מעקב ומדידת ביצועים של שיחות טלפון מהווה מדד טוב לביצועים של קמפיין שיווק. בין אם מדובר במעקב אחר שיווק ישיר, מודעות פרסום או חיפוש אורגני, הרי שבמסעות פרסום רבים, מספר שיחות הטלפון הן מדד מעולה ליעילות הקמפיין. מעקב ומדידה אחר מקור השיחות, מעניקה הבנת-עומק של קהל היעד והתנהגות גולשים, לטובת ייעול מיטבי של הקמפיין.

כלי למעקב שיחות המתממשק לגוגל אנליטיקס הוא אחד הפיתוחים המתקדמים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, ומאפשר ניתוח מידע מדויק ובזמן אמת אודות המקורות שמהם מגיעות השיחות בפועל.

בדידת ביצועים של שיחות טלפון
מדידת ביצועי פרסום

 

תכונות עיקריות של מדידת ביצועים בשיחות טלפון

  • ניטור ומדידת שיחות בכל ערוצי השיווק אונליין ואופליין.
  • אפשרות למדוד טלפונים שהגיעו מביטויי מפתח ספציפיים מקמפיין אדוורדס ומקידום אתרים אורגני.
  • הקלטת שיחות – לצורך הכשרת אנשי צוות ושיפור שירות לקוחות.
  • סקירה ורישום הערות לגבי שיחות הטלפון.
  • קליטת מספר דינאמית – הצגה אוטומטית של חוויית המשתמש לפני ואחרי שיחת הטלפון בהתאם לרישום שהתבצע עבור המספר בשיחות קודמות.
  • ניהול מספר רב של חברות, מיקומים או לקוחות, מְחשבון יחיד.
  • הגדרה מהירה של מספרים – חיסכון בזמן, בשימוש בניתוב שיחות מותאם אישית.

מעקב שיחות עם מילות מפתח הוא, אחד הפיתוחים המתקדמים בתחום מדידת הביצועים. כאשר גולש מגיע לאתר שלכם באמצעות מנוע החיפוש, מוקצה עבורו מספר טלפון מיוחד עבור מהלך שהותו באתר; כל עוד הגולש נמצא באתר, הוא היחיד שחשוף למספר. בעת ההתקשרות, תוכלו לדעת מי מתקשר ובאיזו מילת חיפוש נעשה שימוש עבור אותו גולש.

מדובר באחד השירותים היותר פופולאריים בקרב מנהלי קמפיינים מעודכנים ומקצוענים. הנתונים מוזנים ישירות לגוגל אנליטיקס ואז לגוגל אדוורדס. משמעות הדבר: באפשרותכם להתייחס אל שיחות טלפון כאל המרות לכל דבר! תוכלו ללמוד מאילו מקורות שיווקיים מגיעות שיחות ולא רק זה! תוכלו גם לסקור ולחקור עד למילת חיפוש בודדה ולעשות את הקישור בין גולשים מסוימים והפעולות שהם מבצעים באתר.

כיצד מעקב שיחות "ברמת מילת המפתח" עובד?

בכל פעם שגולש מגיע לאתר, מוקצה עבורו מספר טלפון ייחודי. הגולש רואה את המספר כל זמן שהוא באתר. הקצאה כזו של מספר טלפון ייחודי לכל גולש מאפשרת ביצוע קישור ישיר בין שיחות לגולשים מסוימים. בסיום הגלישה, מספר הטלפון "משתחרר" מהגולש הקודם ומתפנה לגולש חדש.

הקצאת מספר דינאמית להצגת מספר ייחודי עבור גולש:

הטכנולוגיה משלבת את מעקב השיחות באתר שלכם, באמצעות מספר הטלפון עבור כל מקור, כדוגמת – גוגל אדוורדס, Yahoo Organic, Yelp, פייסבוק או כל אתר אחר. מספר המעקב המתאים יוצג כאשר גולש מגיע לאתר שלכם באמצעות אחד מהמקורות שלעיל ויוזן לנתונים אותם תוכלו לסקור בהמשך.

מעקב שיחות ברמת הקמפיין – הגדרת מספר טלפון למעקב עבור כל קמפיין שיווקי

צרו מספר טלפון עבור כל קמפיין שיווקי (מקוון או לא-מקוון) והתחילו להבין אילו מקורות הם אפקטיביים ומזרימים שיחות טלפון לעסק שלכם ואלו מקורות אינם מספקים את הסחורה ויש לשפר את השימוש בהם או להשקיע את הכסף באפיקים אחרים.

לסיכום, במידה ועיקר הלידים שלכם מגיעים באמצעות פניות בטלפון, היכולת למדוד את המקורות האפקטיביים ביותר מהן מגיעות השיחות היא קריטית. הטכנולוגיה כבר קיימת ותוכלו להשתמש בה לטובתכם.

למידע נוסף צרו עמנו קשר – 072-2992112

0 Shares
שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments