אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות מקצועיים, איכותיים בדגש על תוצאות ונותנים ללקוחותינו מענה מקיף לשירותי בגוגל ובמנועי חיפוש.

אנחנו אוהבים SEO
SEO הם ראשי התיבות Search Engine Optimization ובעברית אופטימיזציה ושיפור למנועי חיפוש זו המומחיות שלנו וזה מה שאנחנו אוהבים לעשות

השירותים שלנו בתחום קידום האתרים האורגני בגוגל כוללים:

 

בניית אסטרטגיה לקידום אורגני: לכל פרויקט נקבעת אסטרטגיה שמותאמת לו באופן אישי על מנת למקסם את התוצאות.

 

ייעוץ בהקמת האתר וביצוע אופטימיזציה לקוד האתר בפרט ולאתר בכלל: הקוד של האתר שלנו צריך להיות מותאם לגוגל ולמנועי חיפוש. הכוונה לקוד נקי שמכיל בעיקרו הגדול HTML ומכיל את התגיות שמאפשרות לגוגל לסרוק את האתר בצורה אופטימלית.

 

שיפור הטקסטים באתר וביצוע אופטימיזציית תוכן: עדכון והוספת טקסטים לאתר כחלק מהאסטרטגיה שבנינו, בדגש על תוכן איכותי שמותאם לגוגל ומותאם ומותאם גם ללקוחות הפוטנציאליים.

 

בניית מערך קישורים: איתור פורומים הקשורים לתחום, אתרי מאמרים, אתרי אינדקסים, אתרי תגיות, ובניית קישורים שיצביעו על הדפים האסטרטגיים באתר. בתחום זה גוגל עדכנה בשנים האחרונות את האלגוריתם שלה מספר פעמים ובעקבות כך אנו שמים דגש על גיוון בקישורים. מקדמי אתרים שאינם מעודכנים בשינויים האחרונים באלגוריתם של גוגל עלולים לגרום נזק בעת קידום האתר. אנו משתמשים בשיטות קידום אשר נמנעות מפעולות אוטומטיות או פעולות לא אתיות או הפצת ספאם ודואגים לכך שתהליך בניית הקישורים ישפר את המוניטין של האתר ברשת וחלילה לא יפגע בסמכותיות האתר או במוניטין העסק.

 

ייעוץ לשיפור יחס ההמרה באתר: קידום אתרים בגוגל שמתבצע בצורה מקצועית מביא לתנועה נכבדת לאתר, אך זה מחייב אותנו כבעלי אתרים להפוך את התנועה הזאת ללקוחות פונים ולשפר באופן עקבי את יחס ההמרה. יחס המרה הוא היחס בין כמות הגולשים שהגיעו לאתר לכמות הגולשים שבצעו פעולה מסוימת שאנחנו מודדים. לפעמים אינו מספיק מכיוון שהלקוחות מגיעים לאתר אך אינם מבצעים את הפעולה הרצויה כגון יצירת קשר, השארת פרטים, רכישה. במצבים אלה יש אפשרות להתקין כלים שמאפשרים להבין מהי הפעילות שהגולש עושה בתוך האתר אך גם ברמת דף ספציפי. על סמך התוצאות של בדיקות אלה נוכל לשפר את תוכל האתר ולהגדיל את יחס ההמרה.

 

הנעת גולשים לאתר מרשתות חברתיות: פרסום ברשתות חברתיות והנעת גולשים מתעניינים לאתר שלנו מרשתות חברתיות שמדפדפים בין דפי האתר ובסופו של דבר יוצרים קשר עם בעלי האתר או מבצעים רכישה עשוי להשפיע על דירוג האתר בתוצאות הטבעיות של גוגל.

קידום אתרים אורגני

מדוע כדאי לי לבחור לעשות קידום אתרים אורגני עם יויומדיה:

 

אפשרות להתחייבות על התוצאות: אנו מאפשרים מספר אופציות לביצוע קידום אתרים אורגני בגוגל עם התחייבות לתוצאות ובכך אנו מוכנים להתחייב לתוצאות הקידום. אחת מהאפשרויות לביטוח התוצאות היא כזו: אנו מתחייבים על כך שבתוך שנה לכל המאוחר הביטויים המקודמים יופיעו בעמוד הראשון בגוגל בתנאי שהמלצותינו לקידום האתר ימומשו. במידה ולא נעמוד בהתחייבות שלנו (מה שלא קרה עד היום) יקודם האתר על חשבוננו ללא עלות נוספת עד העמוד הראשון בגוגל ובהמשך ל – 5 המקומות הראשונים ו – 3 המקומות הראשונים.

