רימרקטינג – כך תחזירו את הלקוחות שלכם שוב

אם אתם עדיין לא יודעים מה זה / כדאי שתיכנסו להסבר הזה ורק אז תמשיכו לקרוא.
אחרי שיישרנו קיו ואתם יודעים על מה מדובר, נשאלת השאלה למה ומתי כדאי להשתמש ברימרקטינג. המשיכו לקרוא תשובות בהמשך.

למה שתרצו להחזיר משתמשים שנטשו את האתר שלכם?

אחרי שהבנו מה פעולה של רימרקטינג עושה, חשוב שנבין מה עומד מאחורי הרעיון להשתמש בה. פעמים רבות הלקוח הפוטנציאלי שמגיע לאתר שלנו, אינו בשל לבצע את הפעולה שאנו, בעלי האתר, מעוניינים שיבצע. למשל אנחנו מעוניינים שהלקוח ישאיר פרטים / יתקשר / ירכוש וכדומה אך בלמעלה מ – 90% מהפעמים, זה לא מתבצע בפעם הראשונה שהלקוח מבקר באתר שלנו. זו בדיוק הסיבה שנרצה לחשוף את הלקוח למסר השיווקי שלנו שוב ושוב על מנת להגיע אל תודעת הלקוח ולגרום לכך שהוא ירגיש בשל לבצע את הפעולה שאנו מעוניינים. למשל – להתקשר / להשאיר פרטים / לרכוש באתר וכדומה.

דוגמה מקצועית לשימוש בשיטת רימרקטינג

במידה ואנו מעבירים את המשתמש במשפך (Funnel) רכישה, יש מספר נקודות שבהן המשתמש יכול להפסיק את התהליך בדרך טרם סיום הרכישה. במקרים מסוימים יהיה חכם מבחינת המפרסם לשווק מחדש רק לאנשים שהגיע לשלב מסוים במשפך הרכישה ואז לפנות אליהם במסר הרלוונטי לשלב שבו הם נמצאים במשפך. לדוגמה: נניח שבחנות מסחר אלקטרוני משתמש הכניס דברים לסל הגיע לשלב מילוי פרטי אמצעי התשלום ואז נטש את האתר, נוכל לשווק לו מחדש במסר שאומר שקיימים מוצרים בסל הקניות שלו והמבצע עליהם פג תוקף בקרוב ובכך לעודד אותו להשלים את הרכישה. במילים אחרות נרצה לשווק לגולש שנטש את האתר בהתאם לנקודה שבה הוא נטש אותה ולפנות אליו במסר ממוקד ומיוחד עבורו.
רימרקטינג וריטרגטינג

דוגמאות לאמצעי רימרקטינג וריטרגטינג אפשריים

• רימרקטינג באמצעות רשת המדיה של גוגל:
נוכל לשווק מחדש לגולשים באמצעות באנרים המותאמים לרשת המדיה של גוגל.
• רימרקטינג באמצעות פייסבוק:
נוכל לשווק מחדש לגולשים שביקרו באזורים אסטרטגיים באתר באמצעות פרסומות בפייסבוק.
• רימרקטינג באמצעות אימייל:
שיווק לגולשים הרשומים באתר בהתאם להתנהגותם ולאופי גלישתם.
• רימרקטינג באמצעות יוטיוב
שיווק לאנשים שביקרו באתר, או בדפים מסוימים באתר באמצעות סרטון שיווקי ביוטיוב

 

לסיכום,

רימרקטינג היא שיטה המאפשרת למפרסם לשווק מחדש לאנשים שביקרו באתר / בדף נחיתה ובמהלך הביקור שלהם פעלו / התנהגו באופן ספציפי אשר מעלה את הסבירות ששיווק מחדש אליהם יביא להשלמת פעולה רצויה מצדם. פעולה רצויה מזוית המפרסם עשויה להיות התקשרות / רכישה וכדומה. ככל שנדע לפלח את האנשים על פי התנהגותם באתר ולפנות אליהם עם מסרים המותאמים במיוחד להם, כך נעלה את הסיכוי שהם אכן יבצעו את הפעולה המבוקשת.
ניתן לבצע רימרקטינג במספר אפיקים, כאשר שילוב מושכל שלהם עשוי להביא לאפקטיביות ולהחזר חיובי על ההשקעה.

נשמח לסייע לכם ליישם רימרקטינג בעסק שלכם.
צרו קשר: 072-2992112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments