מדי מספר חודשים גוגל מבצעים עדכונים באלגוריתם של מנוע החיפוש ובמערכת הפרסום אדוורדס, וזאת בעיקר על מנת לשפר את חוויית המשתמש במנוע החיפוש. הפעם גוגל הפתיעו עם עדכון משמעותי במערכת הפרסום אשר משפיע הן על תוצאות הפרסום הממומנות והן על התוצאות האורגניות בגוגל.

הפעם גוגל החליטו לבצע הרחבה למודעות הפרסום בגוגל שופינג

מפרסמים בגוגל? הגדילו את שטח פרסום המודעות וקבלו יותר קליקים

על מנת שתוכלו להפיק את המקסימום מקמפיין הפרסום שלכם בגוגל, עליכם להשתמש במודעות פרסום רלוונטיות עם ציון איכות גבוה ובעבור מחיר לקליק הוגן תוכלו להיות מוצגים בראש תוצאות החיפוש בגוגל. העניין הוא שקיימת תחרות גבוהה בין עסקים ומתחרים ויותר מפרסמים מבינים שעליהם להיות עם יתרון יחסי על מנת להוביל על מתחריהם ולהיות בראש תוצאות החיפוש.

כזכור לכם רק בחודשים האחרונים ביצעו גוגל את השינויים בעיצוב מודעות הפרסום, הורידו את הפרסום בצדי הדף והוסיפו מודעה נוספת לראש תוצאות החיפוש, 4 מודעות בראש הדף בסה"כ.
גם עכשיו נכנסו כמה שינויים חדשים לתוקף ומעתה ניתן לראות שגוגל הוסיפו תוסף למודעה אשר מציג מחירים עבור מוצרים בחנות האתר המקוונת. הוספת רשימת מוצרים למודעה מאפשרת לה לקבל יותר מפי 4 שטח נדלן לפרסום ברשת החיפוש של גוגל ובכך להגדיל את הסיכויים שיקליקו על המודעה.

בשלב זה, מוצג תוסף זה רק עבור מודעות העונות לכל הקריטריונים הבאים:

מופיעה במקום הראשון בגוגל
מוצגת עבור המכשיר הנייד בלבד,
מודעות בשפה האנגלית בלבד.

אך כל זאת עתיד להשתנות בזמן הקרוב ככל הנראה, כאשר השינויים האלה יכנסו בהדרגה גם לישראל.

 

תוסף מודעות המציג את המחירים עם מודעות הטקסט
תוסף מודעות המציג את המחירים עם מודעות הטקסט. קרדיט על התמונה: searchengineland.com

תוסף חדש למודעות בגוגל קניות – בשביל מה צריך את זה?

על מנת שתוכל להגדיל את החשיפה למודעות שלך ואת מספר הכניסות לאתר, עליך לחשוף את המוצרים שאתה מוכר באמצעות תוסף המודעות החדש אשר יציג למשתמש מספר מוצרים שאתה מוכר שיכולים לעניין אותו.

כך למשל, אם הלקוח שלך חיפש "חולצות לגברים" תוכל להציג לו מספר קולקציות, דגמים, צבעים וגדלים אשר נמצאים בעמוד הרלוונטי למילת המפתח שחיפש. כאמור, בשלב זה התוסף אינו זמין בשפה העברית אך ככל הנראה גוגל יאפשרו גם לקהל הישראלי להשתמש בתוסף זה כבר בזמן הקרוב.

משמעות הדבר , שכעת לאחר שגוגל שחררו עדכון זה, תגדל התחרות בין המפרסמים שיתחרו על המקום הראשון ולכן גם המחירים לקליק יהיו ככל הנראה גבוהים יותר.

צעד נוסף במטרה להגדיל את רווחיות הפרסום עבור גוגל, אך באמצעות שימוש נכון בתוסף החדש, תוכלו גם אתם ליהנות מיתרון על פני המתחרים שלכם באמצעות שימוש בתוסף ובהתאם להנחיות הפרסום של גוגל.

מעוניינים לפרסם בגוגל שופינג מוצרים למכירה? התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ והצעת מחיר.

טלפון: 072-277-2112

 

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments