למה לקדם דף נחיתה?

בדרך כלל דף הנחיתה מאפשר לגולשים לקבל מידע תמציתי ולהשאיר פרטים או ליצור קשר, משם מתקדמים הלקוחות הפוטנציאליים צעד אחד קדימה במשפך השיווקי והופכים למתעניינים ובהמשך לרוכשים ולקוחות בפועל. קידום דף נחיתה בדרך כלל אפקטיבי מבחינת החזר ROI וזה מכיוון שבמסגרת דף הנחיתה יש למשתמש מינימום אפשרויות – לסגור את הדף ולא לפנות / להשאיר פרטים / להתקשר. מכיוון שיש למשתמש מעט אפשרויות בניגוד לאתר אינטרנט גדול שיש דברים רבים שמסיחים את דעתו, קיימת סבירות גבוהה יותר שיבצע את הפעולה שאנו מעוניינים שיבצע.

 

קידום דף נחיתה
קידום דף נחיתה באופן מקצועי יכול לספק לעסק כמות לידים נכבדת כאשר הערוצים המומלצים לצורך כך הם מערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק או שיווק ישיר באמצעות אימייל

קידום דף נחיתה באמצעות פרסום בגוגל אדוורדס

אחת הדרכים האפקטיביות לבעלי עסקים לפרסום וקידום דף נחיתה בתחום עיסוקם תהיה בדרך כלל ברשת החיפוש של גוגל. זאת אומרת שכשהמשתמש יחליט לחפש את שם העסק, השירות או המוצר בו הוא מעוניין, הוא ייחשף למודעת הפרסום שפרסמתם במערכת הפרסום של גוגל ודרכה ייכנס אל דף הנחיתה שלכם.

 

קידום דף נחיתה באופן אורגני בגוגל

קידום אורגני הוא מקור נוסף לתנועה אך בדרך כלל קיימת באמת לקדם דף אחד באופן אורגני בגוגל. תוכלו לקרוא על זה כאן.

 

 

קידום דף נחיתה באמצעות פרסום בפייסבוק

אחת הדרכים להביא לידים ובכמויות יפות הוא שימוש בפייסבוק כפלטפורמה ליצירת לידים. בדרך כלל הפרסום בפייסבוק יהיה יעיל במיוחד כאשר אנו רוצים לחשוף את הגולש למוצר שאינו נמצא בתודעה שלו ולעורר אצל הגולש צורך. הסיבה לכך הוא שאותו גולש לא יחפש את השירות שלנו בגוגל ולכן העלאת הצורך דרך פייסבוק יכולה להיות במקרה כזה יעילה במיוחד.

 

אחת הדרכים ליצור מערכת יחסים עם הגולש בפייסבוק היא להציע לו מתנה:

במידה ויש לעסק דבר מה להציע במתנה עבור המתעניינים בשירות, הוא יוכל להגדיל את תנועת הגולשים לדף הנחיתה ואת רשימת הלידים באופן משמעותי. במידה והמתנה נותנת ערך מוסף, אמתי, נותן המתנה נתפש כבעל סמכות ומוניטין ומקבל יתרון יחסי על המתחרים. מכאן ניתן למנף את הלידים לרשימת תפוצה מה שישאיר את השירות והעסק בתודעת הלקוח הפוטנציאלי ובעת שהלקוח יבשיל יהפוך גם ללקוח משלם.

 

פרסום דף נחיתה – בגוגל או בפייסבוק?

לכל עסק בהתאם למוצר או השירות שהוא מציע ישנה אסטרטגית פרסום שונה. הנתונים בהם יש להתחשב הם תחום העיסוק, רמת הביקוש לתחום, הצורך הקיים, התחרות במחירים לקליק, אסטרטגיית הפרסום, תקציב הפרסום ועוד… לכן שווה לקבל ייעוץ שיווקי בכדי לבחור את האופציה הנכונה ביותר עבורכם.

 

מעוניינים לקבל מידע נוסף על קידום דפי נחיתה באינטרנט ולהגדיל את הכניסות לאתר?
התקשרו אלינו: 072-299-2112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments