קידום אורגני בגוגל הוא תהליך ארוך טווח וכך צריך להתייחס אליו, הימנעו מלדרוש תוצאות מהירות וכך תמנעו מאכזבות. התמקדו בלייצר תשתיות מבוססות אשר יהוו בסיס לקידום האתר שלכם בגוגל לאורך שנים רבות וישתלמו בגדול בטווח הארוך.

 

 

אם אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל באופן אורגני, בתוכן איכותי זה תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפים ורפרנסים שיסייעו לכם לקדם את האתר שלהם בעוצמה רבה תוך שימור על הכללים שגוגל בודקת. חשוב לציין שלמרות שתוכן זה מורכב מלמעלה ל – 1000 מילים, קידום אורגני מקצועי כולל ניואנסים רבים אשר אינם מפורטים בתוכן זה ויחד עם זאת, תוכן זה יכול לסייע לכם להבין חלק חשוב בתהליך ובמורכבות התהליך.

 

 

במידה ואתם מעוניינים להתחיל בתהליך הקידום עוד היום, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון 0722992112

 

קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל מתאים לבעלי עסק המסתכלים קדימה שנה לפחות, הוא תהליך ארוך טווח אשר במידה ומבוצע באופן מקצועי מספק החזר מעולה על ההשקעה

 

טיפים לקידום אורגני בגוגל

 
התוכן והערך הוא המלך וגם תדירות ועקביות העלאתו
כתבו תוכן רלוונטי ועשיר במידע המועיל לגולש כך תוכלו להעניק לעצמכם הרבה נקודות זכות, שכן המשתמשים יאהבו אתכם וכך גם גוגל. הזחלנים של גוגל סורקים את הרשת ללא הפסקה ושומרים בזיכרון המטמון של מנוע החיפוש את המידע האחרון שנאסף מכל עמוד. אופן התדירות של עדכון העמודים הוא פרמטר נוסף באמצעותו גוגל מבינים עד כמה רלוונטי כל עמוד באתר. מידע נוסף על חשיבות התוכן באתר תוכלו למצוא כאן.

 

 

 

תוכן מקורי בלבד
התוכן המופיע באתר שלכם יהיה מקורי בלבד עבור כל עמוד ועמוד באופן ייחודי. משמעות הדבר היא שהן באתר שלכם והן מחוצה לו, לא יימצא תוכן משוכפל וייחודי עבור כל חלקי האתר.

 

 

 

מהירות טעינת האתר
באמצעות כלי לבדיקת מהירות האתר של גוגל תוכלו לבדוק את מהירות טעינת האתר שלכם, מומלץ מאוד להגיע בגרסת מחשב לציון 80 לפחות ובגרסת מובייל לציון 70 לפחות בכדי ליצור בסיס טוב לקידום האתר בגוגל באופן אורגני. בהקשר זה לא רבים יודעים אך מהירות טעינת העמוד משפיעה גם הביצועים של הפרסום בגוגל. טעינה מהירה של העמוד תסייע לכם להוריד את המחיר לקליק.  מידע נוסף על מהירות טעינת האתר תוכלו למצוא כאן.

 

 

אופטימיזציה לתמונות
אופטימיזציה לתמונות באתר היא פעולה חשובה שיש לבצע בתגיות התמונה על מנת שהן גוגל והן המשתמשים יוכלו להבין טוב יותר מהו המסר המרכזי בעמוד התוכן.

אלו הם המאפיינים החשובים ביותר לביצוע אופטימיזציה לתמונות:

שם הקובץ (תנו לקובץ שם בעל משמעות אמיתית ורלוונטית לתוכן)
תגית כותרת (Title) – תופיע / תצוף  כאשר עומדים על התמונה.
תיאור (ALT) – תופיע בעקבות כישלון בטעינת התמונה כטקסט חלופי.
כיתוב (Caption) – יופיע באופן קבוע לצד התמונה בדרך כלל מתחתיה.
גודל הקובץ – הקפידו לבצע דחיסה של התמונה מה שיסייע לשיפור מהירות טעינתה וכתוצאה מכך לשיפור טעינת העמוד כולו. כלים לביצוע אופטימיזציה לגודל התמונות תוכלו למצוא כאן.

 

 

 
קישורים חיצוניים שיוצאים מהאתר
קישורים חיצוניים לאתרים בעלי סמכות, שולחים סימן לגוגל על כך שהאתר שלכם מספק ערך אמיתי לגולשים. נוסף על כך, חשוב להקפיד לקשר לעמודים בעלי הקשר הגיוני לעמוד המקשר, כך גוגל יבינו טוב יותר מה נאמר בתוכן האתר. הרבה מקדמים יודעים שקישורים נכנסים מסייעים לקידום האתר אך חשוב לדעת שגם קישורים יוצאים הנותנים ערך לגולש מסייעים לקידום האתר באופן אורגני.

 

 

 
קישורים פנימיים באתר
מספר הקישורים הפנימיים המקשרים לעמודים נוספים באתר, מחזקים את חשיבותם בעיני גוגל. היררכיית קישורים נכונה בין דפי האתר מסייעת לגוגל להבין מה חשוב יותר ומה פחות. כלל אצבע אומר שהתכנים המקושרים מהתפריט הראשי באתר ומתחתית האתר לאורך האתר כולו הם העמודים החשובים ביותר, כלל אצבע נוסף שמסייע להבנת כלל האצבע הראשון אומר שככל שהעמוד מקבל יותר קישורים פנימיים מתוך דפי האתר כך הוא חשוב יותר וכלל אצבע שלישי אומר שככל שהזחלן גוגל צריך לעבור פחות קישורים פנימיים עד שהוא מגיע לעמוד כך הוא מבין שהעמוד חשוב יותר מה שיסייע לקידום העמוד באופן אורגני. טיפים נוספים מעולים לקידום אתרים אורגני תוכלו למצוא כאן.

 

 

 
איות ודקדוק אך לא על חשבון אוטנטיות
שימוש בשפה תקינה ורהוטה הכוללת כותרות, פסקאות, פסיקים ונקודות מקנה חוויית שימוש טובה יותר ומשדרת סמכותיות גבוהה יותר בעיני גוגל. שימו לב רק לא להיכנס לזה יתר על המידה, גוגל אוהב אוטנטיות בכתיבה הוא אוהב ערך אבל כזה שמתנסח בגובה העיניים ולא גבוה מידי.

 

 
שמירה על פרופורציה במספר הקישורים היוצאים
קישורים יוצאים ומרובים מסוג folllow עשויים לפגוע בציון העמוד. הימנעו מיצירת חוות קישורים באתר ותנהגו בטבעיות בכל הנוגע לקישורים מהאתר. שימו לב אם אתם מוציאים קישורים איכותיים ורלוונטיים כמו במאמר הזה למשל אז זה בסדר ואפילו טוב, אם אתם מכניסים קישורים בכוח זה רע מאוד.

 

 

 
מולטימדיה ושימוש במדיה עשירה
תמונות וסרטונים באתר הם כלים נהדרים המעלים את הערך הנתפס בעמודי התוכן באתר ומשפרים את חוויית המשתמש. השתדלו להוסיף תמונות וסרטונים בעמודי האתר בצורה הגיונית ומחושבת, כמו שכבר נכתב – כזו הנותנת ערך לגולש.

 

 

 
קישורים שבורים (404 הדף אינו נמצא)
משמעותם של קישורים שבורים היא קישורים שמובילים לעמוד שאינו קיים. תחשבו רגע איך גוגל רואה אתר עם הרבה קישורים שבורים… כנראה שהוא מבין שהאתר אינו מתוחזק כמו שצריך. 2 דרכים מעולות לזהות קישורים שבורים הם הכלי לניהול אתרים Google Search Console של גוגל וכלי חינמי מדהים ורב עצמה נוסף בשם סקרימינג פרוג Screaming Frog. אם כבר אנחנו מדברים על קישורים שבורים מומלץ מאוד להגדיר באתר עמוד 404 ובתוכו לשים קישורים לעמודים החשובים ביותר באתר שלכם. אנחנו מצאנו שקישורים היוצאים מעמוד 404 נחשבים לקישורים עוצמתיים שבמידה ומשתמשים בהם בחכמה מסייעים מאוד בקידום האתר באופן אורגני.

 

 

 
עד כמה התוכן שלכם קריא ועד כמה אתם רוצים שיקראו אותו?
אנחנו מעריכים שהאלגוריתם של גוגל יודע לנתח את נראות הטקסט ולבדוק עד כמה הוא קריא, למשל: האם יש מרווחים בין הפסקאות? האם הפונט מספיק גדול? האם האתר מעוצב? תחשבו רגע, איזה טקסט אתם הייתם נהנים לקרוא מבחינת מבנה, עיצוב ונראות? זו השאלה שגוגל שואלים את עצמם בהקשר של נראות הטקסט. לכן אל תכתבו תוכן רק בשביל גוגל, תכתבו תוכן בשביל המשתמשים כאשר הכללים של גוגל באים לידי ביטוי במבנה, בנראות ובתוכן. משימה קשה? לא אם אתם מכירים את הכללים ובאים ממקום של לתת ערך. לא יודעים לעשות את זה? תנו לאיש מקצוע שחי את התחום לעבור לכם על התוכן ולהעלות עבורכם את התוכן לאתר.

 

 

 
קישורי למשתפי פעולה
קישורים למשתפי פעולה לא יפגעו בתוצאות החיפוש בגוגל, אך שימוש מרובה בקישורים למשתפי פעולה עשוי לסמן לגוגל כי אתר זה עשוי להיות אתר עם תוכן דל המכוון לקידום של אתרים אחרים בלבד, זה נושא בפני עצמו שאפשר לכתוב עליו מאמר שלם אך נשאיר אותו ככה בשלב הזה.

 

 

 
עמוד הקטגוריות
שיוך פוסטים (מאמרים) לקטגוריות באתר, מסמן לגוגל אות נוסף בנוגע לרלוונטיות התוכן. פוסטים אשר לא ישויכו לאף קטגוריה או יוגדרו כחלק מקטגוריה שאינה תואמת לנושא התוכן, עשויים להיות מקודמים פחות לעומת האחרים. זה חלק מנושא אחר הקשור לבניית היררכיה נכונה של קישורים בין דפי האתר ראו בהקשר זה את הטיפ למעלה בנוגע לקישורים פנימיים בין דפי האתר.

 

 

 
תגיות בוורדפרס
התגיות הן למעשה מילות מפתח אשר אנו משתמשים בהן באתר לצורך הגדרה של קבוצת פוסטים בעלי תחום עניין דומה, וזאת על מנת שהמשתמש יוכל למצוא תכנים נוספים בתחום שעניין אותו. ניתן לראות שימוש רב בתגיות באתרים / פורטלים גדולים באופן אישי אנחנו פחות ממליצים להשתמש בתגיות באתרים קטנים, אנחנו אמנם לא יכולים להגיד שזה מזיק אך לא תמיד זה מועיל. אם כבר החלטת להשתמש בתגיות חשבו לעומק אלו תגיות אתם מעוניינים להוסיף לאתר הימנעו מלהפציץ בתגיות והשתמשו בתגיות שבאמת מהוות נושא גדול המאגד תחתיו ניואנסים רבים המתבטאים בפוסטים שונים.

 

 

 

מחפשים חברת קידום אתרים שתעזור לכם להתקדם בתוצאות האורגניות בגוגל?
צרו עמנו קשר לפרטים נוספים.

 

טלפון: 072-299-2112

 

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments