בכדי שתוכלו למקסם את תוצאות הפרסום שלכם, עליכם להוסיף לקמפיין גם בניית משפך שיווקי לפרסום בגוגל באמצעותו תוכלו למקד את תנועת המשתמשים הממומנת לדפים ייעודיים אשר להם סיכויים גבוהים יותר להמרה.

בניית משפך שיווקי
בניית משפך שיווקי לפרסום בגוגל

בניית משפך שיווקי לפרסום ממומן

בין אם בחרתם לפרסם בגוגל ובין אם אתם פועלים רק ברשתות החברתיות, עליכם בסופו של דבר להישאר רווחיים ככל הניתן, כך שכל לחיצה, כל ליד וכל מכירה יעלו פחות ואחוזי ההמרה יעלו. בכדי לעשות זאת עליכם לבנות משפך שיווקי לפרסום ממומן אשר יגרום למשתמשים לרצות להשאיר פרטים.

המתכון המלא לבניית משפך שיווקי

עליכם לבצע בדיקה ממוקדת עבור כל אחד מהאלמנטים הבאים ולהשוות את הביצועים ביניהם. כך, תוכלו להוזיל את העלויות ולקבל באותו התקציב יותר ויותר פניות.

מודעות טקסט ומודעות תמונה – הם הדבר הראשון אשר אליהם נחשף הלקוח הפוטנציאלי שלכם. עליכם למקד את המודעה באופן אופטימלי כך שתתאים בדיוק אליו.

בדקו היטב את המיקום אליו תפנו את המשתמש – האם מדובר בדף הבית או בעמוד פנימי באתר? אולי לדף נחיתה ייעודי? בחירה זו עשויה להיות קריטית בתוצאות הפרסום שלכם, לטובה ולרעה.

עיצוב חוויית המשתמש באתר או בדף הנחיתה – חשבו מהו הרושם הראשוני אליו נחשף המשתמש כאשר הוא מגיע לאתר שלכם ומה אתם עושים על מנת להתבלט על פני המתחרים שלכם?

שינוי אלמנטים באתר – לרבות כותרות, טקסטים, אלמנטים גרפיים, תמונות וצבעים

כתיבה שיווקית – לפני שהמשתמש ישאיר את פרטיו, עליכם לקחת בחשבון כי ההצעה שלכם צריכה להיות כזו שאי אפשר לסרב לה, כמו גם מנוסחת היטב ומשכנעת. חשבו: האם אתם הייתם משאירים פרטים במקומו?

אבחון המקורות לשיפור וייעול תוצאות הקמפיין שלכם

ראשית, יש להכיר את התחום שלכם ולדעת מה הן העלויות לקליק הממוצעות בגוגל ובפייסבוק. תוכלו בכל רגע נתון להשוות את הנתונים עם הדוחות שאתם מקבלים מחברת הפרסום שלכם. באם המחירים לקליק דומים למחירי השוק, ככל הנראה שמדובר באלמנט אחר אותו עליכם לבדוק. כמו כן, חשוב להבין מהו התפקיד שלכם ומהו התפקיד של החברה אשר מנהלת עבורכם את הקמפיין.

התפקיד של חברת קידום האתרים הוא לבצע אופטימיזציה סביב הקמפיין ולמקסם את תוצאותיו. אם ניהול האתר אינו חלק מהחוזה עליו חתמתם, עליכם לקחת בחשבון כי על אלמנט באתר או בדף הנחיתה שלכם עשוי להיות פרמטר קריטי בהחלטת המשתמש באם להשאיר את פרטיו או לנטוש את האתר.

בדקו מה עושים המתחרים

היכנסו למספר אתרים מובילים בתחומכם וראו כיצד הם מקדמים את ההצעה הפרסומית שלהם בגוגל ובפייסבוק. נסו ליישר קו עם האסטרטגיה השיווקית שלהם על מנת שגם כאשר אתם תידרשו להתחיל בתהליך של בניית משפך שיווקי לפרסום בגוגל, תוכלו לעשות זאת ביעילות.

בדקו את המספרים באקסל

חישוב עלויות הקמפיין באמצעות חישוב יחס ההמרה, עלויות לקליק ואחוזי סגירת העסקה הטלפונית הינם רק חלק מהפרמטרים אותם תצטרכו לקחת בחשבון בהצלחת הקמפיין שלכם. חשוב להבין כי אין הבטחה פרסומית להצלחת הקמפיין שלכם בגוגל ובפייסבוק בכל מקרה. עליכם לקחת בחשבון כי אם פניתם לחברה מקצועית, תקבלו תנועה ממוקדת ורלוונטית מבחינת איכות מקורות התנועה השונים באפיקי הפרסום הממומנים והאורגנים כאחד.

כמו כן, עליכם לקחת בחשבון כי ההשקעה שלכם בבניית אתר מותאם לגוגל ומעוצב היטב לחוויית משתמש גבוהה ונוחה באתר היא פקטור המהווה חלק נכבד מעלויות הפרסום שלכם. כך, המחירים לקליק אינם הגורם המשפיע ביותר בעת הופעת האתר שלכם במקום הראשון. אם האתר שלכם בנוי היטב ומעביר את המסר היטב למשתמש, גוגל יתנו לכם עדיפות להופיע במקומות הראשוניים גם במחיר נמוך יותר.

זכרו: ככל שתשקיעו יותר בבדיקת האלמנטים הללו, כך תוכלו להגדיל את תנועת המשתמשים באתר שלכם. בטווח הארוך, מחירי הפרסום בקמפיין יהיו נמוכים יותר ואתם תוכלו לקבל יותר לידים באותו התקציב.

תקציב הפרסום בגוגל

גוגל מחשבים את תקציב הפרסום שלכם לפי יום ולא פר חודש. כך לדוגמא אם תקציב הפרסום שלכם עומד על 2000 ₪ (לא כולל עמלת פרסום) נבצע חלוקה של התקציב החודשי במספר ימי הפרסום בחודש. בהנחה שקמפיין הפרסום שלכם עובד 7\24 כולל שבתות, התקציב שלכם יעמוד על כ-66 ₪ ביום.

בהתאם למחירים לקליק בתחומכם ובהתאם לבחירת מילות המפתח, עליכם לוודא כי אתם מקבלים מספיק כניסות בכל יום שהקמפיין פעיל. על אף כי אין נוסחה אחת שקובעת את רווחיות הקמפיין וכל מקרה לגופו, עליכם לקחת בחשבון את האפקטיביות של הפרסום בגוגל על ידי תקציב פרסום יומי סביר, כך שהקמפיין שלכם יוכל למצות 100% מהפוטנציאל שלו ולא להיקלע להגבלת תקציב מתמשכת.

צריכים עזרה בבניית משפך שיווקי לפרסום בגוגל?
התחילו לפרסם עכשיו וקבלו 300 ₪ במתנה לפרסום בגוגל. התקשרו: 
072-299-2112

הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה

מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים

מושיק קלינמן, מקדם אתרים חרוץ ונעים הליכות, בעבר עבד בחברת יויומדיה, תמיד נזכור את למושיק את הדברים הטובים הרצינות והמחויבות לעבודה.

Comments

comments