זה לא סוד שפייסבוק נמצא היום בכל מקום, כמעט לכל אחד יש פרופיל פייסבוק וזה לא משנה בן כמה הוא. עצם ההבנה הזו מאפשרת לעסקים וחברות לנצל את יכולות הפרסום בפייסבוק לטובתם וזאת על מנת לקבל חשיפה, מיתוג, פניות, ולקוחות חדשים. גם אתם יכולים להשתמש בפייסבוק למטרות אלה.

 אם אתם מעוניינים בפרסום מקצועי בפייסבוק
אתם יכולים לפנות אלינו כבר עכשיו בטלפון: 0722992112

פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות

מהו פרסום מקצועי בפייסבוק

היכולת להגיע לקהל לקוחות ממוקד, מפולח, מדויק ורלוונטי למוצר או השירות המפורסמים
אחד הקריטריונים לפרסום מקצועי בפייסבוק הוא היכולת להביא את הפרסום לקהל לקוחות ממוקד ומפולח. נגמרו הימים שבהם היינו מפרסמים בעיתון ל-כ-ו-ל-ם. כולם לא קיים יותר ומי שמפרסם לכולם כנראה משאיר הרבה כסף על השולחן וחבל. עצם זה שפייסבוק מאפשר לנו גישה לקהל לקוחות שמפולח על פי קריטריונים שונים וביניהם גיל, מין, אזור מגורים, תחומי עניין וכן קריטריונים רבים נוספים מאפשרת למשווק המקצועי להגיע לקהל יעד מפולח בקלות ובדיוק מרביים.

המשמעות של הגעה לקהל יעד מפולח היא פשוטה: מפרסמים רק לאנשים רלוונטיים וממוקדים ובכך חוסכים כסף רב ומגדילים את ההחזר על ההשקעה (ROI – Return On Investment). מכאן אנחנו מגיעים מיד לקריטריון השני:

 

מדידת ביצועי הפרסום
אז אני מקווה שאתם יודעים שמה שלא מדיד לא קיים ונחדד ונדגיש שאם היעדים שלכם אינם מדידים ברמה מספרית אז עדיף לא להתייחס אליהם כמדדים, אחרת כיצד נוכל לדעת האם ביצועי הפרסום שלנו טובים או לא והאם הפרסום שלנו אפקטיבי או לא. המשמעות היא פשוטה אנחנו חייבים למדוד את הביצועים של הפרסום שלנו, לנתח את הנתונים ולהבין מה עובד ומה לא. הנושא של מדידת ביצועים קשור באופן ישיר לניתוח התנהגות גולשים ובמילים אחרות מה קרה עם התנועה של הפרסום שהבאנו לדף הנחיתה / לאתר / לעמוד הפייסבוק וכדומה.

 

שימוש בכלים מתקדמים לפרסום בפייסבוק

אם הגעתם עד לכאן הבנתם שהחכמה בפרסום בפייסבוק בפרט ובשירותי שיווק ופרסום מקצועיים בכלל  היא להצליח לפרסם לקהל לקוחות אידיאלי מדויק ולמדוד באופן מספרי את מטרות הפרסום שלנו. באמצעות תוכנות חיצוניות לפייסבוק, היכולת של המשווק המקצועי להגיע לקהל לקוחות מפולח גדלה עוד יותר. אפשר למשל להגיע לקהל של אנשים המשתייכים לקבוצות מסוימות, רשימת האנשים שהגיבו לפוסט מסוים, רשימת המגיעים לאירוע מסוים, רשימת החברים של פרסום מסוים ועוד אופציות מגוונות רבות נוספות. היכולות האלה מספקות למשווק אפשרויות רבות ונותנות לו את היכולת להגיע לקהל לקוחות מדויק אפילו עד לרמת המשתמש כתוצאה מכך ניתן כאמור לפרסם לקהל לקוחות מדויק מפולח.

 

מילון מונחים שיסייע לכם להתמצות בעולם הפרסום בכלל ובעולם הפרסום בפייסבוק בפרט

  • KPI– ראשי תיבות של Key Performance Indicator ובעברית פשוטה הכוונה למטרות של המפרסם להגדיר ביחד עם הלקוח טרם או במהלך העבודה על מנת לבדוק ולבחון את ביצועי הפרסום ביחס למטרות
  • טירגוט (או תירגוט) קהלים – היכולת להגיע לקהל לקוחות מפולח ומדויק מה שכאמור מוריד את עלויות הפרסום והופך את הפרסום לאפקטיבי יותר.
  • ROI – ראשי תיבות של Return On Investment כלומר החזר על ההשקעה, כמה השקענו וכמה קיבלנו בחזרה. כמובן שחובה עלינו להגיע להחזר חיובי אחרת אין זכות קים לפרסום.
  • אופטימיזציה לפרסום – הכוונה לשיפורים שיש לעשות לפרסום באופן עקבי על מנת לשפר את החזר ה – ROI עבור אותם KPI שהגדרנו. ובמילים פשוטות לשפר את הפרסום על מנת להמשיך ולקבל תוצאות טובות יותר.

על פרסום מקצועי בפייסבוק אפשר לכתוב עוד הרבה ומאמר אחד ודאי אינו מספיק, לכן אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ראשונית שבה נוכל להתייחס לפרסום העסק, המוצר והשירות שלכם בפייסבוק ובערוצים נוספים באופן פרטני.
צרו איתנו קשר ונשמח להיפגש: 0722992112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments