוגל: האזורים המסומנים בכתום הם אזורים שמוגבלים בכמות תוצאות שהם יכולים להציג ולכן בביטויים תחרותיים המחיר עשוי לעלות בהתאם לתחרותיות והביקוש מצד המפרסמים

 

כפי שניתן לראות בתמונה הנ"ל ברשת החיפוש כמות המפרסמים מוגבלת בשטח פרסום ולכן התחרותיות משפיעה באופן דרסטי על עלויות הפרסום.
לעומת זאת ברשת המדיה של גוגל הפרושה באתרים שונים שמשכירים לגוגל שטחי פרסום, ההיצע הוא עצום ולכן המחיר לקליק זול משמעותית.

 

רשת המדיה של גוגל פרושה באינסוף אתרים ולכן קליקים המגיעים מפרסם ברשת זו - זולים משמעותית
רשת המדיה של גוגל פרושה באינסוף אתרים ולכן קליקים המגיעים מפרסם ברשת זו – זולים משמעותית. בדוגמה אפשר לראות פרסום ברשת המדיה באתר ynet.

 

היתרון הגדול של רשת החיפוש הוא שאנשים שרושמים את החיפוש בגוגל הם בדרך כלל האנשים החמים ביותר שרוצים את השירות / מוצר.

 

מה שעושה פרסום DSK זה לרתום את הכוח של רשת החיפוש לרשת המדיה. משמעותו היא שברגע שמישהו ירשום את המילה בגוגל ברשת החיפוש והוא יכנס לאתרים אחרים הוא יראה שם את הפרסום שלנו. ובתמצות – אנחנו מבקשים מגוגל להשתמש בהיסטורית החיפוש של המשתמש על מנת לקבוע אם הוא מתעניין בשירות שלנו ולפרסם לו ברשת המדיה.

 

למה קמפיין DSK מקטין עלויות ומעלה רווחים?
מכיוון שאנחנו מפרסמים רק לאנשים שמחפשים את השירות שלנו במדויק אך לא מתמקדים ברשת החיפוש המוגבלת במקום אלא ברשת המדיה שהיא אינסופית.

 

לסיכום היתרונות של קמפיין DSK

אם התחום שלכם תחרותי במיוחד קמפיין DSK הוא אחד הכלים החזקים ביותר להורדת מחיר לקליק. למה?


טירגוט לקוחות ממוקדים וחמים המעוניינים בשירות שלנו:
אנחנו מפרסמים לאנשים שהביעו עניין בשירות שלנו ברשת החיפוש כאשר חיפשו את השירות / מוצר שלנו בגוגל ולכן הפרסום פונה ללקוחות חמים במיוחד.

 

מחיר נמוך לקליק ביחד לפרסום ברשת החיפוש: מכיוון שאנחנו מפרסמים ברשת המדיה שכאמור אינה מוגבלת בשטח פרסום אנחנו מורידים את המחיר לקליק באופן משמעותי מאוד – בדרך כלל במאות אחוזים ובתחומים מסוימים גם מעבר לכך.

 

התוצאה: קמפיין ממוקד בעלויות נמוכות לקליק.

 

לייעוץ אישי ובדיקת התאמת הפתרון אליכם התקשרו 0722992112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments