אחד הדברים החשובים ביותר לבעלי עסקים הוא איתור אפיקי שיווק ופרסום רלוונטיים אשר יכולים להביא תנועה ממוקדת של לקוחות פוטנציאלים בעלי סיכוי גבוה יותר לבצע רכישה של המוצר או השירות העומד בבעלותם. אם כך, מעתה גם אתם תוכלו ללמוד איך לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה בעלויות נמוכות במיוחד.

 

איך לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה
איך לבנות הצעה שבאמת שאי אפשר לסרב לה

 

חשבו לרגע מה באמת רוצה הלקוח שלכם ומדוע עליו לרכוש את המוצר שלכם דווקא מכם? מהו הערך המוסף שתוכלו לתת לו בחינם? על מנת שהלקוח באמת יוכל יסמוך עליכם, תצטרכו לחשוב על דרך יצירתית ובעלת ערך, באמצעותה תוכלו לתת ערך בחינם ולמשוך כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים אשר מתעניינים בתחום העיסוק שלכם הכולל תוכן רלוונטי, מוצרים או שירותים אשר יכולים לסייע להם לפתור את הבעיה שלהם בצורה הפשוטה ביותר והטובה ביותר עבורם.

 

כך למשל, אדם המעוניין לפתוח עסק יוכל לגשת אל מאמן עסקי או יועץ עסקי בכדי לעבור את תהליך פתיחת העסק בהצלחה, או ללמוד בעצמו את הכלים שעליו ליישם באמצעות מוצר פיזי או דיגיטלי כגון ספר, סדנא, קורס או הרצאה. אז איך תוכלו לבנות הצעה שהלקוח שלכם לא יוכל לסרב לה ויחליט שהמוצר שלכם הוא הטוב ביותר מבחינתו?

 

התשובה לכך כרוכה בערך המוסף שתבחרו להציע לו ולרבים כמותו אשר מתעניינים במה שיש לכם להציע. אם באמת חשוב לכם למשוך לקוחות פוטנציאלים לרכישת המוצר שלכם בעלויות פרסום נמוכות במיוחד, עליכם להכין מתנה איכותית, רלוונטית לקהל היעד שלכם ובעלת ערך גבוה, באמצעותה תוכלו לקדם את העסק שלכם על ידי פרסום ברשימות תפוצה.

 

כל אחד יכול לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה

לפני שתוכלו לבנות את רשימת התפוצה שלכם, עליכם להניע את קהל היעד שלכם להירשם אל רשימת התפוצה שלכם וזאת על מנת שיוכלו לקבל מכם טיפים ומידע רלוונטי לתחום העניין שלהם ואף לרכוש מכם מוצרים או שירותים בהמשך הדרך.

 

על מנת לעשות זאת, לא די בפרסום ברשתות חברתיות, פרסום בגוגל או קידום אתרים אורגני. עליכם להכין מוצר מידע, מתנה חינמית בעלת ערך גבוה עבור המשתמש, וזאת כדי שיסכים לתת בתמורה לכך את כתובת המייל שלו במעמד ההרשמה לרשימת התפוצה שלכם.

 

הכסף הוא ברשימה ובמספרים הגדולים
מי שלא אוהב לקבל מתנות, שיקום. בייחוד כאשר מדובר במתנה שתשמחו מאוד לקבל. חלוקת מתנות היא פעולה שתוכלו לעשות בעצמכם בחינם בכדי שתוכלו לגייס את האנשים הראשוניים שישמחו לשמוע את מה שיש לכם להגיד ולקבל מכם טיפים לקידום האינטרס האישי או המקצועי שלהם. כל שעליכם לעשות הוא לפרסם ברשתות המדיה החברתית, באמצעות סרטונים בפייסבוק וביוטיוב ובקבוצות רלוונטיות בהן קהל היעד שלכם מבקר באופן קבוע.

 

אם תתנו ערך אמיתי, יעריכו אתכם על כך והפרסום שלכם יהפוך לויראלי. לכן, השקיעו במתנה שלכם וחישבו היטב איך באמת תוכלו לתרום ערך ללקוח שלכם בחינם וללא השקעה כספית מצידו, לפחות בשלב הראשוני.

 

לאחר שצברתם לעצמכם רשימה של מתעניינים רבים, תוכלו להתחיל לפרסם להם סדרת מסרים במייל באופן אוטומטי באמצעות שירותי דיוור של חברות רשימות התפוצה, ולבנות משפך שיווקי אשר תפקידו לתת להם ערך גבוה מצד אחד ולקדם מכירות מאידך.

 

עלויות החזקת רשימות דיוור אינן גבוהות, כך שאם יש לכם מוצר טוב ושירות מקצועי להציע, תוכלו לקדם מכירות באמצעות רשימה זו בעלויות נמוכות במיוחד ובאופן אוטומטי באמצעות תזמון מיילים בהתאמה אישית הזמין לכם במערכות הדיוור.

 

לאחר שתעשו זאת תגלו כי לא כל מנוי לרשימת התפוצה הוא לקוח משלם בהכרח, אך זכרו כי גם מי שאינו מעוניין לרכוש מכם בשבוע או בחודש הקרובים, עדיין עשוי לרכוש מכם בהמשך הדרך, כשיהיה מוכן לכך. כך, שבשכלול כולל של שווי המנויים שלכם לרשימת התפוצה, תוכלו לחשב** בדיוק כמה שווה לכם כל מנוי לרשימת התפוצה למשך שנה באמצעות המשוואה הבאה:

 

מספר המנויים הפעילים (X)

 

מספר המכירות שנעשו דרך הקלקות מרשימת הדיוור שלכם
במהלך 12 החודשים האחרונים (Y)

 

 

X/Y ייתן לכם את השווי של מנוי ברשימת התפוצה שלכם לאורך שנה אחת.

 

**כמובן שיהיה עליכם לקזז גם את עלויות הפרסום והזמן שנדרש מכם על מנת לתחזק את רשימת התפוצה.

 

לסיכום:
אם יש לכם שירות או מוצר, אשר רבים היו שמחים לרכוש מכם, כל שעליכם לעשות הוא, לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה באמצעות מתנה בעלת ערך גבוה למשתמש. פעולה זו תגרום לקהל עוקבים רחב, להיחשף לסדרת המסרים שהכנתם, כחלק מבניית המשפך השיווקי שלכם, שבסופה יהיה הלקוח מוכן להוציא את הארנק ולקנות מכם.

 

הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה

40 Shares
מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים

מושיק קלינמן, מקדם אתרים חרוץ ונעים הליכות, בעבר עבד בחברת יויומדיה, תמיד נזכור את למושיק את הדברים הטובים הרצינות והמחויבות לעבודה.

Comments

comments