בעל עסק? אם יש לך מוצרים שחשוב לך להגביר את ההתעניינות עבורם ולייצר יותר מכירות, אנו ממליצים לך ללמוד איך למכור יותר באמצעות הדרכות אינטרנטיות.

הדרכות אינטרנטיות ברשת
הדרכות אינטרנטיות ברשת – איך למכור יותר באמצעות הדרכה אינטרנטית

 

מה זו הדרכה אינטרנטית?

הדרכה אינטרנטית הידועה גם בשם וובינר או סמינרשת היא פגישה וירטואלית בין בעל העסק ובין הלקוחות הפוטנציאלים אשר מעוניינים לקבל יותר אינפורמציה בנוגע למוצר או השירות שאתם מעוניינים למכור. ההדרכה האינטרנטית נועדה לספק ערך גבוה עבור הלקוחות הפוטנציאליים בתחום המומחיות שלכם, ובכך לעניין אותם לרכוש מכם את המוצר שלכם.

 

מדוע לקיים הדרכת אינטרנטית?
כבעל עסק, אתה רוצה לדעת כיצד למנף את הזמן ולמכור הרבה בכמה שפחות זמן. ההדרכה האינטרנטית מאפשרת לך לקיים הרצאה בעלת ערך גבוה לקהל שלך ובסופה להניע אותם לרכוש ממך את המוצר שברצונך לקדם.

 

כך לדוגמא, אם העסק שלכם עוסק במתן שירותי כתיבה שיווקית (קופירייטינג) לעסקים, תוכלו לדבר על 3 דרכים בהם כל בעל עסק יוכל לשפר את המסרים שלו בכדי לייצר יותר לקוחות. אחד מחוקי עקרונות השכנוע מדבר על הדדיות. כך, כאשר תספקו תוכן רלוונטי ומועיל לקהל היעד שלכם, תוכלו לצפות לכך שתקבלו יותר פניות בבקשה לבצע עבורם כתיבה שיווקית כאות להוקרת תודה והערכה על כך שאתם אלו שנתתם להם ערך בחינם והקדשתם מזמנכם על מנת לעזור להם לסגור יותר עסקאות ולהרוויח יותר כסף.

 

מטרת הוובינר הוא לחזק אצל הלקוח את התובנה שהערך שלכם יכול באמת לעזור להם, כאשר בסופו תגיע ההנעה לפעולה בה תוכלו להציע להם הצעה שאי אפשר לסרב לה ובכך לסגור מספר גבוה יותר של עסקאות בפרק זמן של 60-120 דקות בלבד.

 

איך יוצרים רשימת מתעניינים רלוונטית להדרכה אינטרנטית?

בכדי לייצר רשימת מתעניינים עבור המוצר או השירות אותו אתם משווקים, תתבקשו לבנות משפך שיווקי, בו תצטרכו להציע ערך גבוה למשתמש במתנה לכתובת המייל שלו. היות ומסירת כתובת המייל בלבד איננה מהווה קושי או מכשול כלשהו עבור המשתמש הממוצע, הסיכויים שלכם לקבל את פרטי המייל שלו גבוהים במיוחד.

 

לאחר שצברתם רשימת מתעניינים רבה, תוכלו להתחיל להעביר להם סדרת מסרים המשלבת בין תוכן איכותי וחינמי ולשלב בו גם את המוצר או השירות שלכם שיכולים לגרום ללקוח הפוטנציאלי שלכם לפתור את הבעיה שלו מהר יותר.

 

כאשר תגיעו לרשימה של כמה מאות לקוחות פוטנציאלים, תוכלו לערוך הדרכה אינטרנטית שהם ישמחו להשתתף בה ולשמוע את מה שיש לכם להגיד, בייחוד כאשר תאמרו להם מהו ערך המוסף שהם יקבלו מכם כתוצאה מהשתתפות בהדרכה. כמו כן, תוכלו גם להציע מראש הטבה בלעדית לזמן מוגבל למשתתפי ההדרכה בלבד כך שגם זו תעלה את ההתעניינות של הקהל שלכם בהדרכה ויניע אותם לשריין את התאריך והשעה ולהגיע בזמן.

 

הדרכה אינטרנטית כחלק מהשקת מוצר חדש

אנשי שיווק רבים משתמשים בהדרכה אינטרנטית בכדי למשוך קהל רלוונטי וממוקד כתקופה של כחודשיים מראש לפני השקת מוצר הדגל שלהם. אם יש לכם קורס או מוצר בעלות של מאות או אלפי שקלים ליחידה, השימוש בהדרכה אינטרנטית יוכל לייצר לכם עשרות אלפי שקלים בפרק זמן של הרצאה בת 60 דקות ועד שעתיים בממוצע.

 

אחד היתרונות של הדרכה אינטרנטית הם שתוכלו לבחור לקיים הדרכה בשידור חי, בה אתם אלו שתדברו במשך כ-90 דקות בממוצע לכל הדרכה, או שמא תחליטו להקליט את ההדרכה ולהשמיע אותה שוב ושוב בפני קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

 

השימוש בהדרכה אינטרנטית במקרה זה, יאפשר לכם לקיים מספר הדרכות כאלו כל שבוע ובכך לייצר יותר מכירות בזמן קצוב מראש. כך, אם למדתם כבר את עקרונות השכנוע, כל שעליכם לעשות הוא לבנות משפך שיווקי אשר יניע את המשתמש לבצע כל פעם פעולה אחת אשר תספק עבורו ערך גבוה, ובתמורה אתם תתגמלו אותו על כך. (מדריך חינמי, הדרכה אינטרנטית, סדרת סרטונים חינמית).

 

בסופו של דבר, התגמול האמתי על כל הפעולות שביצע המשתמש יגיעו אליכם. חשבו על כך, האם באמת שווה לכם לייצר עשרות אלפי שקלים לכל הדרכה אינטרנטית?

 

אם גם אתם רוצים להגדיל את רשימת המתעניינים עבור המוצר או השירות אותו אתם מקדמים, כל שעליכם לעשות הוא להתחיל לפרסם בגוגל וברשתות החברתיות ולקבל רשימת מתעניינים שבאמת רוצים לשמוע מה שיש לכם לומר.

 

חושבים איך להעביר את המסר השיווקי שלכם לכולם?
התקשרו אלינו היום והתחילו לפרסם בגוגל עם חברת קידום אתרים מקצועית.
טלפון: 
072-299-2112

 

הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה

מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים

מושיק קלינמן, מקדם אתרים חרוץ ונעים הליכות, בעבר עבד בחברת יויומדיה, תמיד נזכור את למושיק את הדברים הטובים הרצינות והמחויבות לעבודה.

Comments

comments