האם העדכון יגיע החל מחודש הבא גם לישראל? התשובות לגוגל!

מתי העדכונים יגיעו לישראל אם בכלל ובאיזה היקף קשה לאמר אך הצפי הוא בתוך כחודש כלומר בספטמבר/אוקטובר. גוגל מתחילים בביצוע מספר שינויים במערכת הפרסום אדוורדס בעלי משמעות רבה בתוצאות החיפוש הממומנות מה שצפוי להשפיע גם על התוצאות האורגניות. חשוב לציין שלפני שגוגל מכניסה את העדכונים שלה באופן הדרגתי ומתחילה כל עדכון בטסט וכבר היו עדכונים שנגנזו לאחר טסטינג מצד גוגל. לכן אין וודאות להכנסת העדכון או לביצוע טסטינג בישראל.

גוגל משנים את כללי המשחק במערכת הפרסום

גוגל החלו להגדיל את הגבלת התווים במודעות הפרסום עד פי 2 מגודלן המקורי אליו התרגלנו עד כה, מדובר באחד השינויים הגדולים ביותר שגוגל עשו בשנים האחרונות ואנו זוכים למודעות פרסום גדולות יותר. שינוי גודל המודעות נועד למקסם את ביצועיי המודעות הן עבור תוצאות החיפוש במחשב הנייח והן עבור תוצאות החיפוש במכשירים הניידים. לפי הצפוי כבר בחודש הבא ניתן יהיה להבחין בכותרות גדולות יותר המכילות יותר תווים ותיאור למודעה ארוך במיוחד אשר הותאם לראשונה מתוצאות החיפוש במובייל גם עבור המחשב השולחני. גוגל החליטו כי מעתה ניתן יהיה לראות שינויים בגודל המודעות ובאופן בהן הן מוצגות עבור כל פלטפורמה (מחשב נייד, מובייל, טאבלטים).

מדובר בשינוי הגדול ביותר שנעשה במערכת הפרסום אדוורדס מאז הקמתו בשנת 2000.  גוגל הבינו כי ישנה חשיבות בהתאמת מודעות הפרסום עבור עידן הפרסום במובייל, כאשר מרבית החיפושים בגוגל מגיעים מהמכשירים הניידים. השינוי הראשון שנעשה בדרך להתאמת מודעות הפרסום לעידן המובייל היה כאשר רק בחודש פברואר הם החליטו להוריד את מודעות הפרסום המופיעות בצד המסך במחשב השולחני וכעת עלינו להתחיל לקבל את העדכונים החדשים שנעשו בגודלן של מודעות הפרסום בגוגל, וגם לכך יש משמעות רבה בתחום הפרסום בגוגל.

עדכון גוגל אדוורדס
עדכון גוגל אדוורדס


גודל הכותרות במודעות

עד כה התרגלנו לראות כותרת אחת בגודל 25 תווים. החל מחודש הבא נצטרך להתרגל לשינויים החדשים: 2 כותרות המכילות 30 תווים כל אחת.

גודל שורות תיאור המודעות

נכון להיום גוגל אדוורדס מאפשרים למפרסמים להשתמש ב – 2 שורות תיאור המכילות 35 תווים כל אחת.  גם כאן, החליטו לעשות שינוי משמעותי ולהיפרד משורת תיאור , ובמקומה להציג שורת תיאור אחת המכילה 80 תווים (הגדלה של 10 תווים נוספים עבור המפרסמים).


קישור URL לתצוגה בהתאמה אישית

DISPLAY URL הוא הקישור אותו אנו מציגים עבור המשתמש בהתאמה אישית לפי מונחי החיפוש. בכדי שנוכל להציג את המודעות באופן רלוונטי ביותר למילות המפתח, אנו עושים שימוש בקישור היעד עבור המודעה להגדלת אחוז ההקלקות וצמצום העלויות לקליק במודעות. נכון להיום אנו מקלידים באופן ידני את כתובת ה – URL לתצוגה מה שיכול להוביל לחוסר קורלציה בין הקישור הסופי במידה וחלה טעות בהקלדה ובכך לגרום למודעת הפרסום לקבל דחייה אוטומטית ממערכת הפרסום של גוגל ולא להיות מוצגת עבור בתוצאות החיפוש. העדכון החדש של גוגל יאפשר לנו להכניס את מילות המפתח והנתיב אותם נבחר להציג למשתמש מבלי הצורך לכתוב את כתובת הדומיין בו אנו מפרסמים ובכך למנוע שגיאות הקלדה נפוצות אשר יובילו לדחיית מודעות הפרסום.

CTR: שיפור יחס ההקלקות על גבי המודעות

העדכון החדש של גוגל  צפוי להגדיל באופן משמעותי את יחס ההקלקות על גבי המודעות כתוצאה מהגדלת מספר התווים במודעה, מה שיביא להגדלת שטח המודעה.

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments