דחיקת אזכורים שליליים בגוגל עבור חברות וארגונים, אנשי עסקים ואנשים פרטיים הן פעולות קריטיות שיש לבצע על מנת לשמור על שמו הטוב של ארגון, עסק או אדם פרטי אשר נפגע באופן ישיר או עקיף מאת מתחרים או אנשים פרטיים אשר מעוניינים להתנכל לו, או ששמו נקשר בהקשרים הפוגעים בשמו הטוב.

 

על מנת לשמור על שמו הטוב עליו לדעת כיצד לבצע ניהול מוניטין באינטרנט – בגוגל וברחבי הרשת – על מנת לאזן ככל הניתן את השיח הציבורי השלילי שנעשה אודותיו ברמה האישית או העסקית, לדחוק את התוצאות הפוגעות בשמו ולחזק את התוצאות המיטיבות עמו.

 

תהליך ניהול המוניטין בגוגל מתבצע באמצעות מספר שלבים אשר נועדו לשמור על התוצאות החיוביות בראש התוצאות של גוגל ובנוסף להרגיע את הרוחות הנושבות לכל עבר ברחבי הרשת ובכך למזער נזקים ואף לדעת להפוך כל חיסרון ליתרון.


דחיקת אזכורים שליליים וניהול מוניטין ברשת
תהליך דחיקת אזכורים שליליים הכרחי במקרה בו שמו של אדם הוכפש מה שבדרך כלל מביא לפגיעה פיננסית או אישית, התהליך אפשרי במספר דרכים שמטרתן להחליף את האזכורים השליליים העולים עם חיפוש שמו של האדם בגוגל באזכורים חיוביים המסייעים לשמירה על שמו הטוב

 

איך מבצעים ניהול מוניטין בגוגל?

על מנת שתוכלו לשמור על שמכם הטוב ולהימנע מלשון הרע והשמצות שנכתבו עליכם המוצגות בגוגל, יהיה עליכם לבצע דחיקת אזכורים שליליים ולקדם תוצאות טובות שלכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל, כך תוכלו למנוע מהתוצאות הבעייתיות המציגות אתכם באור שלילי להשפיע לרעה על המוניטין שלכם.

ניהול מוניטין בשיח ציבורי ברשת

במידה והתפרסמו עליכם כתבות ברחבי הרשת ובאתרים גדולים כגון אתרי החדשות והרשתות החברתיות, עליכם לחשוב כיצד יהיה נכון לנהוג בכל מקרה באופן ספציפי, שכן ייתכנו השלכות אלו או אחרות במידה ותבחרו לכתוב תגובה שעשויה להוציא אתכם באור לא טוב. כמו כן, ישנם מקרים שהשתיקה יפה להם ודווקא הבחירה לשמור על זכות השתיקה היא זו שתגרום לשיח הציבורי סביבכם להעלם בזמן קצר בלבד.

 

בחינת הסוגיה בדבר קיום לשון הרע

במידה והידיעה שהתפרסמה אכן מכילה לשון הרע והוצאת דיבה, לפעמים כל שנדרש לעשות הוא לפנות אל מנהלי האתר בכדי להוריד את הידיעה הפוגעת ולהסיר את התוצאות הפוגעניות שהתפרסמו באתר. במידה וזה לא עזר כנראה שמדובר במקרה מעט יותר מורכב אשר צריך לערב בו גורמים מוסמכים לטיפול יותר מקצועי להסרת התוצאות מהאתר ומתוצאות החיפוש בגוגל.

 

מעקב אחר אזכורים ברחבי הרשת

בכדי להיות בין הראשונים לדעת בכל רגע נתון מי פרסם עליכם אזכורים שליליים ברחבי הרשת, תוכלו להשתמש בכלים מתקדמים אשר ידווחו לכם בזמן אמת בכל רגע נתון במידה ושמכם עלה במנועי החיפוש, הרשתות החברתיות ואף בפורומים ובלוגים באינטרנט.

כאשר תקבלו את היתרון לדעת כך ראשונים, תוכלו להיערך בהתאם ולשלוט בדיון שהתפרסם
עוד טרם יתפשט ויהפוך לויראלי.

 

מישהו פגע בשמכם הטוב? תנו לנו לעזור לכם לעשות ניהול מוניטין ברשת באופן מקצועי.

לקבלת פרטים נוספים, התקשרו: 072-299-2112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

אולי יעניין אותך גם

Comments

comments