אם אתם רוצים להיות בלוגרים במשרה מלאה, עליכם לדעת כיצד לספק את הסחורה, כך שתוכלו לצבור קהל עוקבים רב ולהגדיל את מספר הפניות לעסק שלכם או לקבל עמלות פרסום על שיווק מוצרים של אחרים. אז מה הם הסודות שבלוגרים מצליחים לא רוצים שתדעו? המשיכו לקרוא.

איך לעשות כסף מבלוג
איך לעשות כסף מבלוג

למדו את הדרך להצלחה

אם נחשפתם בעבר לגורואים אשר מספרים על 4 שעות עבודה בשבוע בזמן שהם מבלים את רוב זמנם בנופש בחו"ל, הם בהחלט לא סיפרו לכם הכל. אין ספק כי הדבר אפשרי, ואם גם אתם תעבדו קשה על בניית העסק והנכס האינטרנטי שלכם, גם אתם תוכלו לעשות זאת. יחד עם זאת, בדיוק כשם שההצלחה שלהם לא קרתה ביום אחד, כך גם אתם תצטרכו לנסות ולתהות עד שתמצאו את הדרך הנכונה ביותר להגיע לעצמאות כלכלית דרך הבלוג שלכם.

הכירו את הקהל שלכם מקרוב

לעולם לא תוכלו להכיר את קהל הקוראים שלכם אם לא באמת תדברו איתם. ישנם בלוגרים אשר ניחנו בכישורים מקצועיים בתחומם ויכולת כתיבה טובה. חלקם חשבו שכתיבת מאמר אחד בודד יוכל להפוך ללהיט ולהיות הגשר שיחבר בין הקוראים אל הבלוג שלהם באופן קבוע. ובכן, זה היה רחוק מהמציאות. כתבתי כאן בעבר מאמר על שיווק שותפים אשר הגיעו למקומות הראשונים בגוגל, אך לזה בהחלט לא ציפיתי. אף על פי כן, כתיבת המאמר הזה גרום לי להבין טוב יותר את קהל היעד שלי ולהבין איזה סוג תוכן הם רוצים לצרוך.

 

איך להתחיל לעשות שיווק שותפים בגוגל?

ככל שאני מדבר יותר ויותר עם קהל הקוראים שלי, אני מתחיל להבין לעומק את הבעיות שלהם וכיצד אוכל לעזור להם לפתור אותן. ככל שתהיה לכם תמונה ברורה יותר של קהל הקוראים שלכם, כך תוכלו להכין עבורם תוכן בחינם ובתשלום שבאמת יעזרו להם.

כאשר תתחילו לכתוב תוכן אשר יהדהד בהם, תתחילו להבין אילו סוג של מוצרים הם יהיו מוכנים לרכוש מכם. כמו כן, תתחילו לנהל עסק אשר יתחיל לייצר ערך לעולם. כל זאת יתחיל לקרות רק לאחר שתתחילו לדבר עם הקהל שלכם.

משמעות הדבר היא שתצטרכו לצאת מהקליפה שלכם, גם אם אתם מעט מופנמים, ופשוט תתחילו לדבר איתם. אל תיבהלו, לא תצטרכו לעבור מדלת לדלת, פשוט התחילו לדבר איתם דרך המייל.

דרך שבאמת עובדת נהדר היא לכתוב במייל הראשון שמקבל הלקוח הפוטנציאלי שנרשם לרשימת הדיוור שלכם, "אשמח אם תספר לי קצת על עצמך". הכינו את עצמכם לכך שלא כולם ישיבו למייל זה, ואין זה אומר שכולם צריכים לעשות כן בכדי שפעולה זו תביא עליכם הצלחה. מה שתרצו להשיג בכך הוא השיח עם האנשים שכן מוכנים ליצור עמכם קשר, שהם גם אלו אשר יותר מכל רוצים שתפתרו עבורם את הבעיה.

הידעת? פחות מ-1% מהקהל שלך באמת משפיע על העסק שלך

את הנתון הזה קשה לעכל, אך אם אתם מתכוונים להטמיע מודל הכנסה נוסף מלבד הפרסום בגוגל, אז תצטרכו להתמקד בעוקבים האמיתיים שלכם. העוקבים האמיתיים שלכם יהיו מוכנים לקנות מכם כל מה שתציעו להם. הם גם יהיו אלו אשר יפתחו כל אימייל שתכתבו להם ויקראו כל תוכן שתכתבו.

הבעיה הנפוצה של הבלוגרים
הבעיה עם הרבה בלוגרים אשר התחילו לנהל עסק באינטרנט היא שהם באמת מאמינים כי כל אחד מהקוראים שלהם אשר נרשם אל רשימת הדיוור שלהם, חשוב והכרחי. לכן, הם מנסים לרצות את כולם. לא רחוק היום שגם הם יבינו שלא יוכלו לרצות את כולם, ובסופו של דבר לא ירצו אף אחד. במילים אחרות: תפסת מרובה לא תפסת.

אם היו לכם 5000 רשומים ברשימת הדיוור שלכם, כנראה שעשיתם עבודה טובה. באמצעות כמות כזו של נרשמים תוכלו גם אתם לעשות הכנסה מכובדת ביותר. נניח לרגע שרשימת הדיוור שלכם כוללת קהל שאוהב לבשל, ואתם מחליטים לכתוב עבורם ספר בישול. אתם מגלים שהמקרה הגרוע ביותר הוא שרק כ-10% מרשימת המנויים שלכם ירכוש אותו בפועל.

כאשר השקתם אותם לראשונה, יקנו אותו ממכם רק 10 אנשים שהם כ-0.2% מהרשימה שלכם בלבד.

מה קרה כאן?
עכשיו הבנתם שרק מכיוון שהקהל שלכם אוהב לבשל, אין זה אומר שהם ירצו לקנות מכם ספר בישול.

לכן, כדאי שתבדקו דרך אחרת שאולי תוכל לעזור לכם. לאחר שדיברתם עם מספר עוקבים שלכם, הבנתם כי רבים מהם אינם יודעים איך להכין ארוחות ערב לאורך השבוע. אז מה אתם עושים עכשיו? מכינים במיוחד עבורם קורס בשווי 1500 ₪ אשר ילמד אותם איך לעשות זאת.

אז השקתם את הקורס ורק 1% בודד רכש אותו מכם, אך הם גם אלו אשר ייצרו עבורכם 75,000 ₪. אז הפסקתם לנסות ולרצות את כולם ולהתמקד אך ורק באלו אשר ידעתם כי יש להם בעיה ספציפית שעליה הם מוכנים לשלם בכדי לפתור אותה.

הלהט שלכם לא בהכרח שווה כסף

כאשר אתם קוראים מאמר בנוגע לבחירת נושא מיקוד לפתוח עליו בלוג, אחד הטיפים החשובים ביותר בבחירת הנושא הוא הלהט והתשוקה שלכם לדבר עליו. בסה"כ זה בהחלט הגיוני, מכיוון שאף אחד לא באמת רוצה לכתוב תוכן בנושא שבכלל לא נוגע בו אישית.

לצערי הרב, האמת היא שלא כל נישה שתבחרו אכן תוכל לייצר עבורכם כסף טוב. כך, אם תבחרו בנושא שלא תוכלו לספק שירותים בתשלום או מוצרים במחיר גבוה שיהיו מוכנים לשלם עליהם, כנראה שאתם נמצאים בתחום הלא נכון.

הבשורה המשמחת היא שכמעט כל נושא שתבחרו יוכל לייצר עבורכם הכנסה גבוהה במשרה מלאה, במידה ותדעו כיצד לעשות זאת נכון. כעת, תצטרכו להעמיק ולחפור בתוך התחום שבחרתם על מנת להבין מהם הנישות שמעניינות את הקוראים שלכם ועל מה הם יהיו מוכנים לשלם.

הדרך הפשוטה ביותר שתוכלו לעשות זאת היא על ידי שיחה עם אנשים. אם תצליחו למצוא קבוצה של אנשים עם בעיה שתוכלו לפתור להן אותה, הרי לכם נישה רווחית.

חשבו רגע על כל הבלוגים אשר כל תפקידם הוא ללמד אתכם איך להיות בלוגרים בעצמכם. אם אתם חושבים שאלו הם סוגי הבלוגים היחידים שיכולים לייצר עבורכם כסף, אתם טועים ובגדול. במקרה זה אתם לומדים איך להיות בלוגרים, מכיוון שזהו הנושא שאנו מתמקדים ומתמחים בו.

מתקשים לבחור נישה לאתר שלכם? הטריק הזה ייתן לכם לפחות 10 רעיונות לבלוג

במקום לחקור אחר נושאים חדשים עליהם תוכלו לפתוח בלוג, כל שיהיה עליכם לעשות הואלחפש בעיות של אנשים, עבורם תוכלו לספק פתרון, והרי לכם מספר רעיונות רב שתוכלו להתחיל לבנות ולהתמקד בהם.

אחד מסוגי הבלוגים הנפוצים הוא בלוג אופנה, אשר עוזר לאנשים למצוא את פרטי הלבוש הטובים ביותר שיוכלו ללבוש, בהתאם לטרנדים והמלצות המומחים. גם כאן ישנה בעיה אשר קהל היעד מעוניין לפתור. לכן, אם לך יש את הידע והדרך לספק עבורם את הלבוש המושלם לכל צורך, הם יהיו מוכנים לרכוש אותה ממך.

מהי השאלה אשר תייצר לכם אלפי ועשרות אלפי שקלים חדשים בחודש?

אם אתם עדיין נמצאים בגישה של מציאת הנישה לבלוג שלכם, עליכם לשנות אותה בהקדם. השאלה שתעזור לכם להכניס יותר כסף לעו"ש כל חודש היא: מהי הבעיה שאני הולך לפתור עבור הלקוח שלי?

מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים

מושיק קלינמן, מקדם אתרים חרוץ ונעים הליכות, בעבר עבד בחברת יויומדיה, תמיד נזכור את למושיק את הדברים הטובים הרצינות והמחויבות לעבודה.

Comments

comments