 

מקצועיות: עבודת הקידום מתבצעת ברמה הגבוהה ביותר. אסטרטגיית הקידום נבנית על ידי מהנדס תוכנה. אסטרטגיית הקידום שלנו אינה קבועה, אלה משתנה בהתאם למצב האתר, לוותק הדומיין, לכמות התוכן באתר, לכמות הקוד של האתר ועוד.

 

שימוש בכלים ובתכונות שעוזרות לנו לנתח את השוק בצורה אופטימלית: אסטרטגיית הקידום נקבעת לפי פרמטרים כגון תחרותיות ופופולריות אותם אנו מקבלים באמצעות שימוש בכלים חיצוניים שמקצרים עבורנו ועבור הלקוחות שלנו את זמן המחקר ומאפשרים לנו להשיג עבור לקוחותינו תוצאות יציבות ולאורך זמן.

 

מחויבות לשביעות רצון: אחריות לשביעות רצונם של לקוחותינו, לראיה ההמלצות באתר שלנו.

 

מעגל לקוחות פרטי: עבודה מול מנהל פרויקט קבוע ומקצועי שמכיר את תחום קידום האתרים היטב וזמין לאך באופן אישי.

 

תוצאות מוכחות: עד היום קידמנו עשרות ביטויים לעמוד הראשון בגוגל.

 

 

 

 כמה טיפים איכותיים ומהותיים לביצוע קידום אתרים אורגני לאתר שלכם:

 

טיפ מספר 1 – תוכן איכותי: הקפידו לכתוב תוכן איכותי ולהעלות אותו לאתר שלכם וגם לאתרי מאמרים, ברגע שגוגל רואה שאתם מעלים תוכן איכותי לאתר שלכם ולאתרי מאמרים באופן עקבי הוא ייתן לאתר שלכם עדיפות בתוצאות החיפוש. שימו לב שאתרי מאמרים כוללים בתוכם גם את globes ואת the marker ואתרים נוספים דומים בעלי מוניטין איכותי במחינת גוגל.

 

טיפ מספר 2 – פורומים: הירשמו לפורומים שעוסקים בתחומכם, השתתפו בהם וענו על שאלות, הוציאו מהחתימה שלכם בפורום קישור לאתר שלכם, רצוי מביטויי המפתח הספציפיים שבהם אתם רוצים להיות מקודמים, לדף הספציפי באתר שאותו אתם רוצים לקדם. גוגל סורק את רשת האינטרנט ורואה את הקישורים האלה, כאשר הקישורים האלה יוצאים מתוכן איכותי גוגל ייתן לדף המקושר באתר עדיפות בתוצאות החיפוש. שימו לב שבעקבות עדכוני פינגווין האחרונים יש חשיבות רבה לגיוון בביטוי ממנו יוצא הקישור, לכן הקפידו להוציא את הקישורים מאתרים שונים, מסוגים שונים וכן מביטויים מגוונים.

 

טיפ מספר 3 – קוד מותאם לגוגל: האתר שלנו מושתת ברובו על שפה שנקראת קוד html. הקוד הזה צריך להכיל תגיות שעוזרות לגוגל לסרוק את האתר. חשוב מאוד שהאתר שלנו יכיל את התגיות שיעזרו לגוגל להבין מה באתר חשוב יותר ומה פחות.

 

טיפ מספר 4 למתקדמים – קוד נקי: במילים פשוטות הקוד של דפי האתר שלנו צריך להכיל בעיקרו הגדול שפת תכנות הנקראת html. כאשר נרצה לשלב קוד תכנות ב – JavaScript וקוד עיצוב ב – CSS נבצע הפניות לקוד זה מקבצים חיצוניים. בקשו מהמתכנת שבונה לכם את האתר לבצע הפרדה בין קוד ה – html בדף לקוד העיצוב והתכנות. גוגל אוהב אתרים שהקוד שלהם נקי ואיכותי ונותן להם עדיפות בתוצאות החיפוש הטבעיות.

 

 

נשמח לעמוד לרשותכם ולספק ייעוץ ראשוני, התקשרו: 072-299-2112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments