זה נכון שבקיץ יש הרבה אנשים שנמצאים בחופש והרבה אנשים שהראש שלהם פחות בביזניס ויותר בחופשות משפחתיות ובפעילויות מהנות. לכן טבעי שתעלה השאלה – האם כדאי להוריד  את הפרסום או את היקף הפרסום.

 

 

עלות הפרסום יורדת מכיוון שהביקוש לפרסום יורד

חשוב לזכור שמכיוון שהרבה בעלי עסקים חושבים בדיוק ככה ומורידים את היקף הפרסום במסגרת חופשת הקיץ התחרותיות בשוק יורדת ולכן עלות החשיפה של המפרסמים יורדת, מכיוון שברגע שיש פחות ביקוש לפרסום המחירים יורדים, לכן הרבה עסקים דווקא יכולים לנצל את התקופה הזאת בכדי לייצר פרסום זול יותר.

האם כדאי לשווק בחופשת קיץ

 

חופשת הקיץ היא זמן מצוין לפתוח פור על המתחרים שלכם

דווקא כשהמתחרים שלכם מורידים הילוך זה יכול להיות הזמן הטוב ביותר להעלות הילוך ולפתוח מהם פער שמתבטא במנגנוני/אפיקי שיווק חדשים.

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments