גוגל שחררו לאחרונה את גוגל תאג מנג'ר שמטרתו לאפשר בעלי אתרים / משווקים / מנהלי אתרים להקל על ניהול הסקריפטים השונים שהם מעוניינים להטמיע באתר כדוגמת גוגל אנליטיקס, קודי מעקב המרות, סקריפט של רימרקטינג וכדומה. חשוב לציין שהכלי מאפשר לנהל גם סקריפטים שאינם קשורים באופן ישיר לגוגל כדוגמה סקריפט שמטמיע פיקסל של פייסבוק.

מהו גוגל תאג מנג'ר (Google Tag Manager) ואיך להשתמש בו?

למי מיועד גוגל תאג מנג'ר ומדוע גוגל הוציאו אותו?

גוגל הוציאו את התאג על מנת לאפשר לאנשים שאינם מתכנתים לנהל את קודי המעקב שלהם בצורה פשוטה ונוחה. אם יש לכם אתר חדש או אתר שעדיין לא הוטמעו בו סקריפטים של מעקב יתכן ויהיה נכון עבורכם להשתמש בגוגל תאג מנג'ר. לגבי אתרים קיימים אני חושב שכדאי לחכות שיהיה צורך בעדכון הסקריפטים שבאתר ורק אז לבצע את השימוש בכלי.

כדי להתחיל להשתמש בגוגל תאג מנג'ר היכנסו לכאן: http://www.google.com/tagmanager

לייעוץ מקצועי לשיווק אפקטיבי באינטרנט בדגש על גוגל ופייסבוק,
אנחנו כאן – 072-299-2112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments