רוצים לדעת איך לכתוב מאמר מנצח שיביא לכם יותר לקוחות? במאמר הבא תלמדו את כל כללי האצבע לכתיבת מאמר מנצח שיגרום לתוכן שלכם לבלוט מעל כולם ולייצר יותר מכירות.

איך לכתוב מאמר מנצח
איך לכתוב מאמר מנצח שיביא לכם יותר לקוחות

 

אם שמעתם כבר בעבר את הביטוי: "התוכן הוא המלך", כנראה שאתם מבינים כי ישנה חשיבות גבוהה לערך של התוכן שלכם, הן בעיני המשתמש והן בעיני גוגל. לכן, אם באמת חשוב לכם להגדיל את מספר הפניות מצד הלקוחות הפוטנציאלים ולסגור יותר עסקאות, עליכם לתת להם ערך גבוה בתמורה. בכדי שגם אתם תוכלו לשפר את יכולות הכתיבה השיווקית שלכם, ריכזנו עבורכם את הכללים האפקטיביים ביותר לכתיבת מאמר מנצח.

כללי האצבע לכתיבת מאמר מנצח: מבנה המאמר

פקטור ה-WOW – כותרת המאמר וטקסט מקדים

תפקיד פקטור ה-WOW הוא לגרום ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להביע עניין בתוכן שלכם. חשוב להשתמש בו רק במקרים בהם ההבטחה שלכם לחשוף את התוכן שתואר בכותרת באופן מדויק. שימוש בכותרות מטעות (קליקבייט) עשוי לגרום לאמון האתר שלכם להיפגע ואף לקבל עונש מגוגל. אורך המקטע הזה נע בין 175-200 מילים שאמורות למשתמש להגיד לעצמו: "וואו, באמת למדתי משהו חדש, למדתי ונהניתי לקרוא את המאמר."

כותרות המאמר

כותרות המאמר יתארו את התוכן בו נתמקד בחלק התחתון של הכותרת. הכותרות יכילו את מילות המפתח אותם ברצוננו לקדם בגוגל באופן אורגני.

מידע, עובדות ונתונים

בחלק זה נתמקד בכתיבת מידע ונתונים המתייחסים אל הנושא שלנו. את הנתונים והעובדות היבשות תוכלו למצוא בקלות ברחבי הרשת באמצעות מנוע החיפוש גוגל. חלק זה יכלול 150-200 מילים בסה"כ.

אורך המאמר

מאמר מקצועי באמצעותו תוכלו לספק ערך גבוה למשתמש ולמנוע החיפוש, יכלול לכל הפחות 500 מילים. אורך המאמר הוא אחד הפרמטרים אותם גוגל בוחנים על מנת שיוכלו להעריך את התוכן שלכם ביחס אל המתחרים שלכם. אם תקפידו לכתוב תוכן איכותי ורלוונטי עבור המשתמשים, תוכלו להגדיל באופן משמעותי את מספר הפניות עבור העסק שלכם.

 

הנעה לפעולה \ קריאה לפעולה

כותרת הקריאה לפעולה
השתמשו בכותרת אשר תעודד את המשתמש להשאיר פרטים, להגיב ולשתף את התוכן שלכם. זכרו כי עליכם לתת סיבה מוצדקת או מעוררת השראה לכך שהפעולה אותה יעשה המשתמש אכן תתרום לו ולרבים.

הטריגרים החמים למכירה
בכדי לעודד את המשתמש להגיע להחלטה ולרכוש מכם, עליכם למצוא את הטריגרים החמים אשר יגרמו לו להירשם אל רשימת הדיוור שלכם, או לרכוש את המוצר שלכם. בחלק זה תוכלו לארוז טוב יותר את "ההצעה שאי אפשר לסרב לה" באמצעות משלוח חינם, אחריות להחזר כספי, הנחה המותנית בזמן או בכמות. נסו להשתמש ב-100-175 מילים עבור חלק זה.

"אין הנחתום מעיד על עיסתו"
הוסיפו המלצות של לקוחות מרוצים אשר השתמשו במוצר שלכם ונתנו לכם ו\או למוצר שלכם ביקורות טובות. תפקיד ההמלצות לחזק את החשש מהשקעה במוצר שאינו יפתור לו את הבעיה כפי שהובטח לו.

הצעה לקריאת מאמרים נוספים
השתמשו בקישורים פנימיים במאמרים שלכם על מנת לאפשר לקוראים שלכם לצרוך מכם תוכן נוסף ורלוונטי אל נושא המאמר. השימוש בקישורים פנימיים לאתר שלכם יגרום לתוכן שלכם לקבל חשיפה גבוהה יותר ובכך גם יעלה את מספר הפניות אל העסק שלכם. כמו כן, זהו אות נוסף למנוע החיפוש המאפשר לכם לקדם את עמודי האתר השונים.

אם אהבתם את המאמר ומצאתם אותו מועיל, נשמח אם תעשו לייק ותשתפו אותו, כך שכולם יוכלו ליהנות ממנו וללמוד איך לכתוב מאמר מנצח ולהגדיל את ההכנסות בעסק שלהם.

הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה

מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים

מושיק קלינמן, מקדם אתרים חרוץ ונעים הליכות, בעבר עבד בחברת יויומדיה, תמיד נזכור את למושיק את הדברים הטובים הרצינות והמחויבות לעבודה.

Comments

comments