יש לכם עסק ואתם רוצים לאתר את המגמות החמות ביותר בארץ ובעולם?
רוצים לפתוח עסק ואתם רוצים לדעת מהי רמת הפופולריות שלו בארץ ובעולם?
יש לכם עסק בישראל ואתם מעוניינים לתת את השירות במדינות נוספות ורוצים לבחור במדינה המתאימה ביותר?

 

ביצוע חקר מגמות עם גוגל טרנדס
ביצוע חקר מגמות עם גוגל טרנדס על מנת לשווק את העסק מדויק יותר במקום הנכון בזמן הנכון

גוגל טרנדס יכול לעזור לכם!

הפקטור המשמעותי ביותר בקביעת היקף התנועה לאתר שלכם הוא הדירוג של האתר בחיפוש האינטרנטי. כך שאם אתם מרגישים שאתם מדדים אחרי המתחרים כנראה שהגיע הזמן לשנות חלק מאסטרטגיות האינטרנט המוטמעות.

זהו כנראה גם השלב בו גוגל טרנדס Google Trends יכול להיחשב בגדר מתת אל עבורכם, מכיוון שהוא מאפשר לכם לעקוב אחר נושאים מסוימים הנמצאים במרכז תשומת הלב בארצות מסוימות בתקופות זמן נתונות ולכוון את אסטרטגיית השיווק האינטרנטית בהתאם. אז מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בגוגל טרנדס Google Trends לקביעת אסטרטגיית הקידום האינטרנטית האופטימלית?

 

בחרו את מילות המפתח החמות ביותר במדינות ספציפיות באמצעות גוגל טרנדס

בחירת מילות וביטויי מפתח היא הבסיס לבניית אסטרטגיה נכונה לשיווק באינטרנט. הקלדת מילות וביטויי מפתח בתיבת החיפוש של מנועי החיפוש היא הבסיס לכל תהליך חיפוש התוכן באינטרנט. אתרים המאונדקסים בעמוד הראשון ובד"כ בחמשת המקומות הראשונים של עמוד החיפוש הם אלו שימשכו את מירב הקליקים של מחפשי המילה או הביטוי ולכן זהו גם המקום שתרצו שהאתר שלכם יהיה.

מכאן החשיבות העצומה הטמונה בבחירה נכונה של מילות וביטויי מפתח.
באמצעות גוגל טרנדס תוכלו לראות עד כמה פופולרי וחם הביטוי בכל מדינה.

תוכן הוא עמוד השדרה של SEO (אופטימיזציית מנועי חיפוש). סביר שתוכן ברמה נמוכה לא יביא לעליה בדירוג החיפוש ולא ימשוך כמעט קליקים אם בכלל ולכן כדאי שתוסיפו ערך לתוכן שלכם כך שאנשים יגלו אתכם, ידברו עליכם ויבצעו את הפעולה אותה הייתם רוצים שיבצעו (הרשמה, קניה) ובכך יהפכו ללקוחות נאמנים. השאלה כעת היא מה יגרום ללקוחות פוטנציאלים להתעניין באתר מלכתחילה? מה ימשוך אותם להיכנס לאתר? התשובה מסתכמת בשתי מילים: גוגל טרנדס Google Trends.

אז איך גוגל טרנדס משתלב עם קידום אתרים בגוגל?

כאשר אתם משתמשים בגוגל טרנדס Google Trends אתם יכולים לגלות שהנושאים החמים השונים הם מוטי מקום וזמן. שימוש בגוגל טרנדס Google Trends יכול לתת לכם רעיונות חדשים לנושאי כתיבה לאתר אשר ישנה סבירות גבוהה שימשכו תנועת גולשים ולקוחות פוטנציאלים. הקפידו להתאים את הנושאים החמים לתחום הפעילות של העסק שלכם וראו איך בתוך זמן קצר התוכן שלכם ידורג במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

טקטיקה טובה להטמעת טרנדים כלליים בהקשר של העסק שלכם הוא שימוש במילת או מושג המפתח הרחבים כדוגמא בתחילת עמוד התוכן והתמקדות בהמשך לעבר התחום שלכם, כמובן בהקשר לתחום הרלוונטי תוך כדי מתן ערך אמיתי לגולש.

חיפוש הטרנד המוביל עבור העסק שלכם יהיה גם הוא מהכללי אל הפרטני וככל שתתמקדו באזור שלכם יעלו טרנדים של חיפוש הרלוונטיים ביותר עבורכם ואשר הטמעת תכנים פופולריים עליהם באתר, תשפר עד מאוד את דירוגכם במנועי החיפוש.

 

תפקחו על המותג שלכם באמצעות גוגל טרנדס

יתכן שאתם יודעים מה לעשות בכדי לשפר את הנראות של האתר שלכם ולגרום לו להיות פופולארי, אולם אם אינכם מפקחים על ביצועי המותג שלכם באינטרנט מאמצים אלו יכולים להיות לשווא. גוגל טרנדס נותן לכם דוח מפורט על ביצועי המותג שלכם באינטרנט. הקלדת שם המותג שלכם בגוגל טרנדס תראה לכם את מידת ההצלחה שלכם בהטמעת שם המותג. מה שכן צריך לקחת בחשבון שרישום שם העסק בגוגל טרנדס לא תמיד תחזיר תוצאות, אלא רק עבור עסקים שכמות החיפושים היחסית שלהם בגוגל גדולה יחסית.

 

בדקו את המתחרים שלכם באמצעות גוגל טרנדס

אומרים שמור על חבריך קרוב אבל על אויבייך קרוב עוד יותר. עיקרון זה תקף גם לגבי כל עסק אינטרנטי. באמצעות מעקב קבוע אחרי המתחרים שלכם בגוגל טרנד תוכלו לגלות אם הם עושים דברים באופן שונה מכם, איך הם מדורגים במנועי חיפוש ומהי תגובת הציבור למותג שלהם.

 

מצאו אזורים בהם ישנה התעניינות גבוהה במילות ומונחי החיפוש שלכם

מכיוון שגוגל טרנדס Google Trends יכול לספק מידע על אזורים מסוימים בהם מילת או ביטוי המפתח שלכם מייצרת עניין משמעותי אצל גולשים, אתם יכולים להמשיך במחקר מעמיק יותר ולנסות לברר את הסיבות לכך ולהחליט בהתאם על דרכי פעולה. באמצעות ניתוח דוחות גוגל טרנדס Google Trends תוכלו למקד את הצעתכם על פי דרישות הקהל בהתאם לאזורים השונים.

בניית המותג שלכם באינטרנט יכולה להיות מלאכה קצת מבהילה אולם לרוב אם בניית המותג באינטרנט נעשית כראוי זו תהיה גם מלאכה מתגמלת בהמשך. שימוש נכון בגוגל טרנדס Google Trends בנוסף לכלי מחקר וניתוח אחרים יגדיל באופן משמעותי את הסיכוי שתגיעו לקהל הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון.

מעוניינים להיעזר בגוגל טרנדס לצורך ביצוע מחקר?

הנה קישור: https://www.google.com/trends

 

אנו ביויומדיה מתמחים בקידום אתרים אורגני בשילוב מחקר מילות מפתח וניתוח מעמיקים באמצעות גוגל טרנדס Google Trends וכלי ניתוח ומחקר אחרים. נשמח לעזור גם לכם להפיק את המקסימום מתקציב השיווק ברשת של חברתכם

אנו יודעים למקסם את התנועה האיכותית הרלוונטית לאתרכם. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעה לקידום אתרים בגוגל באמצעות שימוש בגוגל טרנדס Google Trends.

טלפון: 072-2992112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments