לפני שתתחילו לבצע את פעילויות השיווק וקידום העסק ברחבי הרשת, עליכם לדעת אלו שיטות פרסום באינטרנט קיימות ואיזו שיטה תתאים עבורכם בהתאם לשרות שאתם נותנים, לתקציב הפרסום ובהתאם לפרמטרים נוספים.

 

החשיבות של פעילות מקצועית במסגרת פרסום באינטרנט

אחד הדברים שחשוב להבין זה שבשיווק באינטרנט אין סודות, אל תחפשו אפיק שיווקי סודי שיביא לכם את הלקוחות, במקום זאת התמקדו באפיקים המוכרים אך בצעו את העבודה ואת השיווק באפיקים אלה באופן מקצועי – לבד או עם בעל מקצוע תותח. בסופו של דבר ברוב הגדול של הפעמים, מה שמבדיל את המצליחנים בעולם השיווק והפרסום באינטרנט מאלו שלא זה לא אפיק הפרסום אלא המקצועיות שבה מתבצע הפרסום במסגרת אותו אפיק שיווקי.

 

פרסום באינטרנט
היום אפיקי הפרסום באינטרנט ידועים לכולם, אל תחפשו למצוא איזשהו אפיק סודי, הסוד מסתתר במקצועיות שבה אתם פועלים באפיקי הפרסום המוכרים האלה

הכנו עבורכם סקירה על הדרכים הנפוצות ביותר לפרסום באינטרנט.


קידום אורגני בגוגל לבעלי עסקים

קידום אתרים באינטרנט באופן אורגני הינו תהליך לטווח הארוך ודורש מחויבות ועקביות. תהליך עבודת הקידום בגוגל אינה תלויה בצד המפרסם בלבד כי אם בצד שלישי (גוגל) אשר מפקחים על האיכות והרלוונטיות של כל האתרים ברשת. מה שחשוב להבין זה שבסופו של דבר גוגל מחפש להציג למשתמש את האתרים שהוא סבור שיוכלו לספק לגולש את הערך הגבוה ביותר ואת זה האלגוריתם של גוגל מנסה לעשות על סמך פרמטרים שונים – בינהם: מהירות טעינת העמודים באתר, איכות התוכן באתר, הרלוונטיות של התוכן באתר למה שהמשתמש חיפוש ופרמטרים רבים נוספים. לכן פעילות קידום אתרים אורגני צריכה לבוא מהבנה שנדרשת פעילות ארוכת טווח שמשתלמת בטווח הארוך. טיפים ומידע נוסף על קידום אתרים אורגני תוכלו למצוא כאן

 


פרסום וקידום עסקים בגוגל

פרסום בגוגל הוא אולי האפיק המהיר ביותר בעולם הפרסום: מקימים חשבון גוגל אדוורדס בצורה נכונה ומתחילים לקבל הופעות ופניות, אך זה כמובן במאקרו. בפועל כדי להקים קמפיין מצליח בגוגל אדוורדס המייצר לידים ומכירות נדרשת הבנה של תהליך הדירוג והחיוב בגוגל אדוורדס.

על מנת שנוכל להבין טוב יותר כיצד להיות מדורגים גבוה יותר בתוצאות החיפוש ולשלם פחות עלינו להבין כיצד מחושב ציון האיכות של המודעה בגוגל. ציון האיכות של המודעה מחושב לפי המחיר לקליק אותו מוכן המפרסם לשלם כפול ציון האיכות של מילת המפתח שמפעילה את המודעה.

 

כך למשל אם המחיר לקליק אותו המפרסם מוכן לשלם עומד על 5 ₪ וציון האיכות של מילת המפתח הוא 8, ציון המודעה שלנו יהיה 40 בעוד שבמידה ומפרסם אחר יהיה מוכן לשלם לקליק מחיר גבוה יותר 6 ₪ אך ציון האיכות שלו יהיה 6, המודעה שלו תקבל ציון של 36. המפרסם הראשון שקיבל ציון של 40 יוצג גבוה יותר במודעות הפרסום בגוגל ואף יוכל לשלם מחיר נמוך יותר לקליק בפועל וזאת בשל אופטימיזציה נכונה של קמפיין הפרסום.

 

מכיוון שציון האיכות של מילת המפתח כל כך קריטי חשוב להקפיד על הכללים הבאים: הביטוי אותו המשתמש מחפש חייב להופיע במודעה לפחות פעם אחת ולהופיע בדף הנחיתה לפחות פעם אחת, דף הנחיתה צריך להיטען מהר, צריך להשקיע בקופירייטינג טוב בכדי להעלות את היחס בין כמות הצפיות לכמות ההופעות


בסרטון הבא ניתן לראות בהרחבה כיצד זה מתבצע:

 

פרסום בפייסבוק

היתרון הגדול של פרסום בפייסבוק בא לידי ביטוי כאשר אתם באים לפרסם מוצר שאנשים אינם יודעים לחפש או כאשר אתם רוצים לעורר אצל הלקוחות שלהם איזשהו צורך. אם בגוגל ברשת החיפוש הרעיון הוא להציג את המודעות שלנו למי שהקליד ביטוי הרלוונטי לשירות שלנו כלומר למי שצריך את השירות שלנו בוודאות, בפייסבוק הרעיון שונה, בפייסבוק הרעיון הוא להגיע לקהל לקוחות שאנחנו סבורים שהמוצר שלנו יתאים לו על סמך גיל, מין, מגורים, מצב משפחתי, תחומי עניין ועוד קיימת סבירות גבוהה שירצה לרכוש את המוצר ושהמוצר יכול להועיל לו. מידע נוסף על פרסום בפייסבוק תוכלו למצוא כאן.

 

לייעוץ ראשוני ופרטים נוספים על פרסום באינטרנט מבוסס תוצאות?
התקשרו: 072-299-2112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments