תמצית קידום בגוגל בשני משפטים

קידום בגוגל הוא הבאת האתר שלך למיקום הטוב ביותר האפשרי בביטויי מפתח הרלוונטיים והפופולריים ביותר לעסק שלך. ניתן לעשות קידום בגוגל בשני אפיקים מרכזיים – קידום ממומן בגוגל (ברשת הפרסום של גוגל הנקראת אדוורדס) ובאפיק האורגני (בתוצאות הטבעיות של גוגל).

 

קידום ושיווק בגוגל ובמנועי חיפוש

בניית אסטרטגיית קידום בגוגל באופן אישי ללקוח

כאשר ניגשים לעשות תהליך של קידום אתרים בגוגל צריך לקחת בחשבון שלא כל דבר מתאים לכל אחד. "שאלות כמה עולה להשתמש בשירות שלך?", "האם לקוח שרוכש ממך הוא לקוח חוזר שרוכש באופן עקבי את אותו מוצר או מוצרים משלימים?" ושאלות נוספות הן קריטיות על מנת להבין מהי הדרך הנכונה יותר לקדם את האתר בגוגל. אנו שואפים לספק ללקוחותינו את הפתרון שמתאים להם ביותר מתוך הבנה עמוקה שלקוחות מרוצים הם לקוחות קבועים חוזרים והם גם לקוחות שמביאים את החברים שלהם וממליצים עלינו ללקוחות נוספים.

 

 

קידום בגוגל מאפשר לנו חשיפה באמצעות 2 דרכים עיקריות קידום ממומן וקידום אורגני

ראשית חשוב שנבין מהם ההבדלים בין 2 האפשרויות האלה, קידום ממומן הוא למעשה פרסום בגוגל שבו המפרסם משלם לגוגל כסף בכל פעם שלוחצים על המודעה שלו. בהתאם לקריטריונים שגוגל קובעת היא מחליטה כמה גבוה לדרג את המודעה של המפרסם וכמה חשיפה הוא יקבל. קידום אורגני הוא קידום בתוצאות הטבעיות של גוגל במסגרת קידום אורגני מקדם האתר עושה פעולות שמעלות את ערכו של האתר בעיני גוגל, מה שגורם לגוגל להציג את האתר גבוה יותר בתוצאות הטבעיות.

 

 

מה עדיף קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל

אחת השאלות הנפוצות ששואלים אותי, מה עדיף קידום ממומן או קידום אתרים אורגני, התשובה היא שלכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות שלה. לדוגמה:

 

מבחינת זמן: בקידום אורגני בד"כ ייקח מספר חודשים להגיע לעמוד הראשון בגוגל, לעומת זאת בקידום ממומן תוכלו לעלות לעמוד הראשון בגוגל באופן מידי.

 

מבחינת עלות: בקידום אורגני לרוב מדובר על עלות קבועה חודשית אותה משלמים למקדם האתרים ללא קשר לכמות הלחיצות על האתר שלכם בתוצאות החיפוש, לעומת זאת בקידום ממומן תשלמו בכל פעם שיקליקו על האתר שלכם בתוצאות הפרסום.

 

מבחינת מיקוד: בקידום אורגני תוכלו למקד את הקהל לפי ביטויי חיפוש מסוימים, בקידום ממומן אפשרויות המיקוד כוללות מיקוד לפי אזור גאוגרפי, מיקוד המודעה לשעות מסוימות ועוד פרמטרים נוספים רבים

 

מבחינת מיתוג: קידום אורגני בדרך כלל נתפס יוקרתי יותר ותורם למיתוג המפרסם לעומת קידום ממומן שנתפס כפרסומות. חשוב שתבחרו את הדרך הנכונה לשיווק העסק שלכם בגוגל, תמדדו את התוצאות ותשפרו כל הזמן.   נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם ייעוץ ראשוני – 072-2992112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments