חשיבות בניית אסטרטגיה ייעודית למקסום התקציב

קידום בגוגל אדוורדס הוא אפיק פרסומי הכולל פרמטרים וניואנסים רבים ובכדי לבצע את הפרסום באופן מקצועי חשוב לדעת להשתמש בניואנסים של המערכת באופן שימקסם את תוצאות הפרסום. אפשר לאמר שעל סמך המוצר המפורסם, עלותו, ביקושו, המיקום הגאוגרפי בוא המוצר יימכר, קהל היעד של המוצר ופרמטרים נוספים, יש לבנות אסטרטגיה שתמקסם את התקציב הקיים ותביא מקסימום לידים ומכירות.

 

קידום מקצועי בגוגל אדוורדס
קידום מקצועי בגוגל אדוורדס מתבטא ביכולת של המפרסם להתאים את הפיצ'רים והניואנסים של מערכת הפרסום של גוגל לקממפין הפרסום של הלקוח במטרה למקסם את תקציב הפרסום

 

תהליך פרסום בגוגל ממעוף הציפור

הבנת המוצר / השירות: הגדרת והבנת המוצר / השירות אותו אנחנו מקדמים.
הבנת הלקוחות: הגדרת והבנת הלקוחות של המוצר אותו אנחנו מקדמים בהיבטים של: מיקום גאוגרפי, גילאים, מין, תחומי עניין ותהליך הרכישה וקבלת ההחלטות שלהם.
ביצועי מחקר מילים: ביצוע מחקר מילות מפתח בגוגל ונמדוד את הביקוש / הפופולריות ואת המחירים בתחום ברשת החיפוש.

במידה והמחירים סבירים ביחס לתקציב הפרסום שלכם ונפח החיפוש ממוצע ומעלה, תוכלו להשתמש ברשת החיפוש של גוגל ולהרים קמפיין המבוסס על הקלדת מילות המפתח בגוגל וחשיפת המשתמש למודעת טקסטואליות שכתבתם במערכת הפרסום של גוגל אדוורדס.

 

ומה אם התחרות גבוהה ומחירי הקליקים הרבה מעל המסגרת שהגדרתם?
במקרה זה, חשוב לדעת שתמיד תוכלו להרים קמפיין פרסום ברשת המדיה ולקבל עלויות נמוכות באופן משמעותי לקליק, שני קמפיינים יעילים במיוחד הם קמפיין רימרקטינג וקמפיין DSK.

 

קמפיין רימרקטינג

הקמפיין הבסיסי שעלינו להכיר ברשת המדיה הוא "שיווק מחדש" או בשמו השני "רימרקטינג".
רימרקטינג הוא למעשה שימוש בהיסטוריית המבקרים באתר שלכם השמורה במאגר המידע של גוגל והצגת מודעות הפרסום שלכם עבור אותם המבקרים באתרים שונים מחוץ לגוגל. אתרים אלו נקראים גם "שותפי החיפוש של גוגל".

התמקדות בקהל המבקרים שכבר ביקרו באתר שלכם בחודש האחרון מאפשר לכם לקבל הצעת מחיר נמוכה לקליק בהרבה לעומת פרסום ברשת החיפוש עבור מבקרים חדשים ולמעשה ממקסמת את התקציב שהשקעתם בלהביא את הלקוחות הראשונים לאתר.

 

מתי נשתמש בקמפיין שיווק מחדש?
כאשר נדרשת חשיפה גבוהה יותר מפעם אחת עבור המוצר או השירות שלנו על מנת לגרום למשתמש להתקשר או לבצע רכישה באתר (שזה נכון ב – 90% מסוגי השירותים / המוצרים), וכל זאת בתנאי שאין מדובר בדבר מה שלא יהיה רלוונטי בעוד מספר ימים.

דוגמא לכך יכולה להגיע כאשר המשתמש יחפש "אולם לברית" בגוגל, סבירות גבוהה שכעבור מספר ימים כבר לא יהיה הדבר רלוונטי ולכן לא נשתמש בקמפיין שיווק מחדש עבור מונח חיפוש מסוג זה.
לעומת זאת אם הלקוח (אולם אירועים) מעוניין להשתמש בשיווק מחדש עבור "אולם אירועים לחתונה" או "מקום לבר מצווה" סביר להניח שתהליך קבלת ההחלטה יהיה ארוך יותר ולכן נשתמש בשיווק מחדש.

 

קמפיין DSK יכול לסייע במקרים תחרותיים

DSK (Display Select Keywords) הינו פיצ'ר מיוחד שיש להפעיל באישור חברת גוגל בלבד ואינו כלול כברירת מחדל במערכת הפרסום של גוגל אדוורדס, אך תכונותיו בהחלט חשובות למנהלי פרסום ועסקים המעוניינים להקטין את עלויות הפרסום ולמקסם את תוצאות תקציב הפרסום שלהם.

כאמור, ישנן מילות מפתח עם תחרות גבוהה ברשת החיפוש ולכן העלויות לקליק יכולות להגיע לעשרות שקלים ומעלה ובכך להפוך את הפרסום שלנו ללא משתלם. אם הצלחתם להפעיל את ה – DSK במערכת הפרסום שלכם תוכלו ליהנות מפרסום ברשת המדיה של גוגל באתרים של שותפי החיפוש באינטרנט ולהציג את מודעות הפרסום שלכם רק עבור אלו שהקלידו את מילות המפתח שהגדרתם במנוע החיפוש בגוגל בחודש האחרון.

 

לדוגמא: אם משתמש נכנס לפני מספר ימים וחיפש בגוגל "אולם אירועים לחתונה", נוכל להציג לו מודעות פרסום בנוגע לאולם אירועים לחתונה בכל האתרים של שותפי החיפוש שנבחר למקד בהם את המסר הפרסומי שלנו. בניגוד לפעולת הרימרקטינג כאן אין דרישה שהמשתמש יכנס לאתר שלנו בכדי שנוכל לפרסם לו מחדש, מה שאומר שמראש העלויות נמוכות במיוחד (בדרך כלל באזור 2.5 ₪ לקליק).

 

לסיכום

פרסום בגוגל באופן מקצועי מתבטא ביכולת להשתמש בניואנסים של מערכת הפרסום של גוגל באופן שימקסם את תקציב המפרסם, כלומר יביא לו יותר קליקים טובים בפחות כסף.

 

מעוניינים לקדם בגוגל אדוורדס באופן מקצועי? התקשרו אלינו: 072-299-2112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